اندولیفت خط خنده + هزینه، مزایا، عوارض

 نیازی به توقف لبخند نیست، زیرا راه حل های ساده و غیر جراحی برای درمان این چین های ناخواسته صورت وجود دارد و شما می توانید با استفاده از اندولیفت خط خنده در کلینیک دکتر مولایی فر، خطوط خنده ایجاد شده روی چهره خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید و صورتی جوان، شاداب و بدون خط خنده و چین و چروک داشته باشید.

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا اطلاعات خوبی در رابطه با علل ایجاد کننده خط خنده و روش های درمان آن مانند اندولیفت خط خنده و ثهزینه از بین بردن خط خنده با لیزرکسب کنید و با خدمات کلینیک دکتر مولایی فر بیشتر آشنا شوید.

اندولیفت خط خنده چیست؟

خط خنده یا چین های نازولبیال Nasolabial folds( چین هایی در پوست هستند که از دو طرف بینی تا گوشه های دهان امتداد دارند که به آنها خط خنده یا خط لبخند می گویند. این چین و چروک ها می توانند با افزایش سن، برجسته و دائمی شوند، به خصوص اگر سیگار می کشید یا از پوست خود در برابر آفتاب محافظت نمی کنید.

اندولیفت خط خنده + هزینه، مزایا، عوارض

چه چیزی باعث ایجاد اندولیفت خط خنده می شود؟

به طور کلی دلایل زیادی برای ایجاد خط خنده روی صورت وجود دارد که برخی از رایج ترین دلایل آن عبارتند از:

افزایش سن:با بالا رفتن سن، گونه ها صاف می شوند و نیروی جاذبه می تواند پوست شل را در آن ناحیه به سمت پایین بکشد .همچنین کلاژن و الاستین نیز به تدریج و با افزایش سن کاهش پیدا می کنند. این مواد طبیعی به پوست خاصیت ارتجاعی، ارتجاعی، کشش و توانایی حفظ شکل اصلی خود می بخشد و کاهش آن در اثر افزایش سن، باعث ایجاد خط خنده خواهد شد.

سیگار کشیدن:سیگار کشیدن کلاژن و الاستین پوست را از بین می برد و شرایط را برای ایجاد چین و چروک در صورت و به ویژه در اطراف دهان و بینی افزایش می دهد.

آسیب خورشید:اشعه های خورشید نیز در از بین بردن کلاژن و الاستین موجود در پوست دارند و یکی از دلایل ایجاد کننده خط خنده محسوب می شود.

کاهش یا افزایش وزن:اگر وزن زیادی کم کنید، ممکن است پوست شل و اضافی داشته باشید و اگر وزن اضافه کنید، ممکن است گونه های بزرگتری داشته باشید. هر دو موقعیت می توانند چین های اطراف بینی و دهان و خط خنده را برجسته کنند.

علائم خطوط خنده چیست؟

خطوط خنده به صورت چین هایی در پوست صورت از دو طرف بینی تا گوشه های دهان ظاهر می شوند. وقتی جوان تر هستید، این چین ها ممکن است فقط در هنگام لبخند زدن یا خنده ظاهر شوند و زمانی که در حالت عادی و بدون لبخند هستید، ناپدید شوند .

اما با گذشت زمان ،این خطوط ممکن است به چین و چروک های عمیق و دائمی تبدیل شوند که چه لبخند بزنید یا نه در صورت دیده خواهند شد. این خطوط ممکن است متقارن یا نامتقارن باشند و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهند.

 

جراحی خط لبخند

هزینه اندولیفت خط خنده 

ایجاد خط خنده بر روی صورت اجتناب ناپذیر است و ممکن است در هر سن و سالی که باشید ،وجود این خطوط بر روی چهره، شما را آزار دهد. اما نگران نباشید، زیرا روش های مختلفی برای از بین بردن و محو کردن خط خنده وجود دارد که اندولیفت خط خنده، یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که می توانید برای داشتن پوستی صاف، جوان و بدون خط خنده انجام دهید.

اندولیفت خط خنده، یکی از روش های درمانی جدید و مدرن بر پایه لیزر است که به عنوان لیفتینگ آندوسکوپی نیز شناخته می شود و می توان از ان به عنوان یک راه حل بلند مدت و غیر تهاجمی برای لیفت صورت یاد کرد.

این درمان به کمک لیزر انجام می شود و به تغییر شکل و سفت شدن پوست کمک می کند و تاثیر بسیار خوب و تقریبا دائمی برای لیفت کردن و جوانسازی پوست دارد.

نتایج حاصل از اندولیفت خط خنده نه تنها بلافاصله قابل مشاهده است ،بلکه تا چند ماه پس از انجام اندولیفت نیز به بهبود ادامه می دهد، زیرا در اثر این درمان ،کلاژن اضافی در لایه های عمیق پوست ساخته می شود و تا مدت های طولانی می توانید از تاثیر اندولیفت خط خنده بر روی چهره خود بهره مند شوید.

 معرفی خدمات دکتر مولایی فر برای اندولیفت خط خنده در تهران

همه افرادی که به جوانی و شادابی پوست صورت خود اهمیت می دهند ،احتمالا از وجود خط خنده در صورت خود احساس نارضایتی داشته و تمایل دارند با استفاده از روش های درمانی مدرن و تاثیرگذار، این خطوط خنده را به بهترین شکل ممکن از روی پوست و چهره خود از بین ببرند و پوست صورت جوان و زیبایی داشته باشند.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم؛ اندولیفت خط خنده ولیفت خط خنده با جراحی، یکی از مدرن ترین و بهترین روش های جوانسازی و لیفت صورت است که می توانید برای از بین بردن خط خنده از آن استفاده کنید؛ به شرطی که این خدمات را در بهترین و مجهزترین کلینیک و زیر نظر پزشک متخصص در این زمینه انجام دهید.

برای این منظور، پیشنهاد ما مراجعه به کلینیک دکتر مولایی فر برای دریافت خدمات اندولیفت خط خنده در تهران است کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از اولین کلینیک های ارائه دهند خدمات اندولیفت با استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی هاست که می توانید به آن اعتماد کنید و این خدمات را با بهترین کیفیت از پزشکان این مرکز دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید همین حالا با کلینیک دکتر مولایی فر تماس بگیرید.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکتر مولاییفر، همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل ،جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشند.

  • آدرس کلینیک دکتر مولاییفر: تهران، پاسداران، خیابان دولت ،بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
  • شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  –  09302747479  

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *