مزوژل برای مو | کاربرد، نتایج، ماندگاری

هنگامی که صحبت از اصطلاحات مربوط به مراقبت از مو می شود، معنای پشت عبارت مزوژل برای مو یا فیلر مو آنقدرها هم کوتاه نیست. مزوژل برای مو، به عنوان یک محصول، تقویت کننده یا درمانی در نظر گرفته می‌شود که به پرپشت‌تر نشان دادن موها کمک می ‌کند و تاثیر بسیار خوبی در تقویت ریشه مو خواهد داشت.

بنابراین، فرقی نمی کند موهای نازک یا آسیب دیده داشته باشید، خط رویش موهایتان به عقب رفته باشد یا فقط می خواهید موهایتان ضخامت بیشتری داشته باشند، در هر صورت، می توانید از مزایای مزوژل برای مو بهره مند شوید و مشکلات مربوط به موهایتان را تا حد ممکن برطرف کنید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با مزوژل برای مو کسب کنید و با یکی از بهترین کلینیک های ارائه دهنده این خدمات درمانی آشنا شوید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

آشنایی با مزوژل برای مو

مزوژل برای مو که ممکن است با نام فیلر مو نیز شناخته شده باشد، یک درمان تزریقی برای تقویت مو است. مزوژل مو، نه تنها یک روش درمانی موثر و مفید برای ریزش موهاست بلکه دارای یک فرمول خاص و حاوی چندین ماده فعال است که در پوست سر تزریق می شود، به ریشه مو نفوذ می کند، رشد مجدد مو را تقویت می کند و فعالیت فولیکول های مو را حفظ می کند.

در واقع، مزوژل برای مو، حاوی مجموعه ای از پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک است که به عنوان مواد فعال به پوست سر تزریق می شود تا گردش خون را در پوست سر تقویت کرده و فولیکول های مو را جوان کند. علاوه بر این، فرمواسیون مزوژل مو، حاوی آنزیم ها، فاکتورهای رشد، مواد معدنی و ویتامین ها نیز هست که هر کدام از این ترکیبات نیز تاثیر خیلی خوبی در تقویت ساختار مو خواهند داشت و عملکرد مشترک این ترکبیات، باعث افزایش رشد مو و البته متوقف کردن ریزش مو می شود.

مزوژل برای مو | کاربرد، نتایج، ماندگاری
مزوژل برای مو | کاربرد، نتایج، ماندگاری

عملکرد مزوژل مو

مزوژل برای مو، آزاد شدن تدریجی مواد فعال در ریشه مو را تضمین می کند. زمانی که مزوژل به پوست سر که فولیکول های مو در آن قرار دارند تزریق می شود، تمام مواد فعال لازم، مستقیماً در ناحیه مشکل قرار می گیرند و علت ریزش مو در مردان و زنان را هدف قرار می دهند.

نتایج مزوژل برای مو

مزوژل مو، مزایای بسیاری از جمله مزایای آرایشی و درمانی با اثر طولانی مدت دارد. به خصوص:

  • ضخامت و حجم مو را افزایش می دهد و نازک شدن مو را درمان می کند.
  • باعث افزایش ضخامت، تقویت و محکم شدن مو در برابر آلودگی، گرد و غبار و سایر عوامل مخرب مو می شود.
  • تکثیر سلول های بنیادی پوست سر را تقویت می کند.
  • این یک درمان 100٪ ایمن در برابر ریزش مو است که هیچ عارضه جانبی ندارد و برای پوست سر نیز مضر نیست.
  • تاثیر مزوژل برای مو، برای مدت زمان نسبتا طولانی باقی می ماند که دوره کامل این درمان معمولاً 3 جلسه است که باید هر 15 روز انجام شود.
  • باعث افزایش سرعت رشد مو می شود.

ببرسی تاثیر مزوژل برای مو

برای شروع جلسات درمانی مزوژل مو، ابتدا مو و پوست سر تجزیه و تحلیل می شود تا برنامه درمانی مناسب برای نتایج دلخواه شما طراحی شود. تحقیقات بالینی نشان می دهد که درمان فیلر مو پس از انجام 4 جلسه در فواصل 2 هفته ای، بهبود قابل مشاهده ای را ایجاد می کند.

در طول درمان، چندین تزریق با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف به پوست سر انجام می شود. پس از درمان، به شما توصیه می شود که چگونه از وضعیت مو و پوست سر خود مراقبت کنید.

در اولین جلسه درمان با مزوژل مو، بلافاصله روند ریزش مو متوقف می شود. در جلسات بعدی گردش خون تحریک شده و به طور قابل توجهی فولیکول های مو احیا می شوند و در نتیجه رشد مو سرعت بیشتری پیدا می کند. در مطالعات بالینی در مورد اثربخشی مزوژل مو، به طور میانگین، افزایش 22 درصدی تراکم مو و افزایش 26 درصدی ضخامت مو در بیمارانی که هر 2 هفته یک بار به مدت 8 هفته (4 جلسه) تحت درمان قرار گرفتند، مشاهده شد.

انجام مزوژل مو

خدمات کلینک دکتر مولایی فر

به طور کلی، اگر به دنبال راه حلی برای صاف کردن موها و پر پشت و براق تر نشان دادن موهای خود هستید، مزوژل برای مو، ممکن است روش مناسبی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش درمان مزوژل مو، با کلینیک دکتر مولایی فر تماس بگیرید تا وقت مشاوره خود را رزرو کنید. متخصصانی که در کلینیک دکتر مولایی فر فعالیت می کنند، شما را در کل فرآیند راهنمایی می کنند تا ببینند که آیا درمان مزوژل مو برای شما مناسب است یا خیر.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع و همچنین بهره مندی از به روز ترین دستگاه ها و تکنولوژی ها، در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشد.

  • آدرس کلینیک دکتر مولایی‌فر: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
  • شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  –  09302747479
  • وب سایت دکتر مولایی  فر: https://drmolaeeifar.com/

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *