مزوژل جالپرو چیست؟ + کاربرد، نتایج، ماندگاری

مزوژل جالپرو (Jalupro)، یک ژل تزریقی ایمن، استریل و قابل جذب است که محصول کشور سوئیس بوده و به عنوان تقویت کننده کلاژن پوست عمل کرده و باعث بهبود بافت پوست شده و در صاف شدن خطوط و چین و چروک روی پوست نیز موثر است. برای توضیح اینکه مزوژل جالپرو چیست؟ باید گفت که این مزوژل حاوی اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک بوده که برای شادابی، جوانی و حجیم شدن پوست بسیار موثر است.

در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا بدانید که مزوژل جالپرو چیست؟ با مزایا و فواید آن آشنا شوید و بهترین کلینیک تخصصی که در زمینه ارائه خدمات مزوژل جالپرو فعال است را بشناسید.

مزوژل جالپرو چیست؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد، جالپرو پوست را تغذیه کرده و به جوانسازی طبیعی کمک می کند. از انجایی که مزوژل جالپرو، ترکیبی از اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک (HA) است، بعد از تزریق، بافتی شاداب و درخشان به پوست می بخشد.

مطالعات نشان داده اند که ترکیب منحصر به فرد اسیدهای آمینه مانند گلیسین (Glycine) ، ال-پرولین (L-proline) ، ال-لیزین (L-lysine) ، ال-لوسین (L-leucine) و HA موجود در جالپرو می تواند به احیای خواص طبیعی پوست کمک کنند.

مزوژل جالپرو، رطوبت رسانی و احیا پوست را تضمین می کند، رادیکال های آزاد را تحت کنترل نگه می دارد، الاستین طبیعی پوست را تحریک می کند که می تواند پوست را انعطاف پذیر، سفت نشان دهد و تغییر رنگ اطراف ناحیه چشم را که ناشی از استرس و سایر عوامل هستند را از بین میبرد.

مزوژل جالپرو چیست؟ + کاربرد، نتایج، ماندگاری
مزوژل جالپرو چیست؟ + کاربرد، نتایج، ماندگاری

کاربرد و نتایج تزریق مزوژل جالپرو

تزریق مزوژل نتایج شگفت آور و بسیار خوبی را به همراه دارد که در ادامه به برخی از رایج ترین نتایج حاصل از تزریق مزوژل جالپرو اشاره کردیم:

  • درخشندگی و استحکام پوست کدر را باز می گرداند
  • از افتادگی پوست صورت و بدن جلوگیری می کند
  • خطوط ظریف و علائم پیری روی پوست را کاهش می دهد
  • از الاستوز (تغییرات پوستی ناشی از نور خورشید) جلوگیری می کند
  • ظاهر اسکارها از جمله آکنه، کلوئید و علائم کشش قرمز را بهبود می بخشد

به طور کلی، مزوژل جالپرو را می توان برای بهبود تعدادی از مشکلات پوستی، از جمله ظاهر پیری ناشی از نور خورشید کم تا متوسط، خطوط و چین و چروک های ظریف، روشن کردن زیر چشم، ترک های پوستی، و اسکار آکنه استفاده کرد. بنابراین جالپرو را می توان به عنوان یک درمان موثر برای افزایش شادابی و جوانی پوست در قسمت های مختلف صورت و بدن از جمله موارد زیر استفاده کرد:

  • صورت
  • گردن
  • ناحیه دکلته
  • زیر بغل
  • دست ها
  • داخل رانها
  • شکم
  • ناحیه زانو

انواع مزوژل جالپرو

به طور کلی، جالپرو دارای 2 نوع است که با نام های جالپرو کلاسیک و جالپرو HMW شناخته می شوند.

  • جالپرو کلاسیک (JALUPRO CLASSIC)، با مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد تا به صورت عمیق به اپیدرم نفوذ کرده و تکثیر فیبروبلاست، سنتز کلاژن و تولید الاستین را تحریک می کند. در نتیجه تزریق مزوژل جالپرو کلاسیک، به طور قابل توجهی رنگ پوست، درخشش پوست، آبرسانی و کیفیت پوست بهبود پیدا می کند. نتایج آن بسیار سریع روی پوست نمایان می شود و جوانسازی طبیعی برای پوست به همراه دارد. برای اثربخشی بهتر، توصیه می شود که 3 درمان در 6 هفته انجام دهید.
  • جالپرو اچ ام دبلیو (JALUPRO HMW)، یک درمان هدفمندتر برای خطوط ریز و چین و چروک برای هر ناحیه خاص مانند، زیر و اطراف چشم، لب ها و ناحیه ماریونت (خط غم و اندوه کنار دهان) است. همچنین دارای خواص روشن کنندگی است که می تواند به بهبود حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم نیز کمک کند. برای حداکثر نتایج آن، 2 درمان در یک دوره 10 تا 14 روزه مورد نیاز است.
مزوژل جالپرو چیست؟ + کاربرد، نتایج، ماندگاری
مزوژل جالپرو چیست؟ + کاربرد، نتایج، ماندگاری

ماندگاری مزوژل جالپرو چقدر است؟

به طور کلی، اگر مزوژل جالپرو را در فواصل زمانی مشخص و تحت نظر پزشک متخصص و به بهترین شکل ممکن دریافت کرده باشید، نتیجه حاصل از ان ممکن است 6 ماه تا 1 سال ماندگاری داشته باشد و بعد از گذشت این مدت زمان، برای حفظ نتایج لازم است تزریق مزوژل جالپرو را تمدید کنید که این موضوع نیز توسط پزشک متخصص به شما توصیه خواهد شد.

عوارض جانبی مزوژل جالپرو

اگرچه Jalupro تا حدی از ترکیبات موجود در بدن انسان تشکیل شده است و معمولا با بدن سازگار است، اما ممکن است برخی از افراد بعد از تزریق مزوژل جالپرو با یکسری عوارض جانبی رایج از جمله درد خفیف، قرمزی، تورم، خارش و کبودی مواجه شوند که تمام این موارد در عرض 2 هفته برطرف خواهند شد.

خدمات کلینک دکتر مولایی فر

اگر تصمیم دارید از تزریق مزوژل جالپرو برای افزایش شادابی، جوانی و درخشش پوست خود استفاده کنید، بهتر است ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشکان متخصص در این زمینه داشته باشید تا از بعد از بررسی شرایط پوستی شما، بهترین و مناسب ترین دز از جالپرو برای شما تجویز شود. برای این منظور، بهتر است که حتما به یک کلینیک تخصصی که این خدمات را زیر نظر پزشکان متخصص و حرفه ای و با استفاده از بهترین محصولات ارائه می دهند مراجعه کنید و پیشنهاد ما، مراجعه به کلینیک دکتر مولایی فر است.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع و همچنین بهره مندی از به روز ترین دستگاه ها و تکنولوژی ها، در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشد.

  • آدرس کلینیک دکتر مولایی‌فر: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
  • شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  –  09302747479
  • وب سایت دکتر مولایی  فر: https://drmolaeeifar.com/

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *