اندولیفت گردن در کلینیک دکتر مولایی فر

هر فردی در هر سنی ممکن است تحت تاثیر چربی اضافی در قسمت زیر چانه یا گردن قرار گیرد. تغییر وزن یک عامل مهم در این موضوع است، اما افزایش سن نیز یکی از دلایلی است که باعث ایجاد افتادگی گردن و شلی قسمت پایین صورت می شود. اگرچه روش های جراحی و غیر جراحی متعددی برای لیفت گردن و از بین بردن افتادگی پوست گردن و زیر چانه وجود دارد.

لیزر اندولیفت گردن، یکی از گزینه های درمانی بسیار مدرن و جدیدی است که می تواند شکل و ظاهر لیفت شده و جوان تری را برای قسمت پایین صورت و گردن ایجاد کند و به شما یک لیفت واقعی صورت و گردن بدون جراحی می دهد و تنها با کاهش اندازه غبغب و سفت کردن پوست گردن، کمک می کند تا ظاهری لاغرتر و جوان تر داشته باشید.

در همین ابتدا شما را از تخفبف لیزر اندولیفت عید قربان تا عید غدیر کلینیک با خبر کنم، در این مرکز اندولیفت صورت، غبغب و گردن با تخفیف 20 درصدی از 8 تیر لغایت 16 تیر برای شما عزیزان انجام میشود . پس دیگر نگران هزینه ها نباشید و از این فرصت استثنایی استفاده کنید.        

        با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید

بنابراین برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با لیزر اندولیفت گردن کسب کنیدو  بهترین کلینیک ارائه دهنده خدمات اندولیفت در تهران بشناسید حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و در انتهای مقاله چند نمونه عکس از اندولیفت صورت در کلینیک دکترمولایی فر را مشاهده فرمایید.

لیزر اندولیفت با گردن ما چه میکند؟

Endolift of the neck

لیزر اندولیفت گردن، پوست ناحیه تحت درمان را سفت می‌ کند و کمک می کند تا پوست صورت و گردن سفت تر، محکم تر و جوان ‌تر دیده شوند. این روش درمانی آسان ‌تر و ایمن ‌تر از روش های جراحی و سنتی برای لیفت پوست گردن است و همه مردان و زنانی که با مشکل افتادگی پوست گردن مواجه هستند می ‌توانند از این درمان فوق ‌العاده با حداقل زمان استراحت بهره ببرند.

به طور کلی، لیزر اندولیفت، یک روش لیزری نوآورانه و کم تهاجمی است که کل صورت را بازسازی می کند و برای جوانسازی پوست، کانتورینگ صورت و لیفتینگ با لیزر در یک روش استفاده می کند.

به عبارت دیگر، لیزر اندولیفت  یک روش کم تهاجمی است که از تکنولوژی لیزری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت کردن پوست افتاده و پیر در قسمت گردن استفاده می کند. این اثرات به لایه‌ های عمیق و سطحی پوست می‌ رسد تا تولید کلاژن را تحریک کند و در عین حال بافت چربی اضافی را نیز کاهش دهد.

بعد از اندولیفت گردن تنها باکمی درد کلینیک را ترک میکنید: Endolift of the neck 8

اندولیفت از فیبرهای نوری لیزری نازک به اندازه مو استفاده می کند که تنها با یک سوراخ کوچک وارد پوست می شوند. این روش نیازی به بیهوشی عمومی یا بخیه ندارد و معمولاً ناحیه تحت درمان در مدت کوتاهی پس از درمان، قرمز و متورم می شود، اما این حالت معمولا بیش از چند ساعت طول نمی کشد.

برای به حداقل رساندن ناراحتی،  از بی حسی موضعی استفاده می شود و از آنجایی که لیزر اندولیفت گردن یک روش کم تهاجمی است، بیماران می توانند مدت کوتاهی بعد از دریافت این روش درمانی، با کمی درد کلینیک را ترک کنند.

اندلیفت گردن  گردن چقدر زمان می برد؟

Endolift of the neck 7

لیزرهای مورد استفاده در این روش درمانی، قابل تنظیم هستند، به این معنی که می توان مناطق مختلف را به طور همزمان درمان کرد و مشکلات متعددی را برطرف کرد. این درمان معمولا در چهار ناحیه صورت استفاده می شود که شامل گردن، زیر چانه، چین های نازولبیال (خط خنده) و پلک های تحتانی است.

هر منطقه به طور جداگانه درمان می شود و حدود 45 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود. در برخی موارد، دو ناحیه درمانی را می توان به طور همزمان درمان کرد.

از مزیت های اندولیفت گردن غافل نشیم :

Endolift of the neck 2

 درمان اندولیفت گردن و صورت، این مزیت را دارد که به طور قابل توجهی ارزانتر از جراحی زیبایی سنتی است. این همچنین به این معنی است که در صورت لزوم، به راحتی می توان درمان دوم را نیز انجام داد تا اطمینان حاصل شود که کاهش چربی و شلی پوست در گردن و صورت به اندازه کافی مورد توجه قرار می گیرد و از بین می روند.

به طور کلی، لیزر اندولیفت یکی از معدود روش های کم تهاجمی با اثر جوان کننده و سفت کننده فوری پوست است. بعد از انجام اندولیفت گردن  یا سایر قسمت های صورت و بدن، در طی چند هفته، بدن به طور طبیعی شروع به تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست می کند. این میزان در طی 6 تا 12 ماه ادامه خواهد داشت و ظاهر پوست را مدت ‌ها پس از عمل بهبود می‌ بخشد.

 

چه کسانی می توانند از لیزر اندولیفت گردن استفاده کنند؟

Endolift of the neck 4

درمان لیزر اندولیفت گردن یکی از گزینه های ایمن و مدرن برای درمان افتادگی و پیری است. زمانی که بافت های نرم صورت و گردن به مرور زمان در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، افزایش سن و گاهی اوقات ژنتیک سست می شوند، پوست شل می شود. ماهیچه های صورت نیز ضعیف تر می شوند، به این معنی که حمایت ساختاری برای پوست و چربی در صورت وجود ندارد.

روش های کارآمد لیزر اندولیفت برای سفت کردن پوست می تواند به طور چشمگیری این اثرات را معکوس کند.به طور کلی، این روش برای هر نوع پوست و گروه سنی قابل انجام است. با این حال، افرادی که دارای افتادگی پیشرفته پوست هستند، ممکن است برای مشاهده نتایج قابل مشاهده در نواحی آسیب دیده، به جراحی اختصاصی تری نیاز داشته باشند.

بهترین کلینیک برای لیزر اندولیفت گردن

Endolift of the neck 5

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، با گذشت زمان و در نتیجه افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا به دلایل ژنتیکی، بافت‌ های نرم صورت و گردن شل می‌ شوند و داربست استخوانی صورت شروع به جذب مجدد می ‌کند، ماهیچه ‌های صورت ضعیف ‌تر می‌شوند و در نتیجه حمایت ساختاری برای پوست و چربی ‌های زیرین وجود نخواهد داشت.

بهترین پیشنهاد این است که برای برطرف کردن این مشکل، از روش درمانی لیزر اندولیفت گردن استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای دریافت این درمان با استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی ها به کلینیک دکتر مولایی فر  مراجعه کنید.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی ‌فر همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و… باشند.

 انواع  خدمات اندولیفت در مرکز تخصصی دکتر مولایی فر

Dr. Moulay Far 2

 

ما در مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنیم تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و… باشد.


با انتخاب مرکز تخصصی دکتر مولایی فر از داشتن مزایای زیر برخوردار هستید:


• فضای مناسب
داشتن فضای کافی جهت انتظار و پذیرایی
• دسترسی آسان
لوکیشن و قابل دسترسی به اتوبان
• اینترنت
Wifi و اینترنت رایگان
• دو شیفت
امکان خدمت رسانی صبح، و بعدازظهر
• حضور پزشک
حضور پزشک متخصص در مجموعه

 

بنابراین اگر علاقه مند به امتحان سبک ترین روش سفت کردن پوست هستید، لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید.

در واقع، رزرو نوبت مشاوره، بهترین راه برای رفع هرگونه سوالی در رابطه با این موضوع است و تصمیم بگیرید که آیا این درمان برای شما بهترین است یا خیر.

چند نمونه از اندولیفت صورت در کلینیک دکتر مولایی فر 

Endolift of the face of Dr. Moulai Far Endolift of the face of Dr. Moulai Far 2 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 3 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 4

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *