PROSTROLANE 3

مزوژل راهی برای جوانسازی پوست است که چین و چروک‌های ریز را از بین برده، پوست را آبرسانی کرده و آن را روشن و شفاف‌تر می‌کند. مزوژل محبوب‌ترین روشی است که در کلینیک‌های زیبایی به صورت ترزیقی ارائه می‌شود و اتفاقا متقاضیان زیبایی از آن بسیار راضی هستند. میان انواع برندهای مزوژل کدام بهتر است؟ 

معرفی انواع برندهای مزوژل

معرفی انواع برندهای مزوژل

مزوژل علائم پیری را برطرف کرده، پوست را تغذیه می‌کند و رنگ پوست را چند درجه روشن‌تر خواهد کرد که باعث شفافیت و درخشندگی آن می‌‌شود. ترکیبات خاص موجود در مزوژل شامل هیالورونیک اسید، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه بوده که همگی برای پوست ضروری هستند. فقدان هر یک از آن‌ها مانع از سفت بودن پوست شده و منجر به از دست رفتن طراوت و جوانی می‌شود.

حتما بخوانید: انواع مزوژل

انواع برندهای مزوژل در بازار موجود است که برخی از آن‌ها میان پزشکان محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند زیرا اثربخشی بهتری داشته و نتیجه دلخواه حاصل می‌شود. در ادامه با انواع مزوژل کره ای، آمریکایی و … آشنا خواهیم شد:

 مزوژل پروفایلو (Profhilo)

Profhilo 3

 

میان انواع برندهای مزوژل، بهترین برند مزوژل صورت پروفایلو می باشد که یکی از بهترین‌ها است که به صورت انحصاری در انگلیس و ایرلند تولید می‌شود. از مزوژل پروفایلو برای درمان شلی پوست صورت و گردن استفاده می‌شود که پوست‌های چروکیده را بازسازی کرده، افتادگی و کرختی پوست را برطرف می‌کند. مزوژل پروفایلو با هیدراته کردن پوست و همچنین افزایش تولید کلاژن و الاستین باعث سفت و لیفت شدن پوست می‌شود که کیفیت پوست را بهبود داده و کشش قابل توجهی روی پوست ایجاد می‌کند.

مزوژل پروفایلو یک درمان تزریقی با بالاترین غلظت از هیالورونیک اسید (HA) بوده، که برای افرادی که پوست آن‌ها حجم و خاصیت ارتجاعی را از دست داده، ساخته شده است. انتشار آهسته HA توسط مزوژل پروفایلو باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین شده که رنگ پوست را روشن‌تر کرده، ظاهر خطوط ریز موجود بر روی پوست را بهبود داده و پوست را هیدراته می‌کند.

 سطح کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در پوست از سن 30 سالگی به بعد کاهش می‌یابد که علائم پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک و پوست مات ایجاد می‌شود. اثر ترزیق پروفایلو در عرض 3 تا 5 روز پس از درمان ایجاد شده و طی چند هفته بعد از تزریق اثر ثانویه سفت شدن پوست ظاهر می‌شود. تزریق مزوژل پروفایلو برای پوست بسیار مفید و موثر بوده و با توجه به نوع پوست و سن هر فرد می‌تواند 6 تا 9 ماه ماندگاری داشته باشد که برای جوانسازی صورت، گردن، دکلته، بازوها، زانوها و دستان استفاده می‌شود.

اگر لک دارید بخوانید: مزوژل برای لک صورت 

مزوژل جالپرو (Jalupro)

Jalpro mesogel

مزوژل جالپرو یکی از انواع برندهای مزوژل ساخت کشور سوئیس است. مزوژل باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین می‌شود تا جوانسازی اتفاق بیفتد. تزریق مزوژل جالپرو برای مردان و زنان بالای 30 سال توصیه می‌شود زیرا روشی برای جلوگیری از تسریع روند پیری است. جالپرو اثرات کاهش وزن سریع و همچنین اثرات منفی اشعه ماوراء بنفش روی پوست بهبود داده و تقویت کننده پوست است که ظاهری طبیعی و جوان‌تر به وجود می‌آورد.

مزوژل جالپرو متشکل از اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک بوده که بر لایه‌های عمیق پوست اثر می‌گذارند تا تولید کلاژن و الاستین خود را افزایش داده و پوست را مرطوب کند تا کیفیت کلی پوست بهبود یابد. جالپرو حاوی اسید هیالورونیک و اسید آمینه است که وظیفه آبرسانی به پوست را بر عهده داشته و مواد لازم شامل لیزین، گلیسین، لوسین و پرولین را برای سنتز پروتئین‌ها در لایه‌های عمیق پوست تامین می‌کند.

تاثیرات ناشی از تزریق مزوژل جالپرو بین یک تا چهارده روز مشاهده شده و در طی چهار هفته کاملا خود را نشان می‌دهد که اثر آن حدودا تا 6 ماندگاری دارد و نیاز به یک تا سه درمان با فاصله دو تا چهار هفته از هم دارد.

مزوژل پروسترولین(PROSTROLANE)

PROSTROLANE 2

مزوژل پروسترولین  یکی دیگر از انواع مزوژل کره‌ای است که ترکیبی از پپتیدها و اسید بوده که باعث تحریک لیپولیز طبیعی، جوانسازی و تقویت پوست می‌شوند. مزوژل پروسترولین باعث تولید کلاژن می‌شود که ظاهر سالم پوست را بازیابی کرده و منجر به سفت شدن پوست می‌شود طوریکه که پوست کشیده و لیفت خواهد شد.

مزوژل پروسترولین چربی‌ها را سوزانده و وضعیت پوست را بهبود می‌بخشند زیرا رسوبات چربی موضعی را کاهش داده و فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند تا کلاژن جدید تولید شود. مزوژل کره‌ای پروسترولین با احیا پوست صورت چین و چروک‌های متوسط و عمیق خط خنده را کاهش داده و ظاهری طبیعی و جوان‌تر به وجود می‌آورد.

مزوژل بلامین (Bellamine)

Bellamine mesogel 2

 

مزوژل آمریکایی بلامین یکی از بهترین انواع برندهای مزوژل موجود در بازار است در ترکیبات آن هیالورونیک اسید به همراه ۱۸ اسید آمینه، آنتی اکسیدان و سایر مواد مغذی و ضروری پوست وجود دارد که در روند جوانسازی پوست بسیار موثر و مفید هستند. وجود آنتی اکسیدان‌های آزاد در مزوژل آمریکایی باعث شده پوست‌های چروکیده و خشک، طراوت و لطافت از دست رفته خود را باز یابد و چهره جوان‌تر شود.

مزوژل آمریکایی بلامین باعث می‌شود که مناطق حساس اطراف چشم هیدراته شده در نتیجه میزان تیرگی‌های اطراف چشم کاهش می‌یابد و پف و تورم زیر چشم از بین می‌رود. روشن و درخشان‌تر شدن پوست و همچنین احیا یا سفت شدن آن از مزایای دیگر مزوژل بلامین به شمار می‌رود. میزان ماندگاری مزوژل بلامین متناسب با خصوصیات فردی بدن هر شخص متفاوت بوده که عموما از ۶ تا ۹ ماه متغیر است.

بهترین برند مزوژل زیر چشم(انواع مزوژل زیر چشم):

  1. uvederm: برند محبوبی است که محصولات با کیفیتی در زمینه زیر چشم ارائه می‌دهد.
  2. Restylane: این برند نیز محصولات مزوژل با کیفیتی برای کاهش چین و چروک زیر چشم عرضه می‌کند.
  3. Teosyal: برندی دیگر که محصولات زیر چشم با کیفیتی تولید می‌کند و مورد استفاده در روش‌های مزوتراپی قرار می‌گیرد.

مزوژل بلامین بهتره یا جالپرو

مزوژل بلامین و جالپرو هر دو روش درمانی غیرجراحی برای جوانسازی پوست هستند. مزوژل بلامین با تزریق هیالورونیک اسید حجم و آبرسانی پوست را افزایش می‌دهد، در حالی که جالپرو با تزریق اسیدهای آمینه تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند.

 کدام مزوژل بهتر است؟

انتخاب بهترین روش به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع مشکل پوستی شما
انتظارات شما از نتیجه درمان
بودجه شما

اگر به دنبال روشی برای افزایش حجم و آبرسانی پوست خود هستید، مزوژل بلامین گزینه مناسبی برای شما است. اگر به دنبال روشی برای تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست خود هستید، جالپرو گزینه مناسبی برای شما است.

نتیجه‌گیری

مزوژل بلامین و جالپرو هر دو روش درمانی مؤثر برای جوانسازی پوست هستند. انتخاب بهترین روش درمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید با پزشک خود در مورد آن‌ها صحبت کنید.

خلاصه

مزوژل بلامین: افزایش حجم و آبرسانی پوست
جالپرو: تحریک تولید کلاژن و الاستین
انتخاب بهترین روش به عوامل مختلفی بستگی دارد

کلینیک دکتر مولایی فر بهترین مرکز ترزیق مزوژل

Dr. Moulay Far 2

کلینیک پوست، مو وزیبایی دکتر مولایی فر واقع در پاسداران شناخته شده‌ترین مرکز برای ترزیق مزوژل است که به دنبال آن پوست لطافت و شادابی خود را به دست آورده و زیباتر می‌شود.‌ از میان انواع برندهای مزوژل موجود در بازار، بهترین و معتبرترین آن‌ها در کلینیک دکتر مولایی فر مورد استفاده قرار می‌گیرد تا اثرات آن به خوبی نمایان شده و لبخند رضایتمندی و خرسندی بر چهره مشتریان دیده شود.در این کلینیک انواع خدمات مزوژل نظیر مزوژل صورت ،مزوژل برای زیر چشم،مزوژل برای مو و مزوژل ران انجام میشود.

قبل از ترزیق مزوژل با پزشک متخصص مجموعه مشورت کرده و آنچه از ترزیق مزوژل برای جوانسازی انتظار دارید با وی در میان بگذارید تا با توجه به خواسته شما و تجربه پزشک مناسب‌ترین نوع آن انتخاب و ترزیق شود. با ترزیق مزوژل، زیبایی و جوانی خود را تا چندین ماه احساس خواهید کرد که منجر به حس رضایت و افزایش اعتماد به نفس خواهد شد.

 

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکتر مولایی فر، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و دستگاه های مورد نیاز برای ارائه  خدمات لیزر اندولیفت و مزوژل در تلاش هستند تا تغییرات مثبتی ایجاد کنند که باعث می ‌شود ظاهر و احساس خوبی داشته باشید. بنابراین همین حالا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  تماس بگیرید تا با یکی از متخصصان زیبایی و متخصص این مرکز صحبت کنید و دریابید که کدام درمان می تواند به شما در رسیدن به اهداف زیبایی شناسی که در نظر دارید، کمک کند.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند

 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *