اندولیفت دور ناف

کمتر کسی است که قبول می‌کند بدنی با پوست چروکیده، شل و آویزان داشته باشد. بدنی که پوست باطراوت و محکم دارد همیشه زیبا و جوان به نظر می‌رسد. راهکارهای زیادی وجود دارد که می‌توان تمام نقاط بدن حتی پوست شل دور ناف را جوانسازی و زیبا کرد. اندولیفت دور ناف راهی بسیار موثر و ایده‌آل بوده که در میان بانوان و حتی آقایان طرفداران زیادی دارد.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت یکی از جدیدترین و مطمئن‌ترین متدهای جوانسازی و زیباسازی پوست بوده که بسیار موثر و کارآمد است. با اندولیفت پوست تحریک شده و درنتیجه کلاژن بیشتری ساخته می‌شود که باعث جوان‌تر و شاداب دیده شدن پوست می‌شود. اندولیفت به کمک فیبر نوری بسیار نازک درون بافت پوست قرار گرفته که با تاباندن امواج باعث بهبود حالت و کیفیت پوست می‌شود.

اندولیفت یک درمان غیر تهاجمی بوده که به صورت سرپایی و در مدت زمانی کوتاه انجام می‌شود که نیازی به بیهوشی ندارد بلکه تنها با استفاده از بی حسی انجام می‌شود. از آنجایی که اندولیفت بدون برش و بخیه انجام می‌شود هیچ نوع جای زخم و اسکار روی پوست باقی نخواهد ماند. شل شدگی پوست بسیار زشت و نازیبا بوده که ممکن است در ناحیه شکم اتفاق بیفتد. به کمک اندولیفت دور ناف می‌توان برای همیشه با پوست شل و افتاده خداحافظی کرد.

علت شل شدن پوست

علت شل شدن پوستپوست پوششی است که سراسر بدن را احاطه کرده است. پوستی که سالم است با طراوات، شاداب و براق به نظر می‌رسد. شل شدن پوست دلایل مختلفی دارد که ممکن است نواحی اطراف ناف را هم درگیر کند. در چنین حالتی اعتماد به نفس فرد کاهش یافته و ممکن است از پوشیدن لباس‌های کوتاه، شلوار فاق کوتاه، انجام پیرسینگ ناف و … خودداری کند و به اندولیفت دور ناف روی آورد. دلایل شل شدن و افتادگی پوست شکم عبارتند از:

بیشتر بخوانید :اندولیفت اطراف دهان

بالا رفتن سن

با بالا رفتن سن میزان کلاژن و الاستین موجود در بدن کاهش می‌یابد به همین دلیل رطوبت پوست از دست رفته و شل می‌شود. شل شدگی پوست شکم در اطراف ناف در افراد لاغر به دلیل نداشتن چربی بیشتر به چشم می‌آید.

لاغری

لاغر شدن باید به طور اصولی انجام شود. برخی از رژیم‌های نادرست غذایی طوری هستند که چربی را به طور کلی حذف می‌کنند در حالیکه بدن نیاز به چربی هم دارد. لاغری غیر اصولی و به خصوص ناگهانی باعث می‌شود فیبرهای کلاژن و الاستین آسیب دیده در نتیجه توانایی پوست را برای دوباره جمع شدن کاهش می‌دهند. پس به هنگام لاغری چربی‌های زیر پوست شکم خالی شده اما پوست کوچک نمی‌شود که همین امر منجر به شل شدگی پوست اطراف ناف می‌شود.

گاه عمل جراحی کاهش وزن به دلیل از بین بردن کلاژن‌ها و کاهش توانایی بدن در تولید کلاژن جدید می‌تواند منجر به افتادگی پوست شود. به همین دلیل توصیه می‌شود برای جلوگیری از افتادگی پوست، لاغری و کاهش وزن به هر روشی باشد از راه درست و اصولی دنبال شود.

نور شدید خورشید

افرادی که مدام در معرض نور خورشید و اشعه ماورا بنفش قرار می‌گیرند بیشتر مستعد شلی و افتادگی پوست قرار دارند. شلی پوست دور ناف در افرادی که آفتاب می‌گیرند بیشتر گزارش شده است زیرا خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد.

زایمان

در دوران بارداری پوست کشیده می‌شود تا بتواند جنین یا جنین‌های در حال رشد را در درون جای دهد. پس از زایمان تا حدودی پوست به حالت طبیعی خود برمی‌گردد اما ممکن است پوست توانایی بازگشت کامل به حالت طبیعی را نداشته که همین امر موجب شلی و افتادگی پوست شکم و اطراف ناحیه ناف می‌شود.

سایر

عوامل متعدد زیادی جود دارد که در افتادگی پوست دور ناف تاثیرگذارند که در ادامه به اختصار نام برده می‌شود:

  • ژنتیک
  • مصرف دخانیات
  • پایین بودن سلامت عمومی بدن
  • تبعیت از رژیم غذایی فقیر و مصرف غذاهای ناسالم

روش انجام اندولیفت دور ناف

روش انجام اندولیفت دور نافاندولیفت نوعی لیزر داخلی پوست بوده که به کمک فیبر نوری انجام می‌شود. برای این کار سوزنی بسیار باریک وارد لایه‌های زیرین پوست شده که به منبع انرژی لیزری دایودی متصل است. فیبر از لایه اول پوست گذر کرده و به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند در نتیجه طول موج مشخص شده را به بافت چربی و بخش عمیق لایه دِرم می‌رساند.‌

با سوزاندن چربی‌های زیر پوستی به واسطه گرمای ایجاد شده، کلاژن سازی تحریک می‌شود و میزان الاستین پوست افزایش پیدا می‌کند در نتیجه به مرور پوست انعطاف پذیری بیشتری پیدا کرده و استحکام خواهد یافت. لیزر تابانده شده به بافت پوست باعث بالا رفتن سوخت و ساز سلول‌ها شده که غذارسانی بیشتری به آن‌ها صورت می‌گیرد در نتیجه رگ‌های منتقل کننده غذا و مواد مغذی وظایف خود را بهتر انجام می‌دهند.

نتایج اندولیفت دور ناف

نتایج اندولیفت دور نافنتایج اندولیفت تا حدودی پس از آنجام آن قابل مشاهده است اما ممکن است پوست دچار کمی تورم، التهاب و کبودی شود که همه این‌ها موقتی بوده و نهایتا تا یک یا دو هفته برطرف خواهد شد. اما از آنجایی که پوست مدام در حال ترمیم و بازسازی است، سلول‌های مرده به تدریج از بدن خارج شده و جای آن را سلول‌های جوان و تازه می‌گیرند به همین دلیل پس از چند ماه به خوبی آثار آن رویت شده و تا مدت‌های طولانی ماندگار است.

پس از اندولیفت دور ناف فرد متوجه بازسازی پوست شده که شلی آن برطرف می‌شود در نتیجه می‌تواند با خیال آسوده نسبت به پوشیدن لباس‌های کوتاه اقدام نموده، پیرسینگ ناف انجام دهد، کمربند رقص عربی (زنجیر دور ناف) ببندد و … که اعتماد به نفس فرد بالاتر رفته و تاثیر مثبتی روی کیفیت زندگی او می‌گذارد. به همین دلیل است که در مراکز زیبایی معتبر می‌توان با خیالی آسوده نسبت به اندولیفت دور ناف اقدام کرد.

بهترین مرکز اندولیفت دور ناف

کلینیک دکتر مولایی فر واقع در پاسداران با بهره‌گیری از علم روز و آخرین تکنولوژی دنیا، اندولیفت دور ناف و سایر نواحی بدن و صورت را انجام می‌دهد که بهترین کلینیک در تهران محسوب می‌شود. تاکنون بیش از 1000 مورد اندولیفت در مرکز دکتر مولایی فر انجام شده است که همه مراجعه کنندگان راضی بوده و به نتایج دلخواه رسیده‌اند.‌ با دیدن نمونه کارها می‌توانید به صحت مطالب پی ببرید.

لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *