اندولیفت پلک بالا

در دنیای امروز همه به نوعی به دنبال زیبایی های ظاهری و در نتیجه‌ی آن افزایش اعتماد به نفس هستند. همه‌ی افراد به انواع عمل های زیبایی و جراحی های این چنینی روی می‌آورند تا به خواسته‌ی خود برسند اما مهم ترین مسئله در این زمینه آن است که برای انتخاب های درست نیاز است که اطلاعات کافی در خصوص عمل مورد نظر داشته باشید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که با نحوه‌ی انجام، عوارض و مراقبت های پس از عمل آشنا شوید و آنها را به راحتی پشت سر بگذارید.

افتادگی پلک یکی از معضلاتی است که تاثیر زیادی بر روی چهره‌ی افراد می‌گذارد و به همین علت تعداد زیادی از مردم به اندولیفت پلک بالا روی می‌آورند. اندولیفت پلک بالا یک درمان موثر و به روز جهت رفع افتادگی پلک بالا است. اگر شما هم قصد استفاده از خدمات این روش درمانی را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا هر آنچه لازم است درباره اندولیفت پلک بالا بدانیم.

اندولیفت پلک بالا چیست؟

زیبایی چشم ها در زیبایی صورت هر فرد اثر زیادی دارد و به طور کلی این عضو از صورت در نشان دادن حالات روحی ما بسیار موثر است. افتادگی پلک بالا یکی از مشکلاتی است که ممکن است به دلایل مختلف مانند افزایش سن، عدم رعایت روتین مناسب و یا عوامل ژنتیکی در افراد مختلف رخ دهد. با ایجاد افتادگی پلک، حالت چهره تغییر می‌کند و زیبایی و شادابی آن تبدیل به یک چهره‌ی خسته و ناراحت خواهد شد. شما با انجام اندولیفت پلک بالا می‌توانید شانس دوباره ای در داشتن چهره ای شاداب و جذاب داشته باشید. اندولیفت پلک بالا زیبایی را به چشمان شما برمی‌گرداند و به  صورت شما جان تازه ای می‌دهد.

این تکنیک بدون نیاز به جراحی و با استفاده از امواج لیزر انجام می‌شود و تاثیر گذاری بالایی در لایه‌ی درم پوست دارد.

لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید.

نحوه‌ی انجام اندولیفت پلک بالایی

نحوه‌ی انجام اندولیفت پلک بالاییهمانطور که در قسمت ابتدایی متن گفته شد، اطلاع از نحوه‌ی انجام کار به شما کمک می‌کند تا بدون وجود نگرانی و استرس برای انجام این عمل اقدام نمایید. خوشبختانه برای انجام انواع عمل های جوانسازی و همچنین انواع روش های آن، پزشکان و متخصصان زیادی در دسترس هستند به همین دلیل از این نظر هیچگونه جای نگرانی برای شما وجود ندارد. در اندولیفت پلک بالا، پزشکان با استفاده از دستگاه های لیزری اقدام به درمان شما می‌کنند و نیاز به عمل جراحی نمی‌باشد. مراحل کامل انجام این روش به شرح زیر می‌باشد:

  • ابتدا برای انجام هر عمل زیبایی بهتر است که تحقیقات خود را آغاز کرده و بهترین مرکز تخصصی و یا پزشک متخصص را در این زمینه پیدا کنید. پیدا کردن یک پزشک متخصص و کاربلد در زمینه اندولیفت پلک بالا بخش مهمی از پروسه‌ی درمان است زیرا تمامی مراحل و نتیجه‌ی این عمل به نحوه‌ی انجام کار توسط پزشک مربوط می‌شود. بنابراین باید تحقیقات خود را آغاز کنید و به یک نتیجه‌ی دقیق برسید، برای انجام این تحقیقات می‌توانید از فضای مجازی، وب سایت ها، اینستاگرام و پرس و جو از اطرافیان کمک بگیرید.

 

  • پس از آن که تحقیقات پایان یافت و پزشک مورد نظر خود را پیدا کردید، نوبت به مشاوره حضوری می‌رسد. مشاوره حضوری یکی از مراحل مهم در اندولیفت پلک بالا برای بیماران است زیرا در این مرحله می‌توانید تمامی سوالات خود را از پزشک مورد نظر بپرسید و تمامی مشکلات و مصارف دارویی خود را با آن در میان بگذارید. در این جلسه همچنین تمامی انتظارات خود را از اندولیفت پلک بالایی با پزشک خود مطرح کنید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

 

  • پس از انجام جلسات مشاوره، پزشک یک روز را جهت انجام اندولیفت پلک بالایی شما مشخص می‌کند. در روز مراجعه جهت انجام اندولیفت پلک بالایی، باید بدون هرگونه آرایشی به کلینیک و یا مطب مورد نظر مراجعه کنید. در صورت نیاز، پزشک از شما می‌خواهد که بار دیگر در مطب صورت خود را به طور کامل بشویید.

 

  • پس از شستشوی کامل صورت، پزشک به کمک مواد ضدعفونی، اقدام به تمیز کردن کامل پلک بالایی شما می‌کند. با این کار احتمال عفونت در منطقه‌ی انجام اندولیفت به پایین ترین حد خود می‌رسد. سپس بی حسی موضعی برای شما انجام می‌شود، این بی حسی می‌تواند با استفاده از آمپول و یا انواع پماد ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: نحوه‌ی انجام اندولیفت پلک و مزایای انجام آن

  • با استفاده از دستگاه های اندولیفت، پزشک یک سری میکرونی را به بافت زیرین پوست شما وارد می‌کند. سپس با استفاده از طول موج هایی مشخص، بافت درم را تحریک می‌کند تا جوانسازی و لیفت منطقه مورد نظر آغاز شود. نحوه‌ی حرکت دستان پزشک و تنظیم دستگاه، همگی در نتیجه‌ی اندولیفت پلک بالایی تاثیرات مهمی دارند.

 

  • پس از اتمام جوانسازی و اندولیفت پلک بالایی، نیاز است که مراقبت های گفته شده توسط پزشک را به خوبی رعایت کنید تا بهبودی هرچه سریع تر برای شما حاصل شود. در این مرحله ممکن است پزشک برای شما دارو های آنتی بیوتیک و یا مکمل هایی را تجویز کند.

مراقبت های پس از اندولیفت پلک بالایی

مراقبت های پس از اندولیفت پلک بالاییپس از انجام اندولیفت پلک بالایی، مانند هر خدمات و عمل زیبایی دیگر، نیاز است که یک سری اقدامات و مراقبت ها به عمل آید تا روند بهبودی و طول دوره‌ی نقاهت، سریع تر و راحت تر برای شما طی شود. رعایت این نکات همچنین می‌تواند نتیجه‌ی اندولیفت پلک بالا را برای شما بسیار عالی کند و در ماندگاری آن تاثیر بسزایی دارد. ما در این قسمت بخشی از این مراقبت ها را برای شما آورده ایم اما بهتر است در خصوص هریک با پزشک خود نیز مشورت داشته باشید.

  • پس از انجام اندولیفت پلک بالا، از تابیدن نور آفتاب به پوستتان جلوگیری کنید. این کار باید تا دو هفته پس از انجام اندولیفت ادامه یابد.
  • پس از گذشت دو هفته، طبق دستور پزشک می‌توانید از ضد آفتاب های تجویز شده استفاده کنید.
  • دارو های تجویز شده توسط پزشک را حتما طبق دستور استفاده کنید.
  • در مصرف مواد غذایی خود احتیاط کنید و از مصرف فست فود ها بپرهیزید. در مقابل می‌توانید برای تسریع در روند بهبودی مصرف سبزیجات خود را افزایش دهید.
  • نوشیدنی های الکلی را حداقل به مدت یک ماه کنار بگذارید.
  • مصرف دخانیات به مدت حداقل یک ماه پس از انجام اندولیفت ممنوع می‌باشد.
  • بدون مشورت با پزشک خود پس از انجام اندولیفت پلک بالا اقدام به سولاریوم و حمام نکنید.
  • از انجام ماساژ و یا استفاده از روغن و پماد بر روی محل اندولیفت شده خودداری کنید.

مزایای اندولیفت پلک بالا

  • در انجام عمل اندولیفت نیازی به بستری شدن و سپری کردن شب در بیمارستان نمی‌باشد.
  • هزینه‌ی انجام اندولیفت نسبت به دیگر تکنیک های تهاجمی و نیمه تهاجمی، به صرفه تر است.
  • اندولیفت پلک بالا بدون هیچگونه جراحی، برش و یا زخمی انجام می‌شود.
  • این عمل سبب جوانسازی پوست شما نیز می‌شود.
  • انجام اندولیفت بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌پذیرد و از این جهت مشکلات حاصل از آن برای شما اتفاق نمی‌افتد.
  • مراقبت های پس از انجام اندولیفت، کم و راحت است.
  • انجام این عمل برای طیف وسیعی از افراد امکان پذیر می‌باشد.

معایب اندولیفت پلک بالا

معایب اندولیفت پلک بالااندولیفت پلک بالا نیز مانند هر عمل زیبایی دیگری دارای مزایا و معایب خاص خود است. اطلاع از معایب این عمل جوانسازی سبب می‌شود که با چشمانی باز و اطلاعات کامل تصمیم خود را نسبت به انجام آن بگیرید. اما به طور کلی باید گفت که این تکنیک به علت مزایای متعدد و معایب اندک، محبوبیت بسیاری در بین بیماران دارد.

از معایب اندولیفت پلک بالا می‌توان به این مسئله اشاره کرد که انجام اندولیفت برای سنین پایین جوابدهی بهتری دارد، برای مثال اگر در سن بالای 60 سال باشید، اثر بخشی اندولیفت برای شما کاهش می‌یابد. از طرفی این تکنیک نمی‌تواند افتادگی های شدید پلک را درمان کند و برای درمان اینگونه افتادگی ها باید از عمل های جراحی استفاده کنید.

سخن پایانی

با توجه به مواردی که در این مقاله گفته شد، انجام اندولیفت پلک بالا برای کسانی که افتادگی های معمولی و اندک دارند مناسب به نظر می‌رسد. باید توجه داشت که در هنگام انتخاب پزشک و یا مراکز تخصصی در این زمینه حتما مراکز دارای اعتبار را انتخاب کنید، زیرا در صورتی که در انتخاب خود اشتباه کنید و یا پزشک مورد نظر مهارت کافی در این زمینه نداشته باشد، خسارت های جبران ناپذیری به بدن شما وارد خواهد شد.برای دریافت مشاروه و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از طریق لینک تماس با ما با دکتر مولایی فر در ارتباط باشید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *