لیزر اندولیفت چیست دکتر مولایی فر

اندولیفت چیست؟ جدیدترین روش افزوده شده به مجموعه روش‌ های زیبایی غیر جراحی و بسیار مؤثر برای صورت و بدن است که شامل یک درمان لیفتینگ بینابینی با حداقل تهاجم است که در طول موج 1470 نانومتر اعمال می شود و مزایای متعددی بر روی پوست دارد.

در واقع، اندولیفت، یک روش لیزر درمانی بدون اسکار و بدون درد است که امکان تقویت ساختار پوست و کاهش شلی پوست را فراهم می کند.

گرمای انتخابی ناشی از لیزر اندولیفت(Endolift)، قدرت ذوب چربی های سرسخت را دارد که از سوراخ های ورودی میکروسکوپی در ناحیه تحت درمان می ریزد و به طور همزمان باعث جمع شدن فوری پوست می شود. در نتیجه شلی پوست کاهش می ‌یابد و پوست سفت و بلافاصله لیفت شده به نظر می ‌رسد.

کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک ها در ارائه خدمات اندولیفت  است که می توانید این روش درمانی را زیر نظر پزشکان متخصص و با جدیدترین تجهیزات و متدها دریافت کرده و از نتیجه آن فوق العاده راضی باشید.

برای دریافت مشاوره یا رزرو نوبت از کلینیک دکتر مولایی فر برای دریافت خدمات لیزر اندولیفت می توانید با شماره تلفن 02126474915 تماس بگیرید.

بنابراین برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با اندولیفت کسب کنید، بهترین کلینیک ارائه دهنده خدمات اندولیفت در تهران بشناسید و بدانید که اندولیفت چیست حتما در ادامه این بخش با ما

همراه بمانید و در انتهای مقاله چند نمونه عکس از اندولیفت صورت در کلینیک دکترمولایی فر را مشاهده فرمایید.

 اندولیفت چیست؟

اندولیفت چیه

 نتیجه پیشرفته ‌ترین تحقیقات تکنولوژیکی و پزشکی است که بر چگونگی به دست آوردن نتایج عمل جراحی لیفتینگ متمرکز شده است، اما از معایب جراحی سنتی مانند زمان بهبودی طولانی ‌تر، نرخ بالاتر مسائل جراحی و البته قیمت ‌های بالاتر اجتناب می‌ کند. به عبارت دیگر، اندولیفت با تحریک تولید کلاژن باعث تقویت، سفت شدن و به طور قابل توجهی بازسازی پوست می شود.

این درمان کل صورت را بازسازی می کند؛ افتادگی خفیف پوست و تجمع چربی در یک سوم پایینی صورت (چانه دوتایی یا غبغب، گونه ها، دهان، خط فک) و گردن را اصلاح می کند و همچنین شلی پوست پلک پایین را اصلاح می کند. علاوه بر صورت و گردن، می ‌توان از این درمان برای نواحی بدن از جمله گلوتئوس، زانو، ناحیه داخلی بازو، قسمت داخلی ران و مچ پا نیز استفاده کرد.

شاید شما هم نیاز داشته باشید: خدمات لیزر اندولیفت کلینیک دکتر مولایی فر

هزینه اندولیفت چقدر است؟

مزایای اندولیفت صورت

 هزینه اندولیفت در سال 2024 بین 10 تا 30 میلیون تومان است.تاکنون، فناوری‌ها و تکنیک‌های مرتبط با اندولیفت بهبود یافته‌اند و تاثیر مستقیمی بر کاهش هزینه‌ها داشته است.

همچنین، عدم نیاز به بیمارستان و هزینه‌های دارویی بیشتر به افراد امکان می‌دهد که سریع‌تر به روزمرگی خود بازگردند. هزینه‌ها آندولیفت متغیر هستند و به عواملی مانند تجربه پزشک، مکان محل اجرا و ویژگی‌های فردی بستگی دارند.

مهم است که افرادی که به دنبال انجام این روش هستند، با پزشکان متخصص در کلینیک دکتر مولایی در این زمینه مشورت کنند و اطلاعات دقیق در مورد هزینه‌ها و نحوه انجام این روش را از آن‌ها دریافت کنند.

عوامل موثر بر تعیین قیمت و هزینه اندولیفت

روش اندولیفت یکی از روش‌های نوین و پیشرفته برای بهبود شل شدگی و افتادگی پوست است. در تهران، هزینه‌های این روش شامل موارد زیر است:
حجم ناحیه لیفت و درمان افتادگی پوست
حجم افتادگی پوست به طور مستقیم بر هزینه اندولیفت تأثیر می‌گذارد. با افزایش میزان افتادگی، هزینه نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین، افزایش میزان ناحیه لیفت نیاز به جلسات بیشتر و در نتیجه افزایش هزینه را به همراه دارد.
• دستگاه اندولیفت
استفاده از دستگاه‌های مدرن اندولیفت تأثیر مستقیمی بر هزینه دارد. برخی از این دستگاه‌ها از فیبرهای نوری لیزر برای درمان افتادگی پوست استفاده می‌کنند. اما هزینه بالای تهیه و استفاده از این دستگاه‌ها نیز یک فاکتور مهم در تعیین هزینه نهایی است.
• تجربه و مهارت پزشک
تجربه و مهارت پزشک در اجرای این روش تأثیر مهمی بر نتیجه و هزینه دارد. پزشکان با تجربه بیشتر بهترین نتایج را به دست می‌آورند، اما هزینه این تخصص و مهارت نیز افزوده می‌شود.
هزینه‌های کلینیک
هزینه‌های کلینیک شامل عواملی نظیر محل کلینیک، تجهیزات پزشکی، رعایت بهداشت درمانگاه، پرسنل کلینیک و دستگاه‌ها است. این هزینه‌ها نیز به صورت مستقیم در هزینه نهایی تأثیر می‌گذارند.
با توجه به این عوامل، هزینه اندولیفت صورت در تهران به طور متغیر مشخص می‌شود. مشاوره با پزشکان متخصص و دریافت اطلاعات دقیق از کلینیک‌ها، به افراد کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در مورد این روش بهبود ظاهر صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید : اندولیفت خط فک

هزینه اندولیفت در کلینیک دکتر مولایی

هزینه انجام اندولیفت بستگی به ناحیه‌یدرمان و حجم ترمیم مورد نیاز دارد. کلینیک دکتر مولایی به عنوان یکی از مجهزترین مراکز در زمینه جوانسازی پوست در ایران شناخته می‌شود. تمامی روش‌های غیرتهاجمی و کم‌تهاجمی جوانسازی پوست در این مرکز ارائه می‌شود. استفاده از بهترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا، همراه با تیم متخصص و مجرب درمانی، باعث ایجاد بیشترین سطح رضایت در بین مراجعین می‌شود. این کلینیک تمامی خدمات خود را با مجوز و تأیید وزارت بهداشت و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

مزایای لیزر اندولیفت چیست؟

آندولیفت صورت چیست

به طور کلی، لیزر اندولیفت مزایای مختلفی برای پوست دارد که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لایه های عمقی و سطحی پوست را بازسازی می کند.
  • سفت کردن بافت فوری و میان مدت تا طولانی مدت ناحیه تحت درمان به دلیل سنتز کلاژن جدید. به این معنی که ناحیه تحت درمان حتی ماه‌ ها پس از درمان به تعریف و بهبود بافت خود ادامه می‌ دهد.
  • در جمع شدن سپتوم همبند موثر است.
  • تولید کلاژن را تحریک می کند و در صورت لزوم باعث کاهش چربی بیش از حد می شود.
  • نیازی به بیهوشی ندارد.
  • نتایج حاصل از آن قابل مشاهده و فوری است.
  • تاثیر طولانی مدتی به همراه دارد.
  • می توان از آن در ترکیب با سایر درمان های زیبایی استفاده کرد.

از لیرز اندولیفت برای چه قسمت هایی از بدن می توان استفاده کرد؟

روش اندولیفت چیست

 

اندولیفت هم می تواند برای نواحی که دارای شلی اولیه و میانی پوست هستند و در معرض تجمع چربی سرسخت قرار دارند مفید و موثر باشد و هم می تواند برتی صورت و در بدن مفید باشد. این مناطق عبارتند از:

اندولیفت صورت :

لیزر اندولیفت برای بدن :

  • قسمت داخلی بازو
  • شکم و ناحیه اطراف ناف
  • قسمت داخلی ران
  • زانو
  • مچ پا

البته لازم است که به خاطر داشته باشید که درمان هایی مانند اندولیفت، برای حذف مقادیر زیادی چربی یا جایگزینی برای ورزش و رژیم غذایی سالم طراحی نشده اند.

بلکه این روش برای افرادی مناسب است که اضافه وزن زیادی ندارند اما می ‌خواهند از شر چربی ‌های سر سختی خلاص شوند که با ورزش یا رژیم غذایی قابل کاهش نیستند و کمک می کند تا ظاهر متناسب تر و زیباتری پیدا کنند.

لیزر اندولیفت چگونه کار می کند؟

لیزر اندولیفت صورت

درمان به روش لیزر اندولیفت، نیازی به برش یا بیهوشی ندارد و می تواند در مطب نیز انجام شود، زیرا به زمان ریکاوری و بهبودی نیازی ندارد.

در این روش، فیبرهای میکرو نوری یکبار مصرف FTF که کمی نازکتر از مو هستند، به راحتی در زیر پوست و مستقیماً در هیپودرم سطحی قرار می گیرند و یک میکرو تونل را در امتداد بردارهای ضد گرانشی ایجاد می کنند.

این فیبرهای میکرو نوری FTF، در حین عبور از درم، مانند یک مسیر نوری داخل پوستی عمل می کنند و انرژی لیزر را منتقل می کنند و نتایج قابل مشاهده فوری را ارائه می دهند.

در طول درمان با  اندولیفت، بیمار ممکن است تنها یک ناراحتی جزئی را به دلیل انرژی لیزر وارد شده به زیر پوست، احساس کند اما در اثر آن، یک اثر لیفت کردن فوری و قابل مشاهده ایجاد خواهد شد.

مدت زمان درمان اندولیفت چقدر است؟

آندولیفت صورت چیست

بلافاصله پس از درمان، الیاف (که با توجه به ناحیه مورد نظر دارای کالیبرهای متفاوتی هستند) برداشته شده و دور ریخته می شوند. نتایج حاصل از اندولیفت معمولا هم فوری و هم بلند مدت هستند.

این ناحیه برای چندین ماه پس از روش Endolift به بهبود ادامه خواهد داد، زیرا در طول زمان کلاژن اضافی در لایه‌ های عمیق پوست ایجاد می ‌شود و تقریبا بعد از گذشت 6 ماه از این درمان، می توانید نتیجه حاصل از آن را به خوبی مشاهده کنید.

به طور کلی، فعالیت اصلی لیزر اندولیفت، ترویج سفت شدن پوست است؛ به عبارت دیگر، جمع شدن و کاهش شلی پوست به لطف فعال شدن نئوکلاژنز و عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارج سلولی است.

سفتی پوست ایجاد شده توسط اندولیفت، به شدت با انتخاب پرتو لیزر مورد استفاده مرتبط است، یعنی به تعامل خاص نور لیزر که به طور انتخابی به دو هدف اصلی بدن انسان برخورد می کند: آب و چربی.

بیشتر بخوانید :اندولیفت اسکار و اکنه

عوارض جانبی و موارد منع مصرف برای لیزر اندولیفت

اندولیفت چیه

به طور کلی، اندولیفت هیچ نوع درد مرتبط با برش و بخیه ایجاد نمی کند و به همین دلیل به حداقل زمان برای استراحت نیاز خواهید داشت و یا ممکن است اصلا به زمان استراحت نیازی نداشته باشید زیرا درد یا زمان بهبودی مربوط به روش های جراحی را ندارد و بیماران می توانند در عرض چند ساعت به کار و فعالیت عادی خود بازگردند.

عوارض جانبی احتمالی از روش لیزر اندولیفت عبارتند از:

  • تورم و ناصافی پوست به مدت تقریباً دو تا سه هفته پس از درمان،
  • مقداری کبودی و تورم جزئی و مقداری قرمزی و حساسیت جزئی در ناحیه که به طور کلی با استفاده از داروهای ضد درد بدون نسخه قابل کنترل است و به طور معمول می‌توان آن را کنترل کرد.

همچنین هیچ گونه منع مصرف شناخته شده ای برای اندولیفت وجود ندارد. با این حال، فقط برای ایمن بودن، اگر در حال حاضر باردار هستید، استفاده از این روش را توصیه نمی کنیم.

دکتر مولایی فر، در طول مشاوره اولیه، تمام این موضوعات را به طور عمیق مورد بحث قرار خواهد داد.

حتما بخوانید : بهترین خدمات لیزر اندولیفت 

نتایج حاصل از لیزر اندولیفت چقدر ماندگاری دارد؟

آندولیفت چیست

نتایج حاصل از روش اندولیفت باید دائمی در نظر گرفته شود. با این حال، این تنها در صورتی خواهد بود که پس از درمان به رژیم غذایی و سبک زندگی سالم خود ادامه دهید. چرا که اندولیفت مانع از افزایش وزن در آینده نمی شود. علاوه بر این، روند پیری نیز متوقف نمی شود و شما همچنان باید انتظار داشته باشید که با گذشت زمان شاهد تغییرات طبیعی پیری باشید.

چه مراقبت های بعد از اندولیفت ضروری است؟

لیزر اندولیفت

به طور کلی، اندولیفت به مراقبت های بعدی نیاز ندارد و یکی از بزرگترین مزایای آن سرعت بهبودی بالای آن است. از آنجایی که این درمان، یک روش کم تهاجمی است، پس از اندولیفت نیازی به بانداژ نیست و معمولاً می توانید در همان روز به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردید.

هر گونه ناراحتی که مستقیماً پس از عمل ایجاد شود، معمولاً ظرف 48 ساعت ناپدید می شود و با استفاده از داروهای مسکن بدون نسخه قابل کنترل است.

کلام آخر

اندولیفت، یک فناوری مبتنی بر لیزر با حداقل تهاجم است که از طریق فعال کردن نئوکلاژنز و عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارج سلولی، سفت شدن پوست و کاهش شلی پوست را افزایش می ‌دهد.

به عبارت بهتر، اندولیفت یک عمل زیبایی بدون درد است که نتیجه تحقیقات گسترده و راه‌ حل ‌های تکنولوژیکی پیشرفته با هدف درو کردن نتایج «جراحی» بدون مکانیسم‌ های جراحی تهاجمی است و با تحریک تولید کلاژن باعث تقویت، سفت شدن و بازسازی پوست می شود.

هشدار حتما بخوانید : اندولیفت خط پیشانی

بنابراین اگر علاقه مند به امتحان سبک ترین روش سفت کردن پوست هستید، لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید. در واقع، رزرو نوبت مشاوره، بهترین راه برای رفع هرگونه سوالی در رابطه با این موضوع است و تصمیم بگیرید که آیا این درمان برای شما بهترین است یا خیر.

 

چند نمونه از اندولیفت صورت در کلینیک دکتر مولایی فر 

 

Endolift of the face of Dr. Moulai Far Endolift of the face of Dr. Moulai Far 2 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 3 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 4 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 5

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *