لب بخشی از صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. با افزایش سن، حجم و ارتفاع و برآمدگی کاهش می یابد و ممکن ظاهر زیبا و طبیعی لب ها کمی از بین برود. اما نگران نباشید! تزریق ژل لب طبیعی، روشی است که با استفاده از آن می توانید زیبایی از دست رفته لب های خود را به دست آورید. چرا که با استفاده از تزریق ژل لب می توانید حجم و ارتفاع لب ها را بهبود ببخشید.

لب بخشی از صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. با افزایش سن، حجم و ارتفاع و برآمدگی کاهش می یابد و ممکن ظاهر زیبا و طبیعی لب ها کمی از بین برود. اما نگران نباشید! تزریق ژل لب طبیعی، روشی است که با استفاده از آن می توانید زیبایی از دست رفته لب های خود را به دست آورید. چرا که با استفاده از تزریق ژل لب می توانید حجم و ارتفاع لب ها را بهبود ببخشید.

مهم ترین دلیل استفاده افراد از تزریق ژل لب، افزایش حجم لب ها و ایجاد ظاهری طبیعی و در عین حال جذاب برای لبهاست تا از این طریق زیبایی و جذابیت چهره چند برابر شود. به طور کلی ،با ورود به دهه دوم زندگی، لب ها حجم خود را از دست می دهند و شروع به نازک شدن می کنند. همچنین چین و چروک های بیشتری در اطراف دهان و حتی روی لبها ایجاد می شود. یکی از بهترین راه های ممکن برای از بین بردن این مشکلات، تزریق ژل لب طبیعی، برای بازگرداندن جوانی و طراوت به لب هاست. 

بنابراین اگر به تزریق  ژل لب فکر می کنید و در حال تحقیق در مورد جزئیات روش های تزریق ژل لب طبیعی هستید، در جای درستی قرار گرفته اید .کلینیک دکتر مولایی فر، بهعنوان مجرب ترین کلینیک تزریق های زیبایی در تهران، اینجاست تا تمام دانشی که برای تصمیم گیری آگاهانه و درست نیاز دارید، را در اختیارتان قرار داده و بهترین تزریق ژل لب طبیعی را به شما ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه، مزایا و عوارض تزریق ژل لب طبیعی در ادامه با ما همراه بمانید.

تزریق ژل لب طبیعی 

ژل هایی که برای تزریق ژل لب استفاده می شوند، عموما ژل های پیشرفته ای هستند که از اسید هیالورونیک )hyaluronic acid( یا  HA ساخته شده اند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند، اما با افزایش سن کاهش می یابند. هیالورونیک اسید جذب آب بسیار بالایی دارد و پس از تزریق ژل به افزایش حجم طبیعی لب ها و بازیابی زیبایی از دست رفته کمک می کند.

HA قادر است تا 1000 برابر وزن خود، آب را نگه دارد که این موضوع باعث می شود تا برای هیدراتاسیون و ضد پیری بسیار مفید باشد. به همین دلیل، HA عنصری است که به شدت در برچسب محصولات مراقبت از پوست تبلیغ می شود. در یک کرم که به شکل موضعی استفاده می شود، HA فقط می تواند کارهای زیادی را در سطح پوست انجام دهد.

اینجاست که تزریق ها وارد می شوند. زیرا می توانند نتیجه بسیار مؤثرتر و ماندگارتری ارائه دهند. HA نه تنها در تزریق لب استفاده می شود، بلکه برای کاهش ظاهر و ایجاد چین و چروک، بازگرداندن حجم گونه ها و کاهش خطوط عمودی در کنار دهان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق ژل لب طبیعی | هزینه، مزایا، عوارض، معرفی بهترین کلینک
تزریق ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب طبیعی برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل لب، یک تصمیم شخصی است؛ زیرا که رسیدن به ظاهر ایده آل و پیگیری خواسته ها و نیازهای خود برای بدن و پوست ،می تواند قدرت بخش باشد.

اما به طور کلی، اگر تصمیم نهایی خود را برای تزریق ژل لب طبیعی گرفته اید، لازم است چند مورد را در نظر بگیرید:

  • از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید.
  • انتظارات واقع بینانه داشته باشید.
  • عفونت فعال دهانی، از جمله آفت یا تبخال نداشته باشید.

بسیاری از افرادی که از تزریق ژل لب استفاده می کنند می خواهند اندازه لب های خود را افزایش دهند. دلایل زیادی برای افزایش حجم و اندازه لب ها وجود دارد از جمله:

  • بازگرداندن اندازه قبلی لب، با بالا رفتن سن، معمولا اندازه لب ها کوچک تر یا نازک تر می شوند، فیلترم )شیار بین لب بالایی و سپتوم( بلندتر و صاف تر می شود و فاصله بین گوشه های دهان

ممکن است افزایش یابد که با تزریق ژل لب طبیعی، این مشکلات تا حد زیادی برطرف خواهند شد.

  • اصلاح فرم لب ها، اگر احساس می کنید لب های شما اندازه یا شکل های متفاوتی دارند و نامتقارن هستند می توانید برای اصلاح فرم لب ها، از تزریق ژل لب طبیعی استفاده کنید.
  • صاف کردن چین و چروک لب، اگر زمانی که لبخند می زنید یا می خندید، چین و چروک در کناره های دهان شما ایجاد می شود، تزریق ژل لب طبیعی می تواند بهترین گزینه برای برطرف کردن این مشکل باشد.
  • تقویت اعتماد به نفس، ژل لب می تواند به بهبود عزت نفس و تصویر بدن شما کمک کرده و از این طریق باعث افزایش اعتماد به نفس شود.

مراحل تزریق ژل لب طبیعی چگونه است؟

قبل از تزریق، ممکن است پزشک توصیه کند که مصرف برخی داروها و مکملها مانند رقیقکننده های خون را متوقف کنید. آنها همچنین یک “نقشه” از ناحیه لب شما برای کمک به برنامه ریزی برای محل های تزریق خاص ایجاد می کنند.

شما می توانید مراحل زیر را در طول تزریق ژل لب انتظار داشته باشید:

  • ابتدا، ارائه دهنده لب های شما را با محلول آنتی باکتریال تمیز می کند.
  • برای کاهش درد در حین و بعد از تزریق، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند.
  • هنگامی که ماده بی حس کننده در پوست جذب شد، ارائه دهنده فرآیند تزریق را آغاز می کند.
  • پس از هر تزریق، آنها به سرعت محل را ماساژ می دهند و در صورت نیاز ژل بیشتری تزریق می کنند.
  • قبل از خروج، ممکن است ارائه دهنده یک کیسه یخ به شما بدهد تا روی لب هایتان بمالید.
  • کل فرآیند فقط چند دقیقه طول می کشد و می توانید فعالیت های عادی خود را پس از قرار ملاقات خود از سر بگیرید.
  • بسته به سطح راحتی که دارید، ممکن است بلافاصله پس از درمان به محل کار خود بازگردید. اما باید به مدت 48 ساعت از فعالیت های بدنی شدید خودداری کنید.
تزریق ژل لب طبیعی
تزریق ژل لب طبیعی

مزایای تزریق ژل لب طبیعی چیست؟  عوارض جانبی تزریق ژل لب چیست؟

ژل لب یا فیلر لب مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • بی خطر هستند و روش تزریق ژل لب نیز بی خطر است و به طور کلی، خطر عوارض یا عوارض جانبی کمی وجود دارد.
  • می توانند عزت نفس شما را افزایش دهند.
  • برگشت پذیر هستند؛ اگر از ظاهر خود بعد از دریافت ژل لب راضی نباشید، پزشک شما می تواند آنزیمی به نام هیالورونیداز

)hyaluronidase( را برای حل کردن پرکننده لب تزریق کند تا ظاهر لب ها به شکل اولیه خود بازگردد.

  • نتایج فوری ،اثرات تزریق HA ممکن است بلافاصله پس از درمان مشاهده شود. این ممکن است برای کسانی که به دنبال نتایج سریع هستند جذاب باشد.

دریافت و تزریق پرکننده لب خطراتی را به همراه دارد، از جمله:

  • خونریزی و درد در محل های تزریق
  • فعال شدن مجدد تب سرد
  • تغییر رنگ یا حساسیت
  • کبودی
  • عفونت
  • مرگ بافتی )به خطر افتادن عروق(، که در صورت تزریق فیلر لب به داخل یا اطراف شریان، ممکن است رخ دهد
  • لب های شما ممکن است اندازه های مختلفی داشته باشند )عدم تقارن(
  • پرکننده لب ممکن است در نواحی دیگر صورت شما، معمولًا به سمت بینی حرکت کند
معرفی خدمات دکتر مولایی فر برای تزریق ژل لب طبیعی

اسید هیالورونیک نوعی ماده پرکننده پوست است که معمولا با نام ژل لب یا فیلر لب برای بهبود شکل و ظاهر لب ها مورد استفاده قرار می گیرد .اگر علاقه مند به استفاده از تزریق ژل لب طبیعی برای حجم دادن به لب ها و کاهش ظاهر چین و چروک هستید، لازم است که حتما به یک پزشک متخصص در این زمینه و کلینیک معتبر که در زمینه ارائه تزریق ژل لب شناخته شده و معروف هستند مراجعه کنید .

برای این منظور، پیشنهاد ما مراجعه به کلینیک دکتر مولایی فر است .مجموعه پوست و مو و زیبایی دکتر مولاییفر، همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل ،جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه تزریق ژل لب طبیعی و دریافت مشاروه از پرسنل متخصص کلینیک دکتر مولایی فر می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • آدرس کلینیک دکتر مولاییفر: تهران، پاسداران، خیابان دولت ،بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
  • شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  –  09302747479  وب سایت دکتر مولایی  فر: /https://drmolaeeifar.com

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *