تاثیر اندولیفت روی پوست صورت

لیزر اندولیفت برای جوانسازی پوست است. این روش با استفاده از نور لیزر به عمق پوست تاثیر می‌گذارد و با ایجاد گرمای محلی در بافت، به تحریک سلول‌های پوست برای تولید کلاژن و الاستین سبب می‌شود. این عمل باعث بهبود قوام و الاستیسیته پوست، کاهش چین و چروک و تسریع در تولید کلاژن می‌شود.

لیزر اندولیفت همچنین می‌تواند به ترمیم آسیب‌های پوستی کمک کند و پوست را نرم و صاف کند. علاوه بر این، این روش نیز می‌تواند به درمان مشکلات پوستی مانند لک‌های پیر، پف، سفتی پوست و آکنه کمک کند.

معرفی لیزر اندولیفت

لیزر اندولیفت، یک تکنیک پیشرفته و ابتکاری است که موفق به جوانسازی و تغییر شکل پوست می شود و کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از اولین و بهترین کلینیک هایی است که خدمات لیزر اندولیفت را با بهترین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا زیر نظر پرسنل متخصص و با تجربه در این زمینه به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد.در ادامه این بخش با ما همراه باشید. جوانسازی و لیفت صورت با لیزر اندولیفت کسب کنید و با تاثیر اندولیفت روی پوست بیشتر آشنا شوید.

خدمات لیزر اندولیفت چیست؟

فرآیند آندولیفت، اسپتوم همبند را سفت و جمع می کند و تولید کلاژن جدید در پوست و عملکردهای متابولیکی در سلول های پوست را نیز فعال می کند. در واقع، گرمای انتخابی ناشی از اندولیفت، قدرت ذوب چربی های سرسخت را دارد که از سوراخ های ورودی میکروسکوپی در ناحیه تحت درمان می ریزد و به طور همزمان باعث جمع شدن فوری پوست می شود.

در نتیجه شلی پوست کاهش می یابد و پوست بلافاصله سفت و لیفت شده به نظر می رسد. علاوه بر این ،تاثیر اندولیفت روی پوست به این موارد محدود نمی شود و از دیگر اهداف آن می توان به بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست، تقویت پوست، تحریک تولید کلاژن و جمع کردن سپتوم های همبند نیز اشاره کرد.

222 3

چرا استفاده از لیزر اندولیفت برای جوانسازی و لیفت صورت پیشنهاد می شود؟

فناوری جدید و مدرن Endolift در دنیای امروز نام بزرگی پیدا کرده است .

دلایلی که چرا باید اندولیفت را انتخاب کنید هرگز پایانی ندارد که در ادامه به چند مورد مهم اشاره کرده ایم:

  • شما بعد از دریافت خدمات اندولیفت به هیچ گونه استراحت و دوران نقاهتی نیاز نخواهید داشت و می توانید بلافاصله به فعالیت های معمول خود بازگردید.
  • از آنجایی که اندولیفت یک جراحی نیست، نیازی به تزریق بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی ندارد، فقط برای راحتی بیشتر از کرم بی حس کننده موضعی استفاده می شود.
  • لیزر اندولیفت برای جوانسازی و لیفت صورت یک روش 100% بدون درد است که بهترین نتایج را به شما می دهد.
  • این روش در زیر پوست انجام می شود و هیچ جای زخم یا رنگدانه ای باقی نمی ماند به همین دلیل است که از آن به عنوان بهترین و موثرترین روش برای جوانسازی و لیفت صورت یاد می شود.
  • نتایج به دست آمده با Endolift و تاثیره اندولیفت روی پوست به قدری طبیعی است که برای کسی بسیار دشوار است که بداند شما آن را انجام داده اید. همچنین هیچ عارضه خاصی برای این درمان وجود ندارد و می توانید در نهایت در یک دوره 6 ماهه، متوجه بهبودی در نتایج شوید.
  • تاثیره اندولیفت روی پوست، بر خلاف هر درمان پزشکی زیبایی که باید بارها و بارها انجام شود، دائمی است.

لیزر اندولیفت برای چه قسمت هایی از صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد؟

  • پایین صورت غبغب و افتادگی گردن
  • شلی پوست ناحیه چشم
  • بینی
  • جای زخم و اسکار
  • قسمت زیر بازوها
  • ران ها
  • شکم
و جوانسازی صورت

تاثیرات اندولیفت چگونه مشخص می شود؟

برای اینکه تاثیره اندولیفت روی پوست به بهترین شکل ممکن مشخص شود ،پس از بی حسی موضعی، یک سیم نازک لیزری با قطر فقط 0.2 -0.4  میلی متر به لایه زیر پوستی پوست وارد می شود و سپس ،با حرکات دقیق و ظریف، انرژی لیزر مناطق درمانی خاصی را هدف قرار می دهد تا پاسخ های متعدد را تحریک کند.

 همچنین به دلیل شروع روند طبیعی التیام توسط اندولیفت، افزایش پروتئین تاثیر چشمگیری بر احساس و ظاهر سطح پوست دارد و جوانسازی و لیفت صورت را نیز به بهترین شکل ممکن مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این اگر انرژی اندولیفت کمی عمیق تر هدایت شود، میتواند سلول های چربی را هدف قرار داده و باعث امولسیون شدن چربی ها نیز شود. علاوه بر این، شبکه فیبروسپتال )Fibroseptal(، که سلول های چربی را در کنار هم نگه می دارد نیز منقبض می شود.

درمان اندولیفت چند جلسه زمان می برد؟

در اکثر موارد، تنها 1 جلسه درمان با اندولیفت مورد نیاز است تا تاثیره اندولیفت روی پوست دیده شود، اما باز هم با توجه به شرایط پوستی هر فرد متفاوت است. در جلسه مشاوره که قبل از دریافت لیزر اندولیفت در کلینیک دکتر مولایی فر خواهید داشت ،در مورد الزامات نتایج بهینه خود، توصیه های لازم به شما ارائه می شود.

9

معرفی خدمات دکتر مولایی فر

کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از اولین کلینیک های ارائه دهند خدمات اندولیفت با استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی هاست که می توانید به آن اعتماد کنید و این خدمات را با بهترین کیفیت از پزشکان این مرکز دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید همین حالا با کلینیک دکتر مولایی فر تماس بگیرید.

 آدرس کلینیک دکتر مولاییفر: تهران، پاسداران، خیابان دولت ،بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4  شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  –  09302747479  وب سایت دکتر مولایی  فر: /https://drmolaeeifar.com

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *