مراحل ترزیق مزوژل و معرفی انواع آن

زیبایی به طور طبیعی و خدادادی در همه افراد وجود دارد اما از آن‌جایی که خواستن هیچ وقت تمامی ندارد همه خواهان زیباتر شدن هستند. زیبایی بیشتر باعث افزایش اعتماد به نفس شده و رضایت درونی را به دنبال دارد از این رو فرد احساس خوشبختی و خوشحالی خواهد کرد. مو، پوست بدن و صورت قسمت‌هایی مهم هستند که همواره به چشم می‌آیند بنابراین یکی از بهترین راهکارها استفاده از انواع مزوژل است که توسط پزشکان تایید شده است.

افزایش سن، ژنتیک، حوادث ناگوار، بیماری و … باعث ایجاد چین و چروک، تیرگی، دهیدراته شدن پوست و مو می‌شوند که به مرور ظاهر فرد را بد ترکیب و زشت می‌کنند. کاهش روند ساخت کلاژن و الاستین، مواد مغذی پوست را کاهش داده و علائم پیری و بی‌حالی در پوست و مو را نمایان می‌کنند. ترزیق مزوژل راهکاری مطمئن و بدون عوارض بوده که توسط پزشکان متخصص و مجرب زیبایی تایید شده است. با ترزیق یکی از انواع مزوژل به پوست می‌توان همچون نوزاد پوست و مویی لطیف و زیبا داشت.

آشنایی با روش مزوژل

مزوژل چیست؟ مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی – زیبایی برای کاهش روند پیری و از بین بردن چین و چروک است که منجر به افزایش طراوت و لطافت پوست می‌شود. درون مزوژل ترکیبی از اسید هیالورونیک، مواد مغذی، مواد معدنی و انواع ویتامین‌ها وجود دارد که فرایند کلاژن سازی پوست را بهبود می‌بخشد. اسید هیالورونیک و سایر مواد موجود در مزوژل شادابی پوست، از بین رفتن لکه‌های تیره، سفت شدن پوست و همچنین درمان جای زخم و جوش را به دنبال دارد در نتیجه پوست را جوان کرده و خون‌رسانی با سرعت بیشتر و بهتر انجام می‌شود.

مزوژل باعث هیدراته شدن پوست، افزایش آبرسانی و همچنین روشن شدن پوست می‌شود که درخشندگی آن را افزایش داده و ظاهر فرد را بهبود می‌بخشد. از انواع مزوژل برای درمان و افزایش زیبایی پوست و مو استفاده می‌شود که نتایج آن از همان لحظه ترزیق قابل مشاهده بوده و ماندگاری طولانی مدت برای چندین ماه دارد.

تفاوت مزوژل با ژل

مزوژل با ژل چه تفاوتی دارد؟ قطعا تفاوت‌هایی میان مزوژل با ژل وجود دارد که آن‌ها را از یکدیگر متمایز کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد:

مزوژل برای کاهش منافذ باز پوستی، اسکار، آکنه، لک، ریزش مو و … کاربرد دارد که با ترزیق مستقیم چین و چاله‌های عمیق را پر کرده و مواد مقوی و ضروری همانند هیالورونیک اسید، ویتامین و پپتید‌ها را به پوست می‌رسانند. مزوژل با برطرف کردن خطوط ریز پوستی و بهبود سلولیت باعث جوانسازی پوست می‌شود که ظاهر مصنوعی ایجاد نمی‌کند. مزوژل خستگی و بی‌حالی پوست را برطرف کرده و خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد.

در اصل ژل بیشتر برای ایجاد برآمدگی و حجم دادن به پوست کاربرد دارد اما مزوژل روشی برای جوانسازی پوست است. ترزیق مزوژل نیاز به بخیه یا بیهوشی نداشته و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. مراحل ترزیق مزوژل باید به دقت و با مهارت کافی انجام شود تا بدون درد بوده و بهترین نتیجه حاصل شود.

تفاوت مزوژل با ژل

انواع مزوژل

مزوژل انواع مختلفی دارد که دو مدل از آن جزو رایج‌ترین‌ها هستند که در کلینیک‌های معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله:


پروفایلو

 پروفایلو یکی از انواع مزوژل برای درمان شلی پوست صورت و گردن است که به بازسازی پوست‌های چروکیده، افتادگی آن و کرختی کمک می‌کند. مزوژل پروفایلو پوست را هیدراته کرده و به خاطرکلاژن و الاستین باعث سفت و لیفت شدن پوست می‌شود. عموما مزوژل پروفایلو 6 تا 9 ماه ماندگاری داشته که به نوع پوست و سن فرد  هم بستگی دارد.

مزوژل پروفایلو به جای پرکردن و صاف کردن چین و چروک‌ها با تحریک تولید کلاژن و الاستین رنگ پوست را روشن و شفاف کرده، آبرسانی انجام داده و ظاهر خطوط ریز موجود بر روی پوست را بهبود می‌بخشد. اثر مزوژل پروفایلو در عرض 3 تا 5 روز پس از درمان به چشم دیده می‌شود که این تزریق برای پوست بسیار مفید و موثر است و بیشتر برای نواحی صورت استفاده می‌شود اما می‌توان برای جوانسازی گردن، دکلته، بازو، زانو و دست‌ها هم استفاده کرد.

جالپرو

مزوژل جالپرو (Jalupro)باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین می‌شود تا بتواند پوست را از درون جوان ‌سازی کند. تزریق مزوژل جالپرو برای مردان و زنان بالای 30 سال توصیه می‌شود زیرا یک روش ضد پیری به شمار می‌آید. جالپرو اولین علائم پیری پوست، اثرات منفی اشعه ماوراء بنفش، اثرات کاهش وزن سریع روی پوست را بهبود می‌دهد و باعث ایجاد ظاهری طبیعی و جوان‌تر را برای پوست می‌شود.

مزوژل جالپرو از اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک تشکیل شده که تولید کلاژن و الاستین افزایش داده و پوست را آبرسانی و مرطوب می‌کند. تاثیر مزوژل جالپرو تا 6 ماندگاری دارد که برای مشاهده اثرات مطلوب می‌بایست بین 1 تا 3 درمان با فاصله حداقل 2 تا 4 هفته جدا از هم انجام شود.

مزوژل پروسترولین

مزوژل پروسترولین یکی دیگر از انواع مزوژل است که حاوی پپتیدها و اسید هیالورونیک است که لیپولیز طبیعی پوست را تحریک کرده و در نهایت منجر به جوانسازی و تقویت پوست می‌شوند. اثر مزوژل پروسترولین همانند لیفت صورت بوده که رسوبات چربی موضعی را کاهش داده، فیبروبلاست‌ها را تحریک کرده و کلاژن جدید تولید می‌کند تا پوست زیبا شده و بهبود یابد. تزریق مزوژل پروسترولین چین و چروک‌های متوسط و عمیق را کاهش می‌دهد که برای رفع خط خنده به کار می‌رود.

مراحل ترزیق مزوژل | انواع مزوژل‌ها

مراحل ترزیق مزوژل

با انواع مزوژل آشنا شدیم و دانستیم که از آن‌ها برای صورت، زیر چشم، دکلته، بازو، دست، ریزش مو و … استفاده می‌شود زیرا آبرسانی بالایی داشته و وضعیت پوست را بهبود می‌بخشد. مراحل ترزیق مزوژل به ظاهر ساده است اما نیاز به مهارت خاص دارد از این رو توسط پزشکان و متخصصان زیبایی انجام می‌شود. هر مزوژل درون جعبه‌ای مخصوص بوده و سرنگ و سوزن خاص خود را دارد. نواحی صورت یا بدن توسط پزشک مشخص شده و دوز معینی از مزوژل به پوست ترزیق می‌شود که بلافاصله اثر کرده و چند روز بعد به بهترین نحو تاثیر خود را نشان می‌دهد.

خدمات کلینیک دکتر مولایی فر

در این متن به انواع مزوژل و مراحل ترزیق آن اشاره شد. کلینیک دکتر مولایی فر با 15 سال سابقه درخشان بهترین کلینیک شناخته شده برای ترزیق مزوژل است که تمامی مشتریان از آن رضایت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و وقت‌گیری می‌توانید با شماره‌های 02126474915، 09302747479 تماس گرفته و به آدرس تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4 مراجعه کنید تا از خدمات با کیفیت و بی‌نظیر مجموعه بهره‌مند شوید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *