تزریق ژل لب مدل باربی

تزریق ژل لب مدل باربی


لب‌ها در زیبایی و جذابیت افراد نقش بسیار مهمی دارند. تزریق ژل لب یکی ازپرطرفدارترین و پرکاربردترین روش‌های زیباسازی لب‌ها است. تزریق ژل لب مدل باربی یکی از جذاب‌ترین تکنیک‌های تزریق ژل لب است که زیبایی و ظرافت فوق‌العاده‌ای دارد. اصطلاحا به این مدل تزریق ژل لب مدل باربی می‌گویند چرا که هدف از آن ایجاد ظاهری برجسته برای لب‌ها و شبیه به سبک عروسک باربی است.
برای گرفتن نتیجه مناسب و فرم لب زیبا و باربی باید تزریق توسط پزشک متخصص و در مرکز معتبر انجام شود. در این مطلب از وب‌سایت دکتر مولایی فر، به معرفی تکنیک تزریق ژل لب مدل باربی، نحوه تزریق آن، مزایا، عوارض و مراقبت‌های لازم بعد از تزریق پرداخته‌ایم از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه هستید سپاسگزاریم.

نحوه تزریق ژل لب مدل باربی چگونه است؟

در این روش برجستگی‌های لب به طور متفاوت‌تری جلوه می‌کنند و ظاهر لب‌ها پرتر و زیباتر نشان داده می‌شود. معمولا خانم‌های جوانی که چهره متمایز و متفاوت می‌پسندند به این سبک ژل لب علاقه دارند. برای تزریق فیلر لب مدل باربی باید حتما با پزشک متخصص مشورت کرد تا فرم لب‌ها و صورت ارزیابی و بررسی شود و مقدار مورد نیاز ژل مشخص شود.
پزشک قبل از تزریق نواحی مورد نظر را ضد عفونی کرده و با مداد مخصوص لب و نقاط تزریق را طراحی و علامت‌گذاری می‌کند. تزریق ژل لب مدل باربی تقریبا بدون درد است زیرا از سوزن‌های بسیار نازک و مخصوص برای تزریق ژل استفاده می‌شود اما معمولا پزشک برای کاهش درد از کرم‌های بی حسی نیز استفاده می‌کند.
تزریق ژل لب مدل باربی نیاز به تخصص و خلاقیت زیادی دارد و باید حتما توسط پزشک ماهر و باتجربه انجام شود. برای تزریق از ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می‌شود که ممکن است از برندهای مختلف باشد. معمولا در یک جلسه ۳۰ الی ۴۵ دقیقه‌ای تزریق ژل لب مدل باربی انجام می‌شود و این عمل زیبایی سر پایی است و دوران نقاهت ندارد.

نحوه تزریق ژل لب مدل باربی چگونه است؟
نحوه تزریق ژل لب مدل باربی چگونه است؟

بیشتر بخوانید انتخاب بین تزریق چربی و ژل لب؛ راهنمای کامل برای شما

تزریق ژل لب مدل باربی برای چه افرادی مناسب است؟

این نوع تزریق ژل لب مناسب افرادی است که لب‌های نازکی دارند و یا افرادی که به دنبال تغییرات بزرگ در چهره‌شان هستند. باید به این نکته توجه کرد که تزریق ژل لب باربی باید با بقیه اجزاء صورت فرد متناسب باشد چرا که در این مدل تزریق ژل لب، حجم لب‌ها به صورت چشم‌گیری افزایش می‌یابد.
مزایای تزریق ژل لب مدل باربی چیست؟
اسید هیالورونیک موجود در ژل لب سبب افزایش رطوبت و برجسته کردن لب‌ها می‌شود و ظاهر جذاب و شادابی به صورت می‌بخشد. مهم‌ترین مزایای استفاده از تکنیک تزریق فیلر لب مدل باربی عبارت‌اند از:

  •  آبرسانی لب‌ها
  •  حجیم کردن لب‌ها
  • جوان‌سازی چهره
  •  بهبود فرم لب
  •  متقارن‌سازی لب‌ها

اقدامات و مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق ژل لب مدل باربی

برای نتیجه بهتر و زیباتر شدن لب‌ها و حفظ سلامتی باید قبل و بعد از تزریق ژل لب یکسری نکات را رعایت کرد. قبل از تزریق ژل حتما پزشک را از بیماری‌ها و داروهای مصرفی مطلع کنید و حداقل یک هفته قبل از تزریق ژل لب از داروهای ضد انعقاد خون استفاده نکنید.
توجه داشته باشید که تزریق ژل لب دوران نقاهت ندارد و پس از جلسه تزریق می‌توانید فعالیت‌های عادی و روزمره خود را انجام دهید اما سعی کنید تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل لب از فعالیت و ورزش سنگین اجتناب کنید. برای کاهش تورم و کبودی نیز می‌توانید از کمپرس سرد بر روی لب‌ها استفاده کنید.

عوارض تزریق ژل لب مدل باربی

برای تزریق ژل لب مدل باربی عوارض قابل توجهی گزارش نشده است اما ممکن است به ندرت پس از تزریق عوارضی بروز کند. از مهم‌ترین عوارض تزریق ژل لب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  خونریزی
  •  کبودی
  •  تورم و التهاب
  • واکنش‌های آلرژیک
  • گلوله کلوله شدن بافت ژل
  • عفونت

لازم به ذکر است که در صورتی که تزریق تحت نظر پزشک و در کلینیک معتبر با مواد با کیفیت و اصل انجام شود احتمال بروز عوارض بسیار کاهش می‌یابد.

عوارض تزریق ژل لب مدل باربی
عوارض تزریق ژل لب مدل باربی

بیشتر بخوانید عوارض تزریق ژل لب که باید بدانید!

موارد منع تزریق ژل لب مدل باربی

به طور کلی تزریق فیلر و ژل برای زنان باردار و شیرده، بیماران مبتلا به بیماریهای خود ایمنی ، بیماران تحت درمان با اینترفرون و افرادی که رقیق کننده‌های خون با دوز بالا استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود و مجاز نیست.

بهترین مرکز تزریق ژل لب مدل باربی در تهران
کلینیک سام درماتو با مدیریت دکتر مولایی فر بهترین کلینیک ارائه دهنده خدمات زیبایی و تزریق ژل در تهران است که با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب و بهترین دستگاه‌ها و مواد اولیه اصل و با کیفیت تزریق ژل لب مدل باربی را به بهترین شیوه و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درچ شده تماس بگیرید و از کارشناسان ما وقت مشاوره و نوبت دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از طریق لینک تماس با ما با دکتر مولایی فر در ارتباط باشید.
منبع Barbie model lip gel injection

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *