معرفی انواع مزوژل

پیری فرایند طبیعی است که نمی‌توان از آن جلوگیری کرد اما با روش‌های مختلف مانند مزوژل می‌توان سرعت آن را کاهش داد. از سن ۳۰ سالگی به بعد سطح کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در پوست کاهش می‌یابد و علائم پیری همچون خطوط ریز، چین و چروک، مات شدگی پوست، افتادگی، پف پلک و … به وجود می‌آید. مزوژل بهترین درمان‌ برای تحریک تولید کلاژن و الاستین بوده که روند پیری را معکوس می‌کند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه و طبیعی باید به سراغ بهترین مزوژل جوانساز رفت.

معرفی انواع مزوژل

مزوژل روش درمانی برای بازسازی پوست بوده که غلظت بالایی داشته و به طور خاص از اسید هیالورونیک، آنتی اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین‌ها فرموله شده است که با تکنیک میکرونیدلینگ به پوست تزریق می‌شود. ترشح هیالورونیک اسید (HA) منجر به تحریک تولید کلاژن و الاستین شده که رنگ پوست را روشن‌ و شفاف نموده، پوست را آبرسانی و هیدراته کرده و از سویی دیگر ظاهر خطوط و چین و چروک‌های ریز و عمیق را بهبود می‌بخشد.

خاصیت جوانسازی مزوژل غیر قابل انکار است از این رو به عنوان یک روش درمانی ایده‌آل برای بهبود دادن ظاهر پوست صورت و بدن از آن استفاده می‌شود. مزوژل‌ها مختلف بوده و در برندها و مارک‌های مختلف وارد بازار می‌شوند که بعضی از آن‌ها شناخته شده‌تر هستند. چند مورد از بهترین مزوژل جوانساز موجود در بازار که توسط متخصصان زیبایی به تایید رسیده و از آن در کلینیک‌های معتبر استفاده می‌شود، در ادامه معرفی خواهند شد:

بهترین مزوژل جوانساز

مزوژل جالپرو (Jalupro)

مزوژل جالپرو یکی از بهترین مزوژل جوانساز بوده که ساخت کشور سوئیس است. مزوژل جالپرو پوست را تحریک کرده تا میزان تولید کلاژن و الاستین را بالا ببرد تا جوانسازی اتفاق بیفتد. تزریق مزوژل جالپرو به مردان و زنان بالای 30 سال توصیه می‌شود زیرا در دهه سوم زندگی به بعد پوست به سرعت روند پیری را طی می‌کند. جالپرو اثرات منفی عوامل مختلف مانند اشعه ماورا بنفش، بیماری، شوک، آفتاب سوختگی، افتادگی و … را روی پوست بهبود داده و که ظاهری جوان‌ و دلنشین به وجود می‌‌آورد.

مزوژل جالپرو از اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک تشکیل شده که بر لایه‌های عمیق پوست تاثیر می‌گذارند. چنین مواد مغذی و ضروری پوست را با آبرسانی بیشتر مرطوب کرده که کیفیت کلی پوست بهبود می‌یابد. جالپرو مواد لازم را برای سنتز پروتئین‌ها در لایه‌های عمیق پوست تامین می‌کند. اثر جوانسازی مزوژل جالپرو بین یک تا دو هفته مشاهده شده و در طی یک ماه کاملا خود را نشان می‌دهد و حدودا 6 ماندگاری دارد که نیاز به یک تا سه درمان با فاصله دو تا چهار هفته از هم دارد.

مزوژل پروفایلو(Profhilo)

یکی دیگر از بهترین مزوژل جوانساز، پروفایلو نام دارد که در انگلیس و ایرلند تولید می‌شود. از مزوژل برای رفع افتادگی پوست صورت و گردن استفاده می‌شود که خاصیت جوانسازی مزوژل پروفایلو فوق العاده و بی‌نظیر است. پروفایلو پوست‌های چروکیده را بازسازی کرده، شل شدگی و کرختی پوست را برطرف می‌کند. پروفایلو پوست را هیدراته کرده و باعث کشیدگی پوست می‌شود که گویی لیفت شده است.

مزوژل پروفایلو غلظت بالایی از هیالورونیک اسید (HA) داشته که برای افرادی که پوست آن‌ها حجم و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده مناسب است. انتشارHA  توسط مزوژل پروفایلو رنگ پوست را روشن‌تر کرده، پوست را هیدراته می‌کند و ظاهر خطوط ریز موجود بر روی آن را بهبود می‌بخشد. جوانسازی مزوژل پروفایلو 3 تا 5 روز پس از درمان ایجاد شده و با توجه به نوع پوست و سن بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارد.

مزوژل پروسترولین(PROSTROLANE)

جوانسازی مزوژل پروسترولین ساخت کره بر هیچکس پوشیده نیست زیرا با استفاده از فناوری‌های معتبر جهانی و جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید شده است. پروسترولین ترکیبی از پپتیدها و اسید بوده که باعث جوانسازی و تقویت پوست می‌شوند. مزوژل پروسترولین یکی از بهترین مزوژل جوانساز شناخته شده که با تولید کلاژن بیشتر ظاهر پوست را بهبود داده و آن را سفت و کشیده می‌کند.

مزوژل پروسترولین با سوزاندن چربی‌ها وضعیت پوست را بهبود بخشیده و فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند تا کلاژن جدید بسازند. ماندگاری مزوژل پروسترولین بین ۶ تا ۹ ماه متفاوت بوده و بعد از این مدت نیاز به ترمیم مجدد دارد.

معرفی انواع مزوژل و بهترین برند مزوژل

مزوژل بلامین (Bellamine)

مزوژل آمریکایی بلامین بهترین مزوژل جوانساز موجود در بازار است که مورد تایید متخصصان زیبایی قرار گرفته است. در ترکیبات مزوژل بلامین آنتی اکسیدان، هیالورونیک اسید به همراه ۱۸ اسید آمینه، مواد مغذی و سایر مواد ضروری پوست وجود دارد که در روند جوانسازی و بهبود ظاهر پوست بسیار موثر هستند. وجود ترکیبی از مواد مهم در مزوژل بلامین باعث شده پوست‌های چروکیده و خشک بتوانند طراوت و شادابی از دست رفته خود را باز یابند و جوان‌ شوند.

خاصیت جوانسازی مزوژل بلامین ساخت آمریکا باعث می‌شود که مناطق حساس اطراف چشم هیدراته شده، تیرگی‌های اطراف چشم کاهش ‌یابد و ورم زیر چشم از بین ‌رود. روشن و درخشان‌تر شدن پوست و همچنین احیا یا لیفت شدن آن از تاثیرات شگفت انگیز مزوژل بلامین محسوب می‌شود. میزان ماندگاری مزوژل بلامین در هر فرد متفاوت بوده و معمولا بین ۶ تا ۹ ماه متغیر است.

خدمات کلینک دکتر مولایی فر

اثربخشی جوانسازی مزوژل به قدری گسترده و عالی است که ترزیق مزوژل به عنوان یکی از بهترین راهکارهای درمانی و ایجاد زیبایی ظاهری در میان بانوان و آقایان شناخته شده است. کلینیک دکتر مولایی فر یکی از معروف‌ترین‌ها در شهر بزرگ تهران واقع در پاسداران است که با ارائه خدمات متمایز و همچنین با استفاده از بهترین مزوژل جوانساز توانسته رتبه برتر را در میان سایر مراکز پوست، مو و زیبایی کسب کند. نوع مزوژل انتخاب شده با توجه به شرایط پوست از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است که پزشک با توجه به مهارت و شرایط بهترین آن را انتخاب خواهد کرد.

جوانسازی و لیفت صورت و بدن با انواع بهترین مزوژل‌های دارای تاییدیه وزارت بهداشت در حضور پزشک متخصص مجموعه انجام می‌شود که اثربخشی طبیعی و فوری ایجاد کرده و درمانی بسیار کارآمد و موثر به شمار می‌رود که به صورت عمقی پوست را آبرسانی می‌کند. با مراجعه به کلینیک دکتر مولایی فر پوست صورت، بدن و دور چشم خود را جوان و زیبا کنید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *