اندولیفت گونه | هزینه، مزایا، عوارض

فرقی نمی کند به چه دلیلی حجم صورت و گونه ها از بین رفته است، چرا که می توانید با استفاده از روش های جدید و مدرن مثل اندولیفت گونه، حالت لیفت شده و محکمی را برای قسمت گونه ها ایجاد کرده و ظاهری کامل تر و پر تر را برای گونه ها و چهره خود ایجاد کنید و دوباره احساس جوانی و شادابی داشته باشید.

کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از کلینیک های تخصصی و حرفه ای در زمینه ارائه بهترین اندولیفت گونه است که می توانید با خیال راحت از خدمات این کلینیک بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اندولیفت گونه و آشنایی با خدمات کلینیک دکتر مولایی فر، در ادامه با ما همراه بمانید.

اندولیفت گونه

اندولیفت، یک روش لیزری نوآورانه و کم تهاجمی است که کل صورت را بازسازی می کند. این روش برای اصلاح افتادگی خفیف پوست و تجمع چربی در یک سوم پایینی صورت یعنی در قسمت غبغب، گونه ها، دهان، خط فک و گردن و حتی برای کاهش شلی پوست پلک پایین، بسیار موثر است و تاثیر خیلی خوبی در تقویت بازسازی پوست و کاهش شلی پوست صورت و گردن خواهد داشت.

بنابراین اگر به فکر لیفت گونه ها هستید و می خواهید جوانی و طراوت را به چهره و گونه های خود بازگردانید، بهترین پیشنهاد این است که در رابطه با خدمات لیزر اندولیفت گونه تحقیقات بیشتری انجام دهید تا مطمئن شوید که آندولیفت کردن گونه بهترین و مناسب ترین گزینه برای لیفت گونه ها و ایجاد ظاهری جوان و عالی برای چهره است. در واقع روش Endolift از فناوری نوآورانه لیزر برای ترکیب جوانسازی پوست ،کانتور صورت و لیفتینگ با لیزر در یک روش استفاده می کند. با استفاده از اندولیفت گونه، حداقل تورم وجود دارد و نتایج خیلی زود پس از کاهش تورم، قابل مشاهده هستند.

اندولیفت گونه با استفاده از فناوری لیزر پیشرفته، تاثیر بسیار خوبی در سفت و لیفت کردن پوست افتاده و پیر دارد .این اثرات به لایه های عمیق و سطحی پوست می رسد تا تولید کلاژن را تحریک کند و در عین حال بافت چربی اضافی را نیز کاهش دهد.

در واقع حرارت انتخابی ناشی از لیزر اندولیفت برای گونه ،باعث جمع شدن فوری پوست می شود و در نتیجه اثر سفت شدن بلافاصله پس از درمان مشاهده می شود و ظاهر شلی پوست را به شدت کاهش می دهد. همچنین این روش، باعث تحریک تولید کلاژن می شود، به این معنی که ظاهر پوست تا ماه ها پس از درمان نیز به بهبود ادامه خواهد داد.

به طور کلی ،اندولیفت یکی از معدود روش های کم تهاجمی با اثر جوان کننده و سفت کننده فوری پوست است که کمک می کند تا در طی چند هفته ،بدن به طور طبیعی شروع به تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست کند و همانطور که در بالا ذکر شد، این میزان در طی 6 تا 12 ماه ادامه خواهد داشت و ظاهر پوست را مدت ها پس از اندولیفت کردن گونه نیز بهبود می بخشد.

یکی از بزرگترین مزایای اندولیفت کردن گونه ،سرعت بهبودی سریع آن است؛ و از انجایی که برای انجام آن به بیهوشی یا برش نیازی نیست ،بلافاصله بعد از دریافت خدمات لیزر اندولیفت برای گونه می توانید به فعالیت روزانه خود بازگردید و از داشتن ظاهری لیفت شده و محکم برای پوست صورت و گونه های خود لذت ببرید! به همین دلیل است که اندولیفت کردن گونه برای افرادی که مایل به اجتناب از جراحی تهاجمی هستند، توصیه می شود.

همچنین شایان ذکر است که درمان لیزر اندولیفت برای گونه، یکی از ایمن ترین روش ها در پزشکی زیبایی است و معمولا هیچگونه عارضه جانبی به همراه نخواهد داشت، اما برای اطمینان بیشتر ،انجام این روش برای زنان باردار یا شیرده توصیه نمی شود.

اندولیفت گونه | هزینه، مزایا، عوارض، معرفی بهترین کلینک
اندولیفت گونه

معرفی خدمات دکتر مولایی فر برای دریافت بهترین اندولیفت گونه

اگر بعد از آشنایی کامل با روش اندولیفت مایل به استفاده از این روش برای لیفت کردن گونه ها و ایجاد ظاهری سفت و محکم برای گونه ها و پوست صورت خود هستید، لازم است حتما به یک کلینیک معتبر و متخصص در ارائه خدمات لیزر اندولیفت مراجعه کنید تا این خدمات زیبایی را زیر نظر پرسنل متخصص و حرفه ای در این زمینه و با استفاده از تجهیزات جدید و ضروری برای این منظور دریافت کنید.

پیشنهاد ما برای دریافت بهترین اندولیفت گونه، مراجعه به کلینیک دکتر مولایی فر است .کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از اولین کلینیک های ارائه دهند خدمات اندولیفت با استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی هاست که می توانید به آن اعتماد کنید و این خدمات را با بهترین کیفیت از پزشکان این مرکز دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید همین حالا با کلینیک دکتر مولایی فر تماس بگیرید.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکتر مولاییفر، همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل ،جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اندولیفت گونه و دریافت مشاروه از پرسنل متخصص کلینیک دکتر مولایی فر می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • آدرس کلینیک دکتر مولاییفر: تهران، پاسداران، خیابان دولت ،بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول ،واحد 4
  • شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  –  09302747479  وب سایت دکتر مولایی  فر: /https://drmolaeeifar.com

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *