اندولیفت شقیقه + هزینه، مزایا، عوارض

اگر به فکر لیفت شقیقه هستید اما نمی خواهید از روش جراحی برای لیفت شقیقه ها استفاده کنید، شاید با استفاده از اندولیفت شقیقه بتوانید به هدف خود برسید .در ادامه این بخش، اطلاعات خوبی در رابطه با اندولیفت شقیقه کسب کنید و با بهترین کلینیک تخصصی در تهران برای ارائه خدمات اندولیفت شقیقه، یعنی کلینیک دکتر مولایی فر، بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با روش اندولیفت شقیقه 

اندولیفت شقیقه، بدون نیاز به بیهوشی و اعمال جراحی سخت انجام می شود. این روش ،تشکیل کلاژن جدید را با افزایش دمای زیر پوست در ناحیه مورد نظر، تقویت می کند، باعث شکسته شدن اختیاری چربی های ذخیره شده در زیر پوست می شود ،و در نهایت با سفت کردن پوست و ایجاد لیفت برای قسمت های تحت درمان، ظاهری جوان، محکم و لیفت شده را برای پوست صورت و در قسمت شقیقه ها ایجاد خواهد کرد.

درمان اندولیفت را می توان برای از بین بردن افتادگی در نواحی مختلف صورت، از جمله شقیقه، چانه، گردن، کیسه های زیر چشم و سایر نواحی که در آن افتادگی پوست وجود دارد، استفاده کرد. نتایج حاصل از درمان اندولیفت، کاملا فوری به دست می آید که نوید جوانسازی سریع در مدت زمان کوتاه را می دهد. به طور کلی، اندولفیت شقیقه یا هر قسمت از صورت و بدن تنها 45 دقیقه طول می کشد و بدون برش و بیهوشی اعمال می شود. لازم است بدانید که نتیجه به دست آمده از ان، طولانی مدت و دائمی است و ظاهری فوق العاده طبیعی را برای پوست ایجاد خواهد کرد.

اندولیفت شقیقه | هزینه، مزایا، عوارض
اندولیفت شقیقه + هزینه، مزایا، عوارض

اندولیفت شقیقه، یکی از روش های درمانی – زیبایی مدرن است که با استفاده از نفوذ میکروفیبرهایی به ضخامت یک تار مو) 200 یا 300 میکرون( به زیر پوست انجام می شود. در واقع این روش، یک برنامه لیفت لیزری است که انرژی را در طول موج 1470 نانومتر و در جهت مخالف جاذبه اعمال می کند. برنامه در عرض چند دقیقه تکمیل می شود و نتیجه قابل مشاهده است. بعد از اندولیفت و تا 3 تا 4 ماه پس از آن ،تولید کلاژن در پوست و در نتیجه سفت شدن آن ادامه خواهد داشت و به همین دلیل است که گفته می شود، اندولیفت یکی از بهترین روش های درمانی برای لیفت صورت با ماندگاری بسیار طولانی است.

درمان اندولیفت نتایج قابل توجهی را به خصوص در افرادی که خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست داده اند یا بافت چربی اضافی دارند ،ارائه می دهد. اندولیفت را می توان برای هر گروه سنی و هر نوع پوستی صرف نظر از نیاز آنها اعمال کرد. 

مزایای اندولیفت شقیقه چیست؟

  • نیازی به بیهوشی ندارد، فقط خنک کننده هوا کافی است.
  • اثر طولانی مدت دارد.
  • یک جلسه کافی است.
  • نیازی به برش نداشته و جای زخم ندارد.
  • خونریزی و کبودی ندارد.
  • این یک روش آسان درمانی = زیبایی است که می تواند در یک محیط بالینی اعمال شود.
  • نیازی به دوره نقاهت پس از درمان ندارد.
اندولیفت شقیقه + هزینه، مزایا، عوارض

معرفی خدمات دکتر مولایی فر

اگر به فکر لیفت شقیقه هستید اما نمی خواهید این کار را با استفاده از جراحی انجام دهید، آندولیفت کردن شقیقه ممکن است یکی از گزینه های خیلی مناسب برایتان باشد. زیرا این روش نیازی به برش و بیهوشی ندارد و نتایج فوری و قابل مشاهده و کاملا طبیعی را ارائه می دهند و ماندگاری بسیار بالایی نیز خواهد داشت.

اما نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که حتما برای دریافت خدمات اندولیفت، به یک کلینیک متخصص و حرفه ای در زمینه ارائه خدمات اندولیفت مراجعه کنید تا شرایط پوست شما توسط پزشک متخصص مورد ارزیابی قرار گیرد و این خدمات را در بهترین شرایط و با استفاده از جدیدترین تجهیزات دریافت نمایید.

پیشنهاد ما در زمینه خدمات اندولیفت ،کلینیک دکتر مولایی فر است .

کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از اولین کلینیک های ارائه دهند خدمات اندولیفت با استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی هاست که می توانید به آن اعتماد کنید و این خدمات را با بهترین کیفیت از پزشکان این مرکز دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید همین حالا با کلینیک دکتر مولایی فر تماس بگیرید.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکتر مولاییفر، همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل ،جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اندولیفت شقیقه و دریافت مشاروه از پرسنل متخصص کلینیک دکتر مولایی فر می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • آدرس کلینیک دکتر مولاییفر: تهران، پاسداران، خیابان دولت ،بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
  • شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  –  09302747479  وب سایت دکتر مولایی  فر: /https://drmolaeeifar.com

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *