تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای

تزریق ژل لب قلوه‌ای


این روزها تزریق ژل لب یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار است که به واسطه سرپایی بودن و نداشتن دوران نقاهت و نتیجه‌ای که دارد بسیار مورد توجه است. تزریق ژل لب انواع روش‌ها و تکنیک‌ها دارد که تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای یکی از روش‌های پرطرفدار آن است. تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای با هدف افزایش حجم و دادن شکل مشخص به لب‌ها انجام می‌شود.

در این روش پزشک متخصص با تزریق ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید به طور دقیق و متناسب با توجه به ساختار صورت فرد به لب‌ها شکل مورد نظر را می‌دهد. شکل قلوه‌ای لب معمولا با ایجاد حجم بیشتر در قسمت میانی لب بالا و لب پایین و حجم کمتر در کناره‌ها شناخته می‌شود که نتیجه آن ظاهری شبیه قلوه‌ و برجسته می‌باشد. هدف از این نوع تزریق جوان‌سازی و برجسته کردن بیشتر لب‌ها است.

در این مطلب از وبسایت کلینیک زیبایی سام درماتو، به بررسی تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، نحوه تزریق، مزایا، معایب، عوارض و تمام جوانب این موضوع به صورت کاربردی پرداخته‌ایم پس با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

تکنیک و مراحل تزریق ژل لب قلوه‌ای چگونه است؟

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای حتما باید توسط پزشک یا متخصص پوست و زیبایی انجام شود. در اینجا به طور خلاصه شرح می‌دهیم که این فرآیند چگونه انجام می‌گیرد.

مشاوره اولیه : مراجعه کننده قبل از تزریق با پزشک جلسه مشاوره دارد و در مورد سلیقه و انتظار خود، نوع ژل مورد استفاده و هرگونه سوال و… با پزشک مشورت می‌کند.

ضد عفونی کردن : ناحیه تزریق و لب با مواد ضد عفونی کننده تمیز و پاک‌سازی می‌شود تا از هرگونه آلودگی یا عفونت پیشگیری شود.

بی‌حسی موضعی : معمولا کرم بی‌جسی موضعی قبل از تزریق بر روی لب‌ها استفاده می‌شود تا از احساس ناراحتی و درد بیمار کاسته شود.

طراحی لب‌ها: پزشک نواحی مورد نظر برای تزریق را روی لب‌ها علامت گذاری می‌کند و با توجه به فرم مورد انتظار لب را طراحی می‌کند.

تزریق ژل : پزشک ژل را با استفاده از سرنگ و سوزن‌های بسیار ظریف به داخل لب‌ها تزریق می‌کند. فرآیند تزریق ژل معمولا ۲۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.

ماساژ لب‌ها: گاهی اوقات پزشک ممکن است بلافاصله پس از تزریق ژل لب لب‌ها را ماساژ دهد تا ژل به صورت یکنواخت‌ در لب پخش شود.

توجه داشته باشید که گرفتن نتیجه مطلوب و مناسب از تزریق ژل لب ارتباط مستقیم با تبحر و مهارت پزشک دارد. توصیه می‌شود حتما تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای زیر نظر پزشک متخصص زیبایی و کلینیک معتبر انجام شود تا ضمن گرفتن بهترین نتیجه از بروز عوارض احتمالی و مشکلات پس از تزریق جلوگیری شود.

تکنیک و مراحل تزریق ژل لب قلوه‌ای چگونه است؟
تکنیک و مراحل تزریق ژل لب قلوه‌ای چگونه است؟

بیشتر بخوانید رژ لب بعد از تزریق ژل: 3 نکته کلیدی که باید بدانید!

تزریق ژل لب قلوه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق ژل لب به شکل قلوه‌ای برای افرادی مناسب است که مایل به داشتن لب‌هایی با حجم و گردی بیشتر هستند و می‌خواهند به ظاهر لب‌های خود حالتی برجسته تر و جوان‌تر ببخشند. این روش برای افرادی که دارای لب‌های نازک هستند یا با افزایش سن لب‌هایشان حجم خود را از دست داده، می‌تواند بسیار مفید باشد.

به طور کلی می‌توان گفت این مدل ژل لب به دلیل اینکه ظاهری مینیمال و طبیعی دارد برای اکثر فرم‌های صورت مناسب است اما پیشنهاد می‌شود قبل از تزریق حتما با پزشک مشورت شود تا پزشک با ارزیابی بقیه اجزاء صورت بهترین پیشنهاد فرم لب را بدهد.

مزایای تزریق ژل لب قلوه‌ای

ژل لب مدل قلوه‌ای سبب ایجاد ظاهری جذاب و طبیعی شده و چهره را شاداب‌تر و جوان‌تر می‌کند. تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای دارای مزایای دیگری نیز هست که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

حجم‌دهی لب‌ها

بهبود فرم لب

ماندگاری بالا

ترمیم خطوط اطراف لب

آبرسانی و رطوبت لب

رفع چین و چروک لب‌ها

مزایای تزریق ژل لب قلوه‌ای
مزایای تزریق ژل لب قلوه‌ای

بیشتر بخوانید خداحافظی با ورم بعد از تزریق ژل لب در 2 روز

مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای

  • می‌توان برای کاهش و تورم از کمپرس سرد استفاده کرد.
  • باید مصرف مایعات و غذاهای نرم را بعد از تزریق ژل لب افزایش دهید.
  • از مصرف الکل تا یک هفته پس از تزریق اجتناب کنید.
  • تا ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از تزریق ژل لب از حمام داغ و جکوزی استفاده نکنید.
  • بهتر است تا یک هفته از انجام ورزش و فعالیت سنگین خودداری کنید.

عوارض تزریق ژل قلوه‌ای چیست؟

در کنار مزایای قابل توجه تزریق ژل لب قلوه‌ای، این عمل زیبایی نیز همچون هر روش زیبایی دیگر ممکن است معایب و عوارض جانبی موقتی یا حتی دائمی داشته باشد. در این بخش به رایج‌ترین عوارض تزریق ژل لب قلوه‌ای اشاره می‌کنیم.

تورم

کبودی

عدم تقارن

عفونت

واکنش‌های آلرژیک

هزینه تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای چقدر است؟

هزینه ژل لب مدل قلوه‌ای به عوامل مختلفی از جمله به نوع ژل مصرفی، برند سازنده ژل، میزان ژل مورد نیاز، دستمزد پزشک، کلینیک و مرکز زیبایی و… بستگی دارد. هزینه تزریق ژل معمولا پس از مشاوره با پزشک و پس از ارزیابی تخمین زده شده و به صورت تقریبی به مراجعه کننده اعلام می‌شود. با توجه به شرایط لب و فرم آن معمولا برای ژل لب مدل قلوه‌ای حدود ۱ الی ۲ سی سی ژل لازم است.

کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر مولایی فر، یکی از بهترین مراکز انجام خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل لب است که با در اختیار داشتن بهترین و به روزترین دستگاه‌ها و مواد با کیفیت در کنار تخصص و تبحر دکتر مولایی فر، سبب شده مراجعین همواره نتایج بسیار مطلوبی و ایدهآلی کسب‌ کنند. جهت دریافت مشاوره و تعیین وقت می‌توانید با شماره‌های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

منبع Lip gel injection

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *