مزوژل ران چیست؟ مزایا و معایب ،نحوه انجام و هزینه آن

قطعا تا به امروز نام مزوژل را شنیده اید. افرادی که به دنبال جوانسازی پوست صورت، بدن و زیر چشم و همچنی ناز بین بردن لک، چین و چرو کها و…  باشند سراغ مزوژل می روند اما شاید جالب باشد که بدانید از مزوژل نه تنهابرای زیبایی بلکه برای از بین بردن لاغری غیر طبیعی بخشهایی از بدن استفاده میشود که نتیجه آن بسیار عالی و غیر قابل انکار است. مزوژل ران و مزوژل پا راه هایی هستند که کمتر شنیده شد هاند اما بسیار کاربردی و موثرهستند.

آشنایی با مزوژل ران

هیالورونیک اسید، ماده های طبیعی در بدن  است که  ساخت و تولید کلاژن، حفظ خاصیت  ارتجاعی  پوست، خونرسانی به بافتهای پوستی و…  را بر عهده دارد. افزایش سن باعث کاهش میزان هیالورونیک اسید شده ک هپیری پوست و کم آب شدن آن ناشی از کمبود چنین ماده هایی است.

مزوژل ترکیب غنی از هیالورونیک اسید بوده که با ترزیق به پوست ضمن تحریک کردن آن روند تولید کلاژن رابهبود میب خشد. علاوه بر هیالورونیک اسید مواد دیگری هم نظیر ویتامین، کوانزی م، آنتی اکسیدان، آمینواسید،موادمعدن ی و…  در ترکیب مزوژل وجود دار د که به عنوان فیلر یا پرکننده چین و چرو کهای پوستی به کار میروند.

از مزوژل برای رفع تیرگی و کدری پوست، از بین بردن جای جوش و آکنه و جوانسازی پوست استفاده میشود اما مزوژل خاصیت حجم دهی و فرم دهی به پوست را نداشته و تنها میتواند چین و چروک های ریز و سطحی ر اپر کند و با آبرسانی به پوست باعث حفظ شادابی و طراوت آن شود. پوست صورت و زیر چشم بیشترین نواحی هستند که مورد ترزیق مزوژل قرار میگیرند اما بهتر است بدانید که مزوژل ران و مزوژل پا هم در آقایان و بانوان بسیار موثر و کاربردی است.

ترک پا و ران 

بسیاری از افراد که به دنبال لاغری هستند پس از کاهش وزن شاهد ناموزون شدن اندامهای خود خواهند بود که شاید کمی ناراحت کننده باشد. ران و پا نواحی خاصی از بدن هستند که ممکن است کاهش وزن روی آنها تاثیرگذاشته و به صورت تو خالی یا ترک خورده در آیند که ظاهر زشتی پیدا میکنند و این مسئله هنگام پوشیدن لباسهای کوتاه بیشتر به چشم می آید.

مزوژل توانایی برطرف کردن ترکهای پوستی را داشته که با تغییر در بافت پوست، کیفیت ظاهری آن را بهبود میدهد. مزوژل ران و پا میتواند روی چند نقطه ترزیق شود که نه تنها ترکها را از بین برده بلکه تیرگی ها را هم برطرف میکند. پس از درمان با مزوژل به راحتی میتوانید مایو، دامن کوتاه یا شلوارک پوشیده و از زیبایی پاها وران خود لذت ببرید.

ترک پا و ران 

لاغری پا و ران 

مزوژل لاغری برای از بین بردن چربی های موضعی دور ران و ساق پا استفاده می شود که قطر چربی ها را کاهش می یدهد. مزوژل پا و مزوژل ران به صورت ترزیقات کوچک از مواد آلی، معدنی و آنزیمی بوده که بافت چربی را درخود حل کرده که یک درمان سرپایی و بدون عمل یا دوره ریکاوری است. در صورتی که رژیم غذایی و ورزش برای کاهش وزن کفایت نکرده باشد میتوان مزوژل را امتحان کرد. مزوژل لاغری سلولیتها را از بین برده و لاغری موضعی در محدوده ران و ساق پا به وجود می آورد. 

مزوژل لاغری نه تنها برای پایین تنه بلکه برای از بین بردن چربیها و سلولیت دور شکم و پهلو نیز استفاده میشود اما برای افرادی که شاخص توده بدنی بالاتر از 30 دارند هیچ تاثیری ندارد. بنابراین ترزیق مزوژل ران و مزوژل پاباید زیر نظر پزشک متخصص و در مرکز معتبر انجام شود.

چگونگی ترزیق مزوژل پا و ران 

تزریق مزوژل توسط سوز نهایی کوچک و باریک انجام می شود. در صورت داشتن تزریق پی در پی برای جلوگیری از وقفه زمانی  و اختلال  ممکن است  سوزنها به دستگاهی خاص  متصل باشند. تزریقها که در فاصله  چند میلیمتری انجام میشود و با توجه به صلاح دید پزشک با شیب و به میزان لازم وارد بافت میشود تا چربیها را در خود حل کنند. تزریق مزوژل با توجه به منطقه تحت درمان در فواصل و جلسات زمانبندی شده از قبل توسط پزشک انجام میگردد.

پس از ترزیق مزوژل ران و پا 

ترزیق مزوژل پا و ران زیاد زمانبر نیست بلکه به سرعت و دقت در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود. پس ازترزیق برای اثر بخشی بهتر میبایست نکاتی رعایت شود، از جمله: 

  • تا 24 ساعت بعد از ترزیق حمام نروید
  • اگر دارویی توسط پزشک متخصص تجویز شد در ساعت مقرر مصرف نمایید
  • حتما پس از ترزیق آب زیاد بنوشید تا چربیهای حل شده سریعتر دفع شوند
  • تا 2 روز بعد از تزریق محل مورد نظر را با صابون آنتی باکتریال شستشو دهید
  • م یتوان از دوش آب سرد و کمپرس یخ نیز برای رفع عوارض احتمالی تورم، درد، کبودی و …  ایجادشده استفاده کرد
  • تا 24 ساعت بعد از ترزیق مزوژل نباید ورزش کنید زیرا سبب رقیق شدن خون و حل شدن اثرداروهای تزریق شده میشود.
برای لاغری ساق پا 600x399 1

کلینیک دکتر مولایی فر

در این مقاله به معرفی کاربرد تزریق مزوژل ران و پا برای لاغری و از بین بردن ضایعات و ترک پوستی پرداخته شد. اگر فکر میکنید این عملکرد زیبایی مناسب است میتوانید با مراجعه به کلینیک دکتر مولایی فر واقع در پاسداران تهران با پزشک مجرب و متعهد مجموعه، دکتر مولایی فر بر ای انجام این اقدام زیبایی مشورت نمایید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر مولایی فر مفتخر است با استفاده از برندهای معتبر جهانی و دستگاههای جدید مراجعه کنندگان گرامی را در دیگر اقدامات زیبایی و درمانی همچون درمان ریزش مو، تزریق ژل و بوتاکس،جوانسازی و لیفت، خالبرداری، فیشیال، لیزر، اندولیفت و. ..  با هزین های بسیار مناسب و معقولانه همراهی نمایید.

رضایتمندی شما افتخار ماست.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *