چیست ؟ 1

خدمات تزریق بوتاکس و مزوژل، با شل کردن عضلاتی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند، تاثیر خوبی در بهبود ظاهر پوست داشته و کمک می کند تا جوانی و شادابی، دوباره به پوست بازگردد. از آنجایی که خدمات تزریق بوتاکس و مزوژل، یک درمان ایمن و موثر برای خطوط ریز و چین و چروک دور چشم در نظر گرفته می شود و همچنین می توان از آن برای برطرف کردن چین و چروک پیشانی بین چشم نیز استفاده کرد، به یکی از روش های درمانی – زیبایی پرطرفدار تبدیل شده است.

خدمات تزریق بوتاکس و مزوژل، در اصل در سال 1989 برای درمان بلفارواسپاسم و سایر مشکلات عضلانی چشم مورد تایید FDA قرار گرفت. سپس در سال 2002، FDA استفاده از بوتاکس را برای درمان زیبایی خطوط اخم متوسط تا شدید بین ابروها را نیز تایید کرد و در سال 2013 توسط FDA برای درمان چین و چروک گوشه چشم (خطوط پنجه کلاغی) نیز مورد تایید قرار گرفت.

یکی از بهترین مطب های پزشکی در تهران که می توانید با خیال راحت از خدمات تزریق بوتاکس و مزوژل آن بهره مند شود، مطب دکتر مولایی فر است که برای رزرو نوبت می توانید با شماره تلفن 02126474915 تماس بگیرید.

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا اطلاعات خود را در رابطه با مزایا و عوارض تزریق بوتاکس و مزوژل افزایش دهید و با خیال راحت از این خدمات زیبایی استفاده کنید.

آشنایی با خدمات تزریق بوتاکس و مزوژل

بوتاکس (Botox) یکی از شناخته شده ترین برندهای تزریق سم بوتولینوم (botulinum toxin) است. سم بوتولینوم، نوروتوکسین هایی هستند که بر اعصاب اثر می گذارند و باعث ضعیف شدن عضلات می شوند.

ارائه دهندگان خدمات زیبایی و درمانی، برای صاف کردن چین و چروک ها، جلوگیری از سردردهای میگرنی و درمان طیف گسترده ای از بیماری های دیگر، مقادیر کمی از بوتاکس را به ماهیچه های خاص تزریق می کنند.

به طور کلی، تزریق بوتاکس، سیگنال های عصبی به عضلات را مسدود می کند. در نتیجه، عضلاتی که به آن تزریق بوتاکس انجام شده، نمی توانند منقبض شوند. اگرچه این اثرات موقتی هستند، اما می توانند تا چندین ماه ادامه داشته باشند.

همانطور که می دانید، خدمات تزریق بوتاکس و مزوژل، برای رفع علائم پیری استفاده می شود. این درمان می تواند خطوط ریز و چین و چروک را در چندین ناحیه صورت از جمله موارد زیر صاف کند:

  • ابرو
  • پیشانی
  • بینی
  • خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم
  • لب
  • چانه
  • خط فک
  • گردن

علاوه بر این، تزریق بوتاکس چندین دهه است که در صنعت پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این تزریق ها ممکن است برای درمان موارد زیر توصیه شود:

  • چشم های ضربدری (استرابیسم)
  • انقباضات بیش از حد عضلانی (دیستونی)
  • تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس)
  • تکان خوردن پلک
  • میگرن مزمن
  • مثانه بیش ‌فعال
  • اسپاستیسیتی اندام فوقانی کودکان
  • اسپاستیسیتی بزرگسالان
  • بلفارواسپاسم
  • دیستونی دهانه رحم
شقیقه 1

بوتاکس از چه چیزی ساخته شده است؟

بوتاکس، از یک باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم نوروتوکسین ساخته می شود. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از نوع خاصی از این باکتری (نوع A) برای تزریقات پزشکی استفاده می کنند.

سموم بوتولینوم به طور طبیعی در خاک و غذاهای آلوده وجود دارد. اگر مقدار زیادی سم بوتولینوم مصرف کنید یا باکتری وارد زخم شود، ممکن است به بوتولیسم مبتلا شوید. این اختلال جدی سیستم عصبی، بر تنفس تأثیر می گذارد. بنابراین، برای ایمنی و اثربخشی مطلوب، بوتاکس در آزمایشگاه تولید می شود. تکنسین ها، سموم بوتولینوم را رقیق و استریل می کنند تا باعث بوتولیسم نشوند.

آیا تزریق بوتاکس عوارض جانبی دارد؟

عوارض جانبی ناشی از تزریق بوتاکس با توجه به ناحیه تحت درمان متفاوت است. اما به طور کلی، اکثر مشکلاتی که ممکن است بعد از تزریق بوتاکس ایجاد شوند خفیف هستند و در طی یک یا دو روز بهبود می یابند. عوارض جانبی احتمالی بوتاکس عبارتند از:

  • درد، تورم، قرمزی یا کبودی در محل درمان
  • علائمی شبیه آنفولانزا
  • سردرد
  • گردن درد
  • ناراحتی معده (سوء هاضمه)
  • افتادگی موقت پلک (پتوز)
  • سوزش یا قرمزی چشم

چه کسانی نباید از خدمات تزریق بوتاکس استفاده کنند؟

تزریق بوتاکس نسبتا بی خطر است. اما با این حال، اگر باردار هستید، شیرده هستید یا شرایطی مانند موارد زیر را دارید، نباید این درمان را دریافت کنید:

  • بیماری عصبی عضلانی
  • افتادگی پلک (پتوز)
  • ضعف عضلات صورت

برای اینکه بتوانید خدمات تزریق بوتاکس را با بهترین کیفیت و زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم حتما به مطب دکتر مولایی فر مراجعه کنید.

ارائه خدمات تزریق بوتاکس و مزوژل

مزوژل چیست؟

همانطور که می دانید، نمیتوان از پیری جلوگیری کرد، اما برخی از روش‌ های پزشکی کم تهاجمی وجود دارند که می ‌توانند علائم پیری پوست را بهبود بخشند و نتایج فوری و ماندگاری را ارائه می‌ دهند. درمان مزوژل یکی از این روش هاست.

هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid) یک ماده شفاف است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود. بیشترین مقدار اسید هیالورونیک در پوست یافت می شود. عملکرد اصلی اسید هیالورونیک، حفظ آب است تا بافت های بدن به خوبی روان و مرطوب بمانند.

تقریبا نیمی از اسید هیالورونیک موجود در بدن ، در پوست وجود دارد که برای کمک به حفظ رطوبت به آب متصل می شود. روند طبیعی پیری و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن و آلودگی می تواند میزان اسید هیالورونیک را در پوست کاهش دهد و باعث ایجاد خطوط ریز و چین و چروک شود. هیالورونیک اسید یک ماده مزوتراپی آبدوست است، به این معنی که آب را می کشد و نگه می دارد، بنابراین به عنوان یک آبرسان عمل می کند.

مزوژل، یک روش درمانی برای بازسازی پوست است که حاوی غلظت بالا و ترکیب فرموله شده از اسید هیالورونیک بوده که با تکنیک میکرونیدلینگ یا به روش تزریق مستقیم، به پوست تزریق می شود. ترشح آهسته هیالورونیک اسید (HA)، تولید کلاژن و الاستین در پوست را تحریک می کند و به نوبه خود، رنگ پوست، آبرسانی و ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود می بخشد.

از فواید مزوژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید کلاژن را تحریک می کند
  • کیفیت و بافت کلی پوست را افزایش می دهد
  • خطوط ریز و چین و چروک را صاف می کند
  • خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
  • درخشندگی پوست را افزایش می دهد
  • نواحی حساس اطراف چشم را آبرسانی می کند
  • برای رفع پف زیر چشم و سیاهی دور چشم عالی است
  • در سفت شدن پوست دور چشم موثر است

از آنجایی از سن 30 سالگی به بعد، سطح کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در پوست به سرعت کاهش می یابد، علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک روی پوست ایجاد می شود. برای برطرف کردن این مشکل روش های درمانی متعددی وجود دارد که مزوژل یکی از بهترین درمان ها برای تحریک تولید کلاژن و الاستین و معکوس کردن روند پیری پوست است.

درمان به روش مزوژل مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که می توانید برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت با مطب دکتر مولایی فر و با شماره تلفن 02126474915 تماس بگیرید.

خدمات تزریق بوتاکس

استفاده از خدمات تزریق بوتاکس و تزریق مزوژل، یکی از بهترین روش ها برای شل کردن ماهیچه های صورت و از بین بردن و صاف کردن خطوط و چین و چروک هایی مانند خطوط پنجه کلاغی و خطوط اخم است. اگرچه این روش دائمی نیست اما معمولاً حدود 3 یا 4 ماه ماندگاری خواهد داشت. برای اینکه بهترین خدمات تزریق بوتاکس را دریافت کنید لازم است به پزشک متخصص و با تجربه در زمینه تزریق بوتاکس مراجعه کنید و پیشنهاد ما در این زمینه، مراجعه به مطب دکتر مولایی فر است که می توانید برای دریافت مشاوره یا رزرو نوبت با شماره تلفن 02126474915 تماس بگیرید.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع و همچنین بهره مندی از به روز ترین دستگاه ها و تکنولوژی ها، در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشد.

تزریق بوتاکس و مزوژل به دو روش

تزریق بوتاکس و مزوژل دو روش شایع در درمان چین و چروک صورت و جوانسازی پوست هستند. این دو روش تفاوت‌هایی دارند، اما هر دو به عنوان روش‌هایی غیرجراحی و کم‌خطر برای بهبود ظاهر پوست استفاده می‌شوند.

تزریق بوتاکس یک ماده‌ی شیمیایی است که با تخلیه عضلات و کاهش فعالیت آن‌ها، به کاهش چین و چروک صورت کمک می‌کند. این ماده به صورت تزریقی در نقاط مختلف صورت اعمال می‌شود و باعث می‌شود عضلات کوچک شوند و چین و چروک‌های صورت کاهش یابند. این روش معمولاً برای درمان چین و چروک مشابه خطوط افقی روی پیشانی، چین لب، چشم و گوش استفاده می‌شود.

اما مزوژل به عنوان یک روش جوانسازی پوست به کار می‌رود. در این روش، ماده‌ای که مزوژل نام دارد، به صورت تزریقی در پوست اعمال می‌شود. این ماده شامل عواملی است که به سلول‌های پوستی کمک می‌کنند درست تر شوند و پوست را جوان‌تر و شاداب‌تر کنند. مزوژل به عنوان یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای افزایش حجم و لمس پوست استفاده می‌شود و معمولاً برای درمان چین و چروک مشابه خطوط لب، شکاف‌های پوستی و چین و چروک ناشی از پیری استفاده می‌شود.

در کل، تزریق بوتاکس و مزوژل دو روش موثر و کم‌خطر برای جوان‌تر کردن پوست و کاهش چین و چروک هستند. اما برای انتخاب روش مناسب برای خود، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک شما باید بررسی کاملی از پوست شما داشته باشد و بر اساس وضعیت پوست و نیازهای شما، روش مناسب را توصیه کند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که هر دو روش تزریق بوتاکس و مزوژل تحت عنوان روش‌های غیرجراحی و کم‌خطر شناخته شده‌اند، اما در برخی موارد ممکن است عوارضی نظیر درد، سردرد، تورم و خارش در نقاط تزریقی بوجود آیند. همچنین در صورت انجام این روش‌ها توسط فردی که تجربه کافی ندارد، ممکن است بروز عوارض جدی‌تری مانند عفونت، خونریزی یا شکستگی عضلات باشد.

در نهایت، برای حفظ جوانی و شادابی پوست، بهتر است به نکاتی مانند مصرف مواد غذایی سالم، استفاده از محصولات ضدآفتاب، استفاده از محصولات پوستی مناسب و تغذیه صحیح توجه کنید. همچنین از تزریق بوتاکس و مزوژل به‌صورت مکرر برای جلوگیری از پیری پوست، استفاده نکنید و این روش‌ها را تنها به میزانی انجام دهید که پوست شما به‌طور طبیعی و جوان‌تر به نظر بیاید.

تزربق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش‌های غیرجراحی و کم‌خطر برای جوان‌سازی و زیبایی پوست است. این روش با استفاده از ماده‌ای به نام بوتولینوم توکسین (بوتاکس)، عضلات را مسدود کرده و باعث کاهش خطوط و چین‌های صورت می‌شود. تزریق بوتاکس به‌طور عمده برای درمان خطوط ریز و عمیق در منطقه‌هایی مانند پیشانی، چشم، پلک، دهان و گردن استفاده می‌شود.

از جمله مزایای استفاده از تزریق بوتاکس این است که این روش به‌سرعت انجام می‌شود و به‌صورت غیرجراحی است، بنابراین به‌راحتی می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید. همچنین تزریق بوتاکس باعث تغییر شکل و حجم صورت نمی‌شود و به‌طور طبیعی به نظر می‌رسد.

اما باید به‌خاطر داشته باشید که تزریق بوتاکس تنها برای مدتی اثر دارد و پس از چند ماه نیاز به تزریق مجدد دارد. همچنین در صورتی که تزریق بوتاکس توسط فردی که تجربه کافی ندارد، انجام شود، ممکن است عوارض جدی‌تری مانند عفونت، خونریزی یا شکستگی عضلات بوجود آید.

در کل، تزریق بوتاکس یکی از روش‌هایی است که برای جوان‌سازی و زیبایی پوست بسیار موثر است، اما برای استفاده از این روش، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید و تزریق را تنها توسط پزشکان مجرب و متخصص انجام دهید.

بوتاکس لب

بوتاکس لب یکی از روش‌هایی است که برای افزایش حجم و ترمیم خطوط و چین‌های لب استفاده می‌شود. با تزریق بوتاکس به لب، عضلاتی که باعث شده‌اند لبها خطوطی داشته باشند، مسدود شده و باعث افزایش حجم لب و کاهش خطوط می‌شود.

بوتاکس لب برای افرادی که لب‌های ناهموار یا باریک دارند و یا می‌خواهند لبهایشان را بزرگتر و پرپشت تر کنند، مناسب است. همچنین این روش برای ترمیم خطوط ریز و ناپذیر در اطراف لب نیز کاربرد دارد.

از جمله مزایای استفاده از بوتاکس لب این است که این روش باعث افزایش حجم لب به صورت طبیعی و بدون نیاز به جراحی است. همچنین تزریق بوتاکس لب به‌سرعت انجام می‌شود و از زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره کوتاهی برخوردار است.

باید به‌خاطر داشته باشید که اثر تزریق بوتاکس لب برای مدت محدودی است و برای حفظ نتیجه، نیاز به تزریق مجدد دارید. همچنین در صورتی که تزریق بوتاکس لب توسط فردی که تجربه کافی ندارد، انجام شود، ممکن است عوارض جدی‌تری مانند ورم، خونریزی یا ایجاد آسیب در بافت لب بوجود آید.

در کل، بوتاکس لب یک روش کم‌خطر و موثر برای ترمیم خطوط و افزایش حجم لب است، اما برای استفاده از این روش، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید و تزریق را تنها توسط پزشکان مجرب و متخصص انجام دهید.

ارائه خدمات تزریق بوتاکس و مزوژل
بوتاکس و مزوژل در مرکز تخصصی دکتر مولایی فر

ما در مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنیم تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و… باشد.

با انتخاب مرکز تخصصی دکتر مولایی فر از داشتن مزایای زیر برخوردار هستید:

·         فضای مناسب

داشتن فضای کافی جهت انتظار و پذیرایی

·         دسترسی آسان

لوکیشن و قابل دسترسی به اتوبان

·         اینترنت

Wifi و اینترنت رایگان

·         دو شیفت

امکان خدمت رسانی صبح، و بعدازظهر

·         حضور پزشک

حضور پزشک متخصص در مجموعه

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *