خدمات لیزر اندولیفت دکتر مولایی فر

درمان اندولیفت با استفاده از دستگاه لیزر بر روی پوست، برای ایجاد ذوب ملایم چربی در حالی که متابولیسم طبیعی بدن را تحریک می کند تا این روند را تسریع کند، کار می کند. این روش کم تهاجمی فقط یک یا دو ساعت طول می کشد و نیازی به بیهوشی عمومی یا بخیه ندارد.

 انواع خدمات لیزر اندولیفت، با کاهش تنش در فیبرهای کلاژن کار می کند که باعث انعطاف پذیری و استحکام بیشتر آنها می شود. سپس بافت و خاصیت ارتجاعی پوست را ترمیم می کند که این موضوع به کاهش یا جلوگیری از چین و چروک و افتادگی پوست کمک خواهد کرد. این درمان همچنین به خلاص شدن از شر آکنه و جوش های سرسیاه کمک می کند زیرا به شما پوستی سالم تر و درخشان تر می دهد.

لیزر اندولیفت، همچنین در کاهش التهاب پوست و خلاص شدن از شر انواع مختلف لکه‌ ها مانند لکه ‌های ناشی از آفتاب و لکه‌ های پیری نیز موثر است و نتیجه این است که پوست شما شفاف تر می شود و همچنین می تواند بهتر نفس بکشد.

برای اینکه خدمات لیزر اندولیفت را با بهترین کیفیت، زیر نظر پزشکان متخصص و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و جدید در این زمینه دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم سری به کلینیک دکتر مولای فر بزنید و یا برای دریافت مشاوره با شماره تلفن 02126474915  تماس بگیرید.

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با  انواع خدمات لیزر اندولیفت کسب کنید.

لیزر اندولیفت چه کاری انجام می دهد؟

عمل جراحی اندولیفت با لیزر

اندولیفت به عنوان یک روش جایگزین غیر جراحی و کم تهاجمی برای بازسازی لایه های عمقی و سطحی پوست و بازگرداندن ویژگی های جوانی استفاده می شود که به عنوان یک فناوری بسیار پیشرفته مبتنی بر لیزر، که نیاز به زمان اندک یا بدون توقف دارد، شناخته شده است.

به طور کلی، استفاده از خدمات لیزر اندولیفت، به پزشکان این امکان را می ‌دهد که پوست را سفت کنند، چربی اضافی را حذف کرده و لایه‌ های عمیق پوست را در هنگام هدف قرار دادن نواحی زیر بازسازی کنند:

 

 لیزر اندولیفت چگونه انجام می شود؟

خدمات لیزر اندولیفت شکم

 لیزر اندولیفت با استفاده از یک میکرو فیبر نوری لیزری یکبار مصرف (نازک به اندازه یک مو، 200 تا 300 میکرون) که مستقیماً در زیر پوست سطحی و بدون نیاز به برش و برش زخم قرار داده می ‌شود، انجام می گیرد.

سپس فیبر لیزری اندولیفت، (لیزر دایود 1470 نانومتری) به آرامی در داخل و اطراف لایه ‌های پوست هدف قرار می ‌گیرد. طول موج این لیزر، به طور خاص برای هدف قرار دادن پوست شل طراحی شده است، ظرفیتی که به تعامل پرتو لیزر با آب و چربی نسبت داده می شود.

پس از عمل، ممکن است بلافاصله نتایج قابل مشاهده را ببینید. با این حال، به دلیل مرحله بازسازی کلاژن، معمولاً دید بهینه حاصل از نتایج اندولیفت، در حدود 3 تا 6 ماه پس از عمل به دست می‌آید.

به عبارت دیگر،  لیزر اندولیفت، جدیدترین روش غیر جراحی کانتورینگ صورت و بدن است که روشی ایمن، موثر و اثبات شده را برای از بین بردن چربی و آب اضافی از بدن انسان ارائه می دهد. روش اندولیفت را می توان در هر قسمت از صورت یا ناحیه بدن از جمله کشاله ران و بازو که نیاز به کاهش یا حذف چربی بدون استفاده از روش های تهاجمی داشته باشد، انجام داد و با موفقیت نشان داده شده است که نتایج ثابتی را ارائه می دهد و کمترین زمان از کار را دارد.

به طور کلی، دلایل زیادی برای بررسی استفاده از  لیزر اندولیفت وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • اصلاح لایه های پوستی و اپیدرمی پوست
  • برای انقباض سپتوم همبند
  • برای افزایش تولید کلاژن و کاهش چربی در زمانی که بیش از حد است

 اندولیفت به طور خاص به عنوان یک روش غیر جراحی برای کانتور کردن بدن ابداع شد. این درمان برای افرادی است که نمی خواهند تحت عمل جراحی تهاجمی قرار گیرند اما علاقه مند به استفاده از روشی سریع و آسان برای از بین بردن چربی اضافی هستند.

خدمات لیزر اندولیفت غبغب دکتر مولایی فر

 خدمات اندولیفت صورت و گردن دکتر مولایی فر

 خدمات اندولیفت صورت و گردن دکتر مولایی فر

امروزه، روش های زیادی وجود دارد که می توان از آن برای کمک به روند پیری استفاده کرد و اندولیفت یکی از آنهاست. این روش اخیراً در بین کسانی که به دنبال جایگزینی برای لیفت صورت یا گردن هستند، بسیار محبوب شده است.

همانطور که می دانید، عضلات صورت و گردن به مرور زمان منقبض شده و باعث ایجاد چین و چروک می شوند و باعث می شوند تا پیرتر از آنچه واقعا هستید به نظر برسید.  لیزر اندولیفت به شل شدن عضلات کمک می کند و همچنین با بازگرداندن حجم صورت، باعث می شود تا پوست شما سفت تر به نظر برسد.

لیفت صورت و گردن به روش اندولیفت، از روشی نوآورانه برای استخراج چربی و مایع از بدن خود بیمار استفاده می کند. این روش می تواند به عنوان یک درمان مستقل یا بعد از سایر روش ها برای افزایش نتایج استفاده شود.

لیفت صورت غیر جراحی به روش اندولیفت، فقط پوست را در نتیجه ریختن چربی سفت نمی کند. همچنین چین و چروک و سایر علائم پیری را کاهش می دهد. این روش برای کسانی که پوست شل و آویزان درگردن دارند، خطوط اخم عمیق بین ابروها و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم‌ هایشان دارند، بسیار موثر است.

به طور کلی، اندولیفت یک درمان موثر برای سفت کردن کلی صورت و گردن نیست، بلکه درمانی است که نواحی خاص را بهبود می بخشد. در نتیجه، بیماران می توانند این درمان را به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش ها انتخاب کنند.

 خدمات اندولیفت بازو دکتر مولایی فر

عوارض جانبی خدمات لیزر اندولیفت چیست؟

عوارض جانبی خدمات لیزر اندولیفت

عوارض جانبی درمان اندولیفت بسته به هر فرد ممکن است متفاوت باشد. برخی از افراد ممکن است عوارض جزئی را تجربه کنند که مدت کوتاهی پس از دوره درمان از بین می روند. همچنین برخی از عوارض جانبی، موقتی و خود محدود شونده هستند، در حالی که برخی دیگر طولانی تر هستند. به همین دلیل است که توصیه می شود برای دریافت خدمات لیزر اندولیفت برای عمل فقط به متخصصان این زمینه مثل کلینیک دکتر مولایی فر مراجعه کنید.

عوارض جانبی رایج ناشی از اندولیفت عبارتند از:

  • خارش
  • جای زخم
  • تورم
  • پوست ناهموار
  • کبودی و قرمزی جزئی پوست

همچنین اگر بیمار در طول درمان دچار عفونت شد، باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرد. زیرا این موضوع می تواند منجر به مشکلات پزشکی قابل توجهی شود و فرد ممکن است نیاز به تزریق خون داشته باشد یا به طور موقت آنتی بیوتیک مصرف کند.

علاوه بر این، تعداد عوارض جانبی که ممکن است رخ دهد به عوامل مختلفی از جمله سن بیمار، سلامت کلی او، میزان کشیدگی پوست و اینکه آیا برخی از نواحی دست نخورده باقی مانده اند یا خیر، بستگی دارد و مانند هر روش دیگری، همیشه خطر عوارض وجود دارد.

به طور کلی، بیماران سیگاری ممکن است عوارض جانبی بیشتری را نسبت به افراد غیر سیگاری تجربه کنند زیرا نیکوتین رگ های خونی را منقبض می کند که باعث می شود بهبود کامل پوست دشوارتر شود.

مزایای استفاده از  لیزر اندولیفت چیست؟

مزایای استفاده از خدمات لیزر اندولیفت

 

اندولیفت به عنوان یک درمان غیر جراحی و کم تهاجمی با نتایج شگفت انگیز شناخته می شود و بسته به نوع پوست خود، می توانید بلافاصله نتایج قابل مشاهده و حتی پس از چند جلسه نتایج بهتر را تجربه کنید.

این روش، با ارسال پالس های کوتاه نور قدرتمند به پوست، می تواند رنگ پوست را بهبود بخشد و حتی احتمال تغییر رنگ یا زخم ناشی از آکنه و سایر جوش ها را کاهش دهد. علاوه بر این، از آنجایی که این درمان باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در بدن می‌شود، ظاهر پوست را تا ماه ‌ها پس از یک جلسه بهبود خواهد داد.

به طور کلی، بهترین نتایج حاصل از خدمات لیزر اندولیفت حدود 6 ماه پس از درمان مشاهده می شود. همچنین، از آنجایی که این درمان بسیار ملایم و کم تهاجمی است، هیچ زمان استراحت مرتبط با درمان وجود ندارد، بنابراین می توانید بلافاصله پس از درمان به روال روزانه خود بازگردید.

اگر جلسات لیزر اندولیفت را با درمان ‌های منظم ضد پیری ترکیب کنید، می توانید نتایج حاصل از آن را افزایش دهید و در عین حال تنوعی به برنامه‌ های روزمره خود اضافه کنید. به طور کلی، نتایج درمان لیزر اندولیفت، اغلب 2 یا 3 سال پس از درمان قابل مشاهده است و همانطور که گفته شد، اگر نتایج شروع به کاهش کرد، درمان را می توان پس از یک سال تکرار کرد.

کلینیک دکتر مولایی فر :بهترین کلینیک برای دریافت خدمات لیزر اندولیفت

Dr. Moulay Far

 

لیزر اندولیفت یک فناوری نسبتا جدید است که به تازگی راه خود را به ایران آغاز کرده است و تنها تعداد معدودی از کلینیک ها در ایران و تهران در حال حاضر این درمان انقلابی را انجام می دهند و کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از بهترین مرکز لیزر اندولیفت در ایران می باشد.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکتر مولایی فر، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و دستگاه های مورد نیاز برای ارائه خدمات لیزر اندولیفت، در تلاش هستند تا تغییرات مثبتی ایجاد کنند که باعث می ‌شود ظاهر و احساس خوبی داشته باشید. بنابراین همین حالا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  تماس بگیرید تا با یکی از متخصصان زیبایی و متخصص این مرکز صحبت کنید و دریابید که کدام درمان می تواند به شما در رسیدن به اهداف زیبایی شناسی که در نظر دارید، کمک کند.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند

 

Endolift laser services6 4

Endolift laser services6 6

Endolift laser services6 2

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *