انواع تزریق ژل لب

انواع تزریق ژل لب


تزریق ژل لب یا فیلر لب یکی از روش‌های محبوب در حوزه زیبایی صورت و به جهت افزایش حجم لب و بهبود تناسب بین لب بالا و پایین استفاده می‌شود. این فرآیند از انواع ژل‌ها با تزریق زیرپوستی به هدف افزایش حجم و شکلدهی لب انجام می‌شود. تزریق ژل لب نه تنها به زیبایی و حجم دهی لب کمک می‌کند، بلکه چین و چروک‌های اطراف لب را نیز کاهش داده و پوست را جوان‌تر و شاداب‌تر میکند.

تزریق ژل لب برای افرادی است که به دنبال بهبود ظاهر و جلوگیری از علایم پیری در لب‌های خود هستند. در این مقاله به شما اطلاعاتی جامع در خصوص انواع تزریق ژل لب و کاربردهای آن ارائه میدهیم. با ما همراه باشید تا بررسی این موضوع جذاب را بررسی کنیم.

انواع تزریق ژل لب و نحوه انجام آن

تزریق ژل لب از متداول‌ترین روش‌های زیبایی و درمانی است و بدون نیاز به جراحی و غیر تهاجمی انجام می‌شود. این روش در اصل برای درمان و جایگزین کردن حجم از دست رفته و چربی لب‌ها استفاده می‌شود. تزریق ژل لب به دلیل عدم درد و خونریزی یک روش سرپایی است و مدت زمان آن نسبتاً کوتاه است و نیاز به دوره زمانی طولانی برای نقاهت ندارد. پزشک قبل از تزریق، از بی‌حسی موضعی برای کاهش درد در هنگام تزریق استفاده می‌کند. سپس، با توجه به نیاز و مدل درخواستی بیمار، مقدار معینی از ژل به نواحی مشخصی از لب تزریق می‌شود.

انواع تزریق ژل لب و نحوه انجام آن
انواع تزریق ژل لب و نحوه انجام آن

بیشتر بخوانید تزریق ژل لب مدل فانتزی

انواع تزریق ژل لب و مدلهای آن

تزریق ژل به لب‌ها یک روش برای افزایش حجم، کاهش خطوط و چین‌ها و ترمیم ظاهر طبیعی لب‌ها است. این روش غیر جراحی است و از اسید هیالورونیک استفاده میشود. پزشکان با استفاده از تکنیک‌های مختلف به طور دقیق حجم، شکل و تقارن لب را طبق سلیقه و نیاز بیمار طراحی می کنند. این روش به دلیل عدم نیاز به دوره نقاهت طولانی، به عنوان یک روش سریع و موثر در زمینه زیبایی شناخته می‌شود. در ادامه انواع تزریق ژل لب را بررسی میکنیم.

تزریق ژل لب به شکل عروسکی

تزریق ژل لب به شکل عروسکی یا همان مدل باربی، یکی از انواع تزریق ژل لب محبوب جهت زیبایی لب‌ها است. با این حال این روش ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد. به همین دلیل، پیش از اقدام به تزریق فیلر یا ژل به سبک عروسکی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

در این مدل، لب‌ها شبیه لب‌های عروسک باربی خواهد شد. تفاوت اصلی این مدل با سایر روش‌ها در برجسته‌سازی و بزرگ‌کردن قسمت پایین لب‌ها و استفاده بیشتر از ژل در این ناحیه است. در مدل عروسکی یا باربی، قسمت V شکل لب بالا حجیم شده و حجم لب‌های پایین نیز بیشتر و برجسته‌تر میشود. استفاده از مدل باربی یا عروسکی علاوه بر جنبه‌های زیبایی روشی موثر در درمان و شکل دهی لب‌های باریک است.

تزریق ژل لب به شکل عروسکی
تزریق ژل لب به شکل عروسکی

بیشتر بخوانید تزریق ژل لب مدل نچرال

تزریق ژل لب روسی

در مدل تزریق ژل لب روسی تمرکز بر روی تیزی، کشیدگی و افزایش حجم لب‌ها در ناحیه V شکل لب است، مخصوصاً برای افرادی که به دلیل پیری، شکل طبیعی لب بالایی را از دست داده‌اند. این روش برای بهبود شکل لب بالا و همچنین برای افرادی که Cupid Bow طبیعی ندارند نیز توصیه می‌شود. تزریق ژل لب روسی از کمترین حجم فیلر در امتداد خطوط لب برای هماهنگ‌ کردن با سایر نواحی لب انجام می‌شود. برای دست‌یافتن به شکل کمان تیزتر و بارزتر در بالای لب، ممکن است نیاز به چندین جلسه تزریق فیلر داشته باشید. توجه به تناسب و تقارن لب‌ها در این روش بسیار حیاتی است و باید با دقت و توسط پزشک متخصص انجام شود.

تزریق ژل لب مدل قلبی

تزریق ژل لب مدل قلبی یکی از مدل‌های محبوب در زمینه زیبایی و جوانسازی لب است که به وسیله تزریق ژل به نواحی خاص لب، شکلی قلبی خواهد داد. در این تکنیک، پزشکان بر روی ناحیه V شکل لب کار می‌کنند. این مدل تزریق ژل لب قلبی، روشی جدید نیست، اما به دلیل وسیع شدن گزینه‌ها و تمرکز بر روی نواحی خاص لب، به نام قلبی شناخته می‌شود. بیشتر پزشکان حرفه‌ای در این تکنیک از فیلرهایی حاوی اسید هیالورونیک استفاده می‌کنند تا ماندگاری و ایمنی این فرآیند بیشتر شود.

تزریق ژل لب مدل نچرال یا طبیعی

تزریق ژل لب مدل نچرال یا طبیعی یکی از مدل‌های محبوب برای زیبایی و جوانسازی لب است که به وسیله تزریق طبیعی ژل انجام می‌شود. در این روش، تمرکز اصلی پزشک بر روی تناسب، تقارن، و برجسته شدن طبیعی لبها است. حجم دهی در این تکنیک، با توجه به فرم و اندازه لب هر شخص، متفاوت بوده و هدف اصلی آن حفظ زیبایی طبیعی لب‌ها است.

ژل لب مدل گرد

مدل گرد یکی دیگر از مدل‌های محبوب در تزریق ژل لب است. در این تکنیک، تمرکز پزشک بر روی برجسته کردن لب بالا است. این مدل با لب روسی تفاوت دارد زیرا شکل V آن نسبت به لب روسی قوس کمتری دارد. در این تکنیک، همچنین چین و چروک‌های اطراف لب کمتر شده و لب‌ها نرم و صاف تر میشوند.

ژل لب مدل قلوه‌ای

در مدل قلوه‌ای از تزریق ژل لب تمام نواحی لب برجسته و حجیم می‌شود. تفاوت اصلی این تکنیک با سایر مدل‌ها در آن است که تمام نواحی لب یکسان، پر و حجیم میشوند. انجام این تکنیک به تبحر و مهارت پزشک نیاز دارد زیرا برجستگی بیش از حد ممکن است باعث عدم تقارن لب با سایر اجزای صورت شود.

ژل لب مدل قلوه‌ای
ژل لب مدل قلوه‌ای

بیشتر بخوانید تزریق ژل لب مدل باربی

ژل لب مدل سه دکمه‌ای

مدل سه دکمه‌ای یکی دیگر از مدل‌های تزریق ژل لب است. در این روش، تمرکز پزشک بر سه نقطه برجستگی لب بالا (برجستگی مرکزی) و دو نقطه برجستگی طرفی در لب پایین است. در برخی موارد، پزشک ممکن است علاوه بر افزایش حجم در این سه نقطه، مناطق دیگری که حجم طبیعی خود را از دست داده اند را نیز تقویت کند.

ژل لب مدل چاک دار

تزریق ژل لب مدل چاک دار یکی دیگر از روش‌های محبوب است. در این روش، پزشک فرورفتگی مرکزی (برجستگی طرفی) را تقویت کرده و بیشترین تزریق را در این ناحیه انجام می‌دهد. افزایش حجم در دو نقطه برجسته باعث شده که فرورفتگی مرکزی بیشتر نمایان شود و زیبایی خاصی به لب‌ها دهد.

ژل لب مدل هالیوودی

ایده مدل هالیوودی تزریق ژل لب از مدل لب ستاره‌های هالیوود و سینما گرفته شده است. یکی از مدل‌های جذاب و محبوب بین دختران جوان است. این روش شباهت زیادی به تکنیک قلوه‌ای دارد و معمولاً هر دو لب بالا و پایین به یک اندازه جحیم می‌شوند.

ژل لب مدل صدفی

مدل صدفی تمرکز بیشتری بر روی لب پایین و دو برجستگی طرفی دارد. افزایش حجم در این دو نقطه باعث شده که لب پایین حالت صدفی داشته باشند. این تکنیک معمولاً با روش‌ها و مدل‌های دیگر لب ترکیب شده و شکل جدیدی به لب‌ها می‌دهد.

ژل لب مدل فانتزی

در مدل فانتزی، لب بصورت فانتزی حجمش زیاد میشود. تزریق بیش از حد ژل ممکن است باعث حالت مصنوعی و عدم تقارن در سایر اجزای صورت شود، بنابراین توصیه می‌شود که این روش فقط برای افرادی که به دنبال افزایش حجم بیشتر و شکل فانتزی هستند، استفاده شود.

توجه داشته باشید که اکثر مدل‌های تزریق ژل لب برای همه افراد مناسب نیستند و باید با پزشک متخصص مشورت کنید. همچنین، تزریق بیش از اندازه ژل ممکن است حالت مصنوعی به لب‌ها دهد. این فرآیند باید تحت نظر یک پزشک متخصص انجام شود.

معرفی دکتر مولایی و خدمات کلینیک

دکتر مولایی‌فر با بیش از چهل سال تجربه درخشان با استفاده از آخرین دستاوردهای پزشکی، خدمات گسترده‌ای از جمله اندولیفت، لیزر، تزریق ژل و بوتاکس، مزوژل، جوان‌سازی پوست و درمان ریزش مو را ارائه می‌دهد. دکتر مولایی‌فر از مواد بی خطر و با کیفیت برای انجام تمامی خدمات استفاده می‌کند.

سخن پایانی

تزریق ژل لب محبوب‌ترین روش‌ برای بهبود ظاهر لب‌ است. لب‌های قلبی، روسی، نچرال، گرد، قلوه‌ای، سه دکمه‌ای، چاک دار، هالیوودی، صدفی و فانتزی انواع تزریق ژل لب است و هر روش ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند. در هنگام انتخاب مدل ژل لب با کمک پزشک خود، گزینه‌ای را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد. همچنین، توجه به کیفیت ژل مورد استفاده، تجربه و مهارت پزشک و رعایت استانداردهای بهداشتی در هر مرحله از این فرآیند اهمیت بالایی دارد. در کلینیک دکتر مولایی فر انواع تزریق ژل لب و فرم دهی لب برای زیباجویان انجام میشود.

منبع Types of lip gel injections

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *