لیزر اندو لیفت پایین صورت

لیزر اندو لیفت، یک روش لیزر سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی اندوتاکتوال (بینابینی) استفاده می شود. هدف از روش درمانی لیزر اندو لیفت پایین صورت، بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست، سفت کردن پوست، جمع شدن سپتوم همبند، تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی بیش از حد در پوست صورت است. به طور کلی، فعالیت اصلی لیزر اندو لیفت، ترویج سفت شدن پوست، به عبارت دیگر جمع شدن و کاهش شلی پوست به لطف فعال شدن نئوکلاژنز و عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارج سلولی است.

کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از بهترین مراکز برای دریافت درمان لیزر اندولیفت پایین صورت با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تکونولوژی های روز دنیا در این زمینه است که می توانید برای دریافت مشاوره یا رزرو نوبت با شماره تلفن 02126474915  تماس بگیرید.

برای اینکه اطلاعات خود را در رابطه با لیزر اتدولیفت پایین صورت افزایش دهید و با بهترین ارائه دهنده خدمات در این زمینه آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

لیزر اندو لیفت پایین صورت چیست؟

اندولیفت، یک لیزر ترکیبی است که ترکیبی از جوانسازی پوست و کانتورینگ صورت را به همراه دارد. امروزه، عمل جراحی که در آن پوست بریده شده و کشیده می ‌شد، دیگر در نواحی افتادگی صورت، چانه، گردن و کیسه ‌های زیر چشم مورد نیاز نیست و می توان از روش های مدرن تر و جدیدتری مثل لیزر اندولیفت برای این منظور استفاده کرد.

لیزر اندولیفت پایین صورت، نیازی به برش و بیهوشی ندارد و گزینه بسیار آسان تر و ایمن تری نسبت به روش های جراحی سنتی برای لیفت کردن پوست صورت را ارائه می دهد.

لیزر اندو لیفت، یک برنامه لیفتینگ لیزر بینابینی کم تهاجمی است که به طور انتخابی انرژی لیپولیتیک (lipolytic ) و فتوبیومدولاسیون (photobiomodulation ) را در طول موج 1470 نانومتر ارائه می‌ کند که می ‌تواند بدون برش با میکروفیبر ضخامت 000 یا به باریکی یک تار مو به زیر پوست نفوذ کند. الیافی که توسط میکرو تونل هایی در جهت مخالف گرانش هدایت می شوند پس از درمان هیچ اثری از خود باقی نمی گذارند. با استفاده از این روش درمانی زیبایی که مورد تایید FDA نیز است، می توانید تنها در یک ساعت و یک جلسه به نتایج طبیعی برسید.

لیزر اندو لیفت پایین صورت

تاثیر لیزر اندولیفت پایین صورت چگونه است؟

در طول درمان، فیبرهای میکرو نوری ریز تقریباً به اندازه یک تارمو (200 تا 300 میکرون) در پوست و در هیپودرم وارد می ‌شوند. این فیبرها، میکرو کانال هایی ایجاد می کنند که به عنوان یک مسیر نوری در پوست عمل کرده و به دستگاه اجازه می دهند انرژی لیزر را به طور موثرتری برای هدف قرار دادن آب و چربی در بدن منتقل کند.

همچنین، در طول درمان، انرژی لیزر بافت را برای تشویق تولید کلاژن جدید و همچنین بهبود عملکردهای متابولیکی ماتریکس خارج سلولی، که شبکه‌ ای است که پشتیبانی فیزیکی و بیوشیمیایی را برای سلول ‌های اطراف فراهم می‌ کند، گرم می ‌کند. این بدان معنی است که نتایج طولانی مدت هستند و در طول زمان بهبود می یابند. این دستگاه همچنین می تواند مقداری از چربی را برای پاکت های کوچک چربی در صورت یا اطراف بدن فراهم کند، بنابراین دستگاه نه تنها چربی را از بین می برد بلکه پوست را سفت می کند.

مزایای لیزر اندولیفت پایین صورت

لیزر اندو لیفت پایین صورت مزایای متعددی به همراه دارد که در زیر به تعدادی از انها اشاره کردیم:

  • نیازی به بیهوشی ندارد، فقط خنک کننده هوا کافی است
  • نتایج ایمن و قابل مشاهده فوری را ارائه می دهد
  • اثر بلند مدت دارد
  • یک جلسه درمان کافی است
  • نیازی به برش ندارد، اثری بر جای نمی گذارد
  • خونریزی نداشته و باعث کبودی نمی شود
  • یک روش آسان است که می تواند در محیط بالینی استفاده شود
  • نیازی به زمان نقاهت پس از درمان ندارد
  • قابل ترکیب با سایر روش ها و درمان های زیبایی شناسی است
  • لایه های عمیق و سطحی پوست را بازسازی می کند و کلاژن جدیدی ایجاد می کند که تاثیر خوبی در لیفت و سفت شدن پوست دارند
  • ناحیه تحت درمان را تقویت می کند و در نتیجه ظاهر کانتور شده بیشتری ایجاد می کند، به عنوان مثال، باعث ایجاد خط فک مشخص تر می شود
  • چانه های سنگین، غبغب و شلی پوست در پایین صورت را کاهش می دهد
  • ناحیه تحت درمان با لیزر اندولیفت، حتی ماه‌ ها پس از درمان نیز به بازتعریف و بهبود بافت ادامه می ‌دهد

لیزر اندولیفت برای کدام قسمت های صورت مورد استفاده قرار می گیرد؟

لیزر اندولیفت کل صورت را بازسازی می کند و افتادگی خفیف پوست و تجمع چربی در یک سوم پایینی صورت (چانه دوتایی، غبغب، گونه ها، دهان، خط فک) گردن و در قسمت بالایی صورت را اصلاح می کند تا شلی پوست پلک پایین را اصلاح کند. به همین دلیل لیزر اندولیفت پایین صورت به یکی از روش های درمانی و زیبایی پرطرفدار تبدیل شده است.

چرا لیزر اندولیفت برای قسمت پایین صورت مناسب است؟

هر گونه جراحی در اطراف ناحیه صورت خطر نشان دادن جای زخم را به همراه دارد زیرا می تواند بسیار تهاجمی باشد. با این حال، امروزه به طور قابل توجهی فناوری زیبایی بهبود یافته است. در نتیجه، درمان های جراحی دیگر تنها گزینه شما نیستند! در واقع، شما می توانید با دریافت درمان لیزر اندولیفت در کلینیک دکتر مولایی فر، هم از مزایای این روش درمانی بهره مند شوید و هم مطمئن شوید که صورت شما کاملاً تمیز و بدون اسکار است! و به لطف لیزر اندولیفت، هیچ خرابی واقعی نیز وجود ندارد.

برای اینکه اثر لیفت صورت به بهترین شکل ممکن روی قسمت پایین صورت دیده شود، کلاژن مورد نیاز است زیرا به پوست شما کمک می کند پس از کشش به شکل طبیعی خود بازگردد. با استفاده از لیزر اندولیفت، تولید کلاژن به میزان قابل توجهی افزایش می ‌یابد تا استخوان فک بتوانند به شکل سفت خود بازگردد. علاوه بر این، در طول این روس درمانی؛ چربی نیز کاهش می یابد، به این معنی که قسمت پایین صورت مثل همیشه خوب به نظر می رسد! به همین دلیل است که گفته می شود، لیزر اندولیفت پایین صورت، یک جایگزین کامل برای جراحی است.

لیزر اندو لیفت پایین صورت

نتایج حاصل از لیزر اندولیفت پایین صورت چه زمانی قابل مشاهده هستند؟

نتایج حاصل از لیزر اندولیفت پایین صورت، بلافاصله قابل مشاهده است و تا چند ماه پس از لیزر اندولیفت نیز ساخت کلاژن اضافی در لایه های عمیق پوست، ادامه خواهد داشت. اما به طور کلی، نتایج مطلوب معمولا 6 ماه پس از لیزر اندو لیفت پایین صورت قابل مشاهده خواهد بود.

در بسیاری از موارد تنها یک درمان مورد نیاز است، اما در صورت لزوم می توان آن را برای بار دوم در 12 ماه اول تکرار کرد و مانند تمام روش های پزشکی زیبایی، پاسخ و مدت اثر به ویژگی های به هر فرد بستگی دارد و از یک فرد به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.

بهترین ارائه دهنده خدمات لیزر اندولیفت پایین صورت

اگر به درمان لیزر اندولیفت پایین صورت علاقه دارید، همین امروز با یکی از کارشناسان خبره در کلینیک مولایی فر تماس بگیرید! در مجموعه پوست و مو و زیبایی دکتر مولایی فر، تا حد امکان اطلاعات بیشتری را در مورد تمام درمان ‌های مورد نیاز برای افزایش زیبایی و سلامتی پوست و مو به شما ارائه می شود و به شما این امکان را می دهند که بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بنابراین برای اینکه بتوانید تصمیم نهایی خود را در رابطه با استفاده از لیزر اندو لیفت پایین صورت بگیرید، همین الان با کلینیک دکتر مولایی فر با شماره تلفن 02126474915 تماس گرفته و وقت مشاوره بگیرید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *