تزریق ژل لب مدل فانتزی

تزریق ژل لب مدل فانتزی


در تزریق ژل لب مدل فانتزی لب‌ها حجیم‌تر از حالت معمولی شده و ظاهری مدرن و عروسکی به چهره می‌دهد. این سبک بیشتر مورد علاقه جوانان است چرا که نتیجه تزریق فیلر لب فانتزی ممکن است کمی غیر متعارف و متمایز باشد و معمولا افرادی که ژل لب فانتزی تزریق می‌کنند گونه‌ها را نیز برجسته می‌کنند تا چهره متناسب و زیباتر شود. این مدل تزریق ژل لب نیاز به خلاقیت و مهارت و تجربه زیادی دارد و باید توسط پزشک مجرب انجام شود. برای گرفتن نتیجه مناسب از تزریق فیلر لب مدل فانتزی باید حتما این عمل زیبایی تحت نظر پزشک متخصص زیبایی و در مرکز معتبر انجام شود.

در این مقاله از وبسایت دکتر مولایی فر به تزریق ژل لب مدل فانتزی، نحوه تزریق آن و تمام جوانب مربوط به آن پرداخته شده است تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

تزریق ژل لب مدل فانتری چیست و چگونه است؟

تزریق لب مدل فانتزی نوعی تزریق ژل لب است که سبب ایجاد چهره فانتزی و عروسکی می‌شود. ژل‌های مورد استفاده در این سبک تزریق بر پایه اسید هیالورونیک است که قابلیت جذب آب زیادی دارد و لب‌ها را بزرگ و حجیم می‌کند.

قبل از هر کاری ابتدا باید با پزشک مشورت کنید و در مورد شکل و حجم مورد انتظار لب‌ها با پزشک متخصص زیبایی مشاوره داشته باشید. پزشک سپس به طراحی و مشخص کردن محل دقیق تزریق می‌پردازد و معمولا برای کم کردن درد ناشی از تزریق ممکن است از کرم بی حسی موضعی استفاده کند.

تزریق ژل با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک به صورت کاملا دقیق در نواحی علامت‌گذاری شده، انجام می‌شود. پس از تزریق، لب‌ها ملایم ماساژ داده می‌شوند تا ژل به طور یکنواخت پخش شود و برآمدگی برروی لب به جای نماند. تزریق ژل لب مدل فانتزی عمل زیبایی سرپایی است و دوره نقاهت و استراحتی ندارد و معمولا طی یک جلسه ۳۰ الی ۴۵ دقیقه‌ای انجام می‌شود.

تزریق ژل لب مدل فانتری چیست و چگونه است؟
تزریق ژل لب مدل فانتری چیست و چگونه است؟

بیشتر بخوانید ممنوعه های بعد از بوتاکس: خوراکی که باید از آنها دوری کنید!

مزایای تزریق ژل لب مدل فانتزی

تزریق ژل لب مدل فانتزی ظاهری مدرن و عروسکی به لب‌ها می‌دهد و علاوه بر آن دارای مزایای دیگری نیز هست. مزایای تزریق ژل لب مدل فانتزی عبارت‌اند از:

  • افزایش حجم لب‌ها
  • تقویت خطوط لب
  • افزایش جذابیت و زیبایی چهره
  • متقارن سازی لب‌ها
  • جوان‌سازی
  • ماندگاری بالا

تزریق ژل لب مدل فانتزی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این مدل تزریق ژل لب بیشتر به کسانی پیشنهاد می‌شود که علاقمند به ظاهری جسورانه و مدرن هستند. معمولا بیشتر افراد جوان کاندید تزریق ژل لب به سبک فانتزی هستند. این مدل تزریق ژل به لب سبب برجسته شدن و پهن‌تر شدن لب‌ها می‌شود.

افرادی که صورت گرد و مستیل شکل دارند کاندیدای مناسبی برای تزریق این مدل ژل لب هستند. توجه کنید افرادی که سابقه حساسیت به هیالورونیک اسید و یا سایر موارد استفاده شده در ژل‌ها دارند نباید تزریق ژل لب انجام دهند.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب مدل فانتزی

مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب فانتزی مشابه به مراقبت‌های پس از تزریق دیگر مدل‌های ژل لب است و باید برای جلوگیری از بروز عوارض و دریافت نتیجه بهتر آن‌ها را انجام داد.

  • می‌توان برای کاهش و تورم از کمپرس سرد استفاده کرد.
  • باید مصرف مایعات و غذاهای نرم را بعد از تزریق ژل لب افزایش دهید.
  • از مصرف الکل تا یک هفته پس از تزریق اجتناب کنید.
  • تا ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از تزریق ژل لب از حمام داغ و جکوزی استفاده نکنید.
  • بهتر است تا یک هفته از انجام ورزش و فعالیت سنگین خودداری کنید.

عوارض احتمالی تزریق ژل لب مدل فانتزی

معمولا تزریق ژل لب عوارض خاصی ندارد و عوارض خفیف آن پس از کمتر از ۱ هفته بر طرف می‌شوند به طور کلی عوارض احتمالی تزریق ژل لب به شرح زیر است:

  • کبودی
  • التهاب
  • قرمزی
  • واکنش‌های آلرژیک

در نظر داشته باشید که در صورتی که با عفونت، نامتقارن بودن لب‌ها، تجمع ناهموار ژل مواجه شدید حتما به پزشک مراجعه کنید.

عوارض احتمالی تزریق ژل لب مدل فانتزی
عوارض احتمالی تزریق ژل لب مدل فانتزی

بیشتر بخوانید تزریق بوتاکس در جوانی یا میانسالی؟

هزینه تزریق ژل لب مدل فانتزی چقدر است؟

نمی‌توان هزینه دقیق و ثابتی برای تزریق ژل لب به سبک فانتزی مشخص کرد چرا که به عوامل مختلفی از جمله نوع و برند ژل مصرفی، مقدار ژل مورد استفاده، هزینه دستمزد پزشک و… بستگی دارد. در کلینیک زیبایی دکتر مولایی فر قبل از تزریق ژل لب مشاوره انجام می‌شود و قیمت تقریبی به زیباجو اعلام می‌شود.

کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر مولایی فر، ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و جوان‌سازی در تهران یکی از بهترین مراکز انجام خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل لب است که با در اختیار داشتن بهترین و به روزترین دستگاه‌ها و مواد با کیفیت در کنار تخصص و تبحر دکتر مولایی فر، مراجعین همواره نتایج بسیار مطلوبی کسب می‌کنند. جهت دریافت مشاوره و تعیین وقت می‌توانید با شماره‌های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از طریق لینک تماس با ما با دکتر مولایی فر در ارتباط باشید.

منبع Fantasy model lip gel injection

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *