قیمت اندولیفت غبغب

بزرگی و افتادگی غبغب برای بسیاری از افراد به خصوص آن هایی که به تازگی وزن کم کرده و افتادگی در این قسمت از صورت خود دارند، می تواند یک مشکل بزرگ تلقی شود.

با این حال اندولیفت غبغب به عنوان یک روش زیبایی برای چهره و اندام معرفی می شود که می تواند بهتر از عمل های جراحی در این زمینه، زیبایی را به چهره شما بازگرداند.

در این میان قیمت اندولیفت غبغب یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که باید درباره این روش بدانید. از این رو ضمن آشنایی شما با اندولیفت غبغب، درباره قیمت آن نیز آگاهی کامل را ارائه می دهیم و در انتهای مقاله چند نمونه عکس از اندولیفت صورت در کلینیک دکترمولایی فر را مشاهده فرمایید.

 

با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید

چرا اندولیفت غبغب؟

The price of Endolift Ghagbab 2

اندولیفت غبغب یک روش زیبایی کم تهاجمی است که هدف آن کوچک شدن و بالا کشیدن غبغب است. این روش شامل استفاده از یک لیزر فیبر نوری کوچک است که از طریق یک برش کوچک در زیر پوست قرار می‌گیرد تا انرژی گرمایی را مستقیما به سلول ‌های چربی در ناحیه منتقل کند.

گرمای ناشی از لیزر باعث مایع شدن و تجزیه سلول های چربی می شود و به راحتی توسط سیستم لنفاوی بدن از بین می روند. در عین حال، لیزر تولید کلاژن را نیز تحریک می کند که به سفت شدن و بالا آمدن پوست در ناحیه تحت درمان کمک خواهد کرد. مزایای اندولیفت غبغب بسیار زیاد است.

اولا این یک روش کم تهاجمی است که می تواند تحت بی حسی موضعی انجام شود، به این معنی که خطر بسیار کمتری نسبت به جراحی سنتی دارد. ثانیا، درمان سریع و نسبتا بدون درد است و اکثر بیماران فقط ناراحتی یا تورم خفیف را تجربه می‌ کنند.

علاوه بر این، زمان بهبودی حداقل است و اکثر بیماران می توانند در عرض یک هفته به کار و فعالیت های عادی خود بازگردند. یکی دیگر از مزایای این روش این است که نتایج طولانی مدت ارائه می دهد. سلول‌های چربی حذف شده دوباره به سختی ساخته خواهند شد و البته به دلیل هدفمند بودن، آسیبی به بافت های مجاور وارد نخواهد شد.

اگر افتادگی پلک دارید بخوانید : انواع خدمات اندولیفت چشم 

قیمت اندولیفت غبغب چقدر است؟

The price of Endolift Ghagbab 3

بعد از اینکه درباره انجام روش اندولیفت غبغب و مزایای آن دانستیم، بهتر است به مهم ترین بخش یعنی هزینه اندولیفت غبغب بپردازیم. این روش همان طور که پیش تر بیان شد، از عمل های جراحی برای زیبایی آسان تر بوده و به همین دلیل قیمتی کمتر از آن ها را شامل می شود. عمدتا در بیشتر کلینیک های زیبایی برای این روش مبالغ بین 10 تا 18 میلیون تومان در نظر گرفته می شود.

با این حال این قیمت ها به عوامل بسیاری بستگی دارند که هر کدام از آن ها را قبل از تصمیم به انجام اندولیفت غبغب باید از آن ها آگاه باشیم.

انتخاب پزشک متخصص:

این مهم است که برای اندولیفت غبغب خود یک پزشک متخصص در این زمینه را پیدا کنید. اما بهتر است بدانید که هزینه عمل غبغب 1403 برای بعضی از پزشکان با توجه به تخصص و تجربه ممکن است بیشتر در نظر گرفته شود. می توانید پزشکان بسیاری را به صورت آنلاین بررسی کرده و با مقایسه مقرون به صرفه ترین قیمت را انتخاب کنید.

استفاده از امکانات و خدمات:

امکانات، دستگاه ها و خدماتی که در یک کلینیک استفاده می شوند، روی قیمت اندولیفت غبغب تاثیر گذار هستند. اگر به دنبال کلینیک هایی با امکانات بسیار بالا هستید، پس باید انتظار قیمت بالا را نیز داشته باشید. البته کیفیت خدمات و دستگاه ها در کلینیک هایی با امکانات مناسب و نه لاکچری نیز می تواند بسیار عالی و هم چنین قیمت نیز مقرون به صرفه باشد.

اگر شکم و پهلو دارید بخوانید: اندولیفت شکم و پهلو 

جلسات قبل و بعد از انجام اندولیفت:

از دیگر موارد مهم دیگر که بر روی قیمت اندولیفت غبغب اثر دارد، جلسات قبل و بعد از این روش است. در بعضی از کلینیک ها مشاوره های قبل از عمل رایگان در نظر گرفته می شوند و هزینه فقط برای جلسات معاینه بعد از عمل دریافت می شود. اما برای بعضی از کلینیک ها مشاوره های قبل از عمل نیز دارای هزینه های قابل توجهی است. بنابراین باید به این موضوع نیز توجه شده و سپس یک تصمیم مهم در این باره گرفته شود.

دکتر مولایی فر، بهترین پزشک برای اندولیفت غبغب:

بعد از آشنایی با تعیین قیمت اندولیفت غبغب، حال نیاز است درباره بهترین پزشک در این زمینه بدانیم. دکتر مولایی فر در این زمینه با تخصص مرتبط و انجام اندولیفت های موفقیت آمیز، یکی از بهترین گزینه ها در نظر گرفته می شود. تمامی مراجعان و افرادی که قصد انجام اندولیفت را دارند، می توانند به سایت دکتر مولایی فر اشاره کرده و از طریق سایت به صورت مستقیم یا رسانه های اجتماعی دیگر، از مشاوره های رایگان قبل از عمل بهره ببرند.

سپس امکان رزرو وقت به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. تمامی اندولیفت ها از جمله غبغب در کلینیک دکتر مولایی فر با دستگاه ها و متدهای روز انجام شده تا بهترین نتیجه را برای زیباجویان حاصل کرده و نگرانی های دیگر در این زمینه را نیز از بین ببرد.

 شاید شما نیاز داشته باشید: خدمات اندولیفت از صورت تا ساق پا 

هزینه عمل غبغب 1403

The price of Endolift Ghagbab 4

اگر نگران هزینه ها و قیمت اندولیفت غبغب در کلینیک دکتر مولایی فر هستید، باید بگوییم که هزینه ها در این کلینیک مقرون به صرفه تر در نظر گرفته شده است. شما می توانید خدمات و امکانات عالی را دریافت کنید و البته هزینه برای آن ها نیز منصفانه است. تمام تلاش کلینیک دکتر مولایی فر این است که تمامی مراجعان با قیمت های مقرون به صرفه اندولیفت خود را انجام دهند.

شاید فقط پیچیده بودن اندولیفت و ترکیب آن با روش های دیگر زیبایی کمی روی قیمت ها تاثیر بگذارد. هزینه اندولیفت غبغب یکی از مهم ترین مواردی است که باید قبل از انجام این روش برای زیبایی به آن توجه کرد. عوامل متعددی برای قیمت اندولیفت تاثیرگذار هستند.

کلینیک دکتر مولایی فر با ارائه خدمات و امکانات عالی و بهترین نتایج برای عمل، قیمت مقرون به صرفه ای را نیز برای انواع اندولیفت خود در نظر گرفته است. کافی است مشاوره رایگان خود را دریافت کرده و وقت خود را برای معاینه تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید : قیمت اندولیفت صورت 

  انواع  خدمات اندولیفت در مرکز تخصصی دکتر مولایی فر

Dr. Moulay Far 2   ما در مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنیم تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و… باشد.

با انتخاب مرکز تخصصی دکتر مولایی فر از داشتن مزایای زیر برخوردار هستید:

• فضای مناسب داشتن فضای کافی جهت انتظار و پذیرایی

• دسترسی آسان لوکیشن و قابل دسترسی به اتوبان

• اینترنت Wifi و اینترنت رایگان

• دو شیفت امکان خدمت رسانی صبح، و بعدازظهر

• حضور پزشک حضور پزشک متخصص در مجموعه  

بنابراین اگر علاقه مند به امتحان سبک ترین روش سفت کردن پوست هستید، لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید. در واقع، رزرو نوبت مشاوره، بهترین راه برای رفع هرگونه سوالی در رابطه با این موضوع است و تصمیم بگیرید که آیا این درمان برای شما بهترین است یا خیر.  

چند نمونه از اندولیفت صورت در کلینیک دکتر مولایی فر

Endolift of the face of Dr. Moulai Far 6 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 5 Endolift of the face of Dr. Moulai Far Endolift of the face of Dr. Moulai Far 2 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 3  

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *