هزینه اندولیفت زیر چشم

انسانها از دیر باز به دنبال زیبایی و کسب آن بوده اند و برای حفظ زیبایی صورت و بدن خود تلاش های بسیار کرده‌اند. از جمله‌ی این تلاش ها می‌توان به پیدا کردن روش های زیباسازی و جوانسازی با کمترین عارضه و بیشترین جوابدهی اشاره کرد. خوشبختانه امروزه نیز روش های زیادی جهت حفظ و بازگشت زیبایی ظاهری افراد وجود دارد که یکی از مهمترین و محبوب ترین آنها استفاده از لیزر می‌باشد.

با استفاده از لیزر یک روش جدید جهت لیفت پوست نواحی مختلف بدن روی کار آمد که به آن اندولیفت می‌گویند. احتمالا اسم اندولیفت به گوشتان خورده است و بار ها تصمیم داشته اید از آن به عنوان روش جوانسازی پوست خود استفاده کنید اما ترس از هزینه ها مانع انجام این کار شده است. امروز ما اینجاییم تا درباره‌ی هزینه اندولیفت زیر چشم و عوامل مرتبط با آن صحبت کنیم. اگر می‌خواهید اطلاع نسبی از هزینه اندولیفت زیر چشم داشته باشید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اندولیفت چشم چیست؟

برای اطلاع از هزینه اندولیفت زیر چشم بهتر است ابتدا با این روش و مراحل آن آشنا شویم تا بتوانیم تحلیل بهتری را برای شما ارائه دهیم.

به طور کلی استفاده از اندولیفت باعث می‌شود بافت های عمقی در پوست تحریک شده و این تحریک باعث کلاژن سازی بیشتر در آن می‌شود. اندولیفت چشم جهت بهبود بخشیدن به انواع سیاهی و کبودی های اطراف چشم، انواع چال، چین و چروک و از همه مهم تر پف زیر چشم کاربرد دارد. بر طرف کردن این مشکلات سبب می‌شود که چهره‌ی شما شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

هدف از انجام اندولیفت زیر چشم

هدف از انجام اندولیفت زیر چشمکیسه های زیر چشمی ما زمانی پدید می‌آیند که زیر چشم ما اندکی پف می‌کند و یا ورم دارد. از علت های اصلی این پف کردن می‌توان به افزایش سن و به دنبال آن تضعیف پوست اطراف چشم اشاره کرد. اگر این مشکل در کوتاه مدت حل نشود باید برای درمان آن به پزشک متخصص مراجعه کنید. اندولیفت زیر چشم یکی از روش هایی‌ست که برای رفع پف زیر چشم پیشنهاد می‌شود.

امواج لیزری اندولیفت یک نوع خاصی از نور است که به افراد برای از بین بردن چین و چروک ها و پف زیر چشم آنها کمک می‌کند. لیزری که برای درمان این نوع مشکلات در دستگاه اندولیفت استفاده می‌شود، امواج مادون قرمز نام دارد. مادون قرمز جهت از بین بردن چربی ها و پف زیر چشم ها موثر است.

لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید.

آیا استفاده از روش درمانی اندولیفت هزینه زیادی دارد؟

هزینه‌ی استفاده از روش لیزر اندولیفت معمولا از روش های دیگر جوانسازی پوست کمتر است. در گذشته برای رفع افتادگی و چین و چروک پوست از لیفت به کمک عمل جراحی استفاده می‌شد که این عمل هزینه‌ی بسیار سنگینی را برای مراجعین و بیماران با خود به همراه داشت، البته امروزه نیز برای افتادگی هایی از پوست که با هیچ روشی قابل درمان نباشند از عمل های جراحی استفاده می‌شود. اما جراحی به طور کلی هزینه های زیادی دارد و هزینه‌ی بستری و پس از درمان نیز به آنها اضافه می‌شود.

آیا استفاده از روش درمانی اندولیفت هزینه زیادی دارداز آنجایی که روش اندولیفت یک روش کم تهاجمی و غیر تهاجمی محسوب می‌شود، پس یک عمل سرپایی است و نیازی به بیهوشی، بستری و اتاق عمل ندارد. بنابراین تمامی این هزینه ها از آن کسر شده و بیماران مجبور به پرداخت آنها نخواهند شد. همچنین با استفاده از این روش، بیماران می‌توانند بسیار زودتر به زندگی عادی خود بازگردند. با توجه به اینکه در این روش تنها یک الی دو جلسه جهت انجام درمان نیاز است، بازهم در هزینه های بیماران صرفه جویی خواهد شد.

قطعا یکی از عوامل بسیار موثر در هزینه اندولیفت زیر چشم، تخصص پزشک مورد نظر شما در این زمینه است. اگر برای خود پزشکی متخصص و با تجریه‌ی بالا انتخاب کنید، ممکن است مقداری هزینه اندولیفت زیر چشم افزایش یابد.

هزینه های اندولیفت زیر چشم چقدر است؟

عوامل مختلفی بر هزینه اندولیفت زیر چشم تاثیر دارد و قصد داریم در ادامه به بررسی این عوامل بپردازیم.

مقدار منطقه‌ی لیفت و ترمیم پوست از مهم ترین عوامل تعیین کننده‌ی هزینه اندولیفت زیر چشم است و بسته به میزان آسیب دیدگی پوست، این هزینه متفاوت است. بقیه‌ی عوامل عبارتند از:

·       دستگاه ها و مواد مصرفی مورد استفاده

دستگاه های اندولیفت از مدرن ترین و به روز ترین دستگاه هایی هستند که جهت زیبایی و جوانسازی پوست افراد اختراع شده‌اند. همانطور که گفته شد، این دستگاه ها از لیزر جهت درمان افتادگی و چین و چروک های پوست استفاده می‌کنند. فیبر های نوری به کار رفته در این دستگاه ها تنها هر بار برای یک نفر استفاده می‌شود و به عبارتی یکبار مصرف هستند، بنابراین این مسئله می‌تواند برای انجام اندولیفت زیر چشم موجب افزایش هزینه باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین دستگاه اندولیفت جوانسازی پوست 

·       مهارت و تجربه‌ی تیم درمانی و پزشک متخصص

میزان تخصص و مهارت و تجربه‌ی پزشک و یا کلینیک انتخابی شما تاثیر زیادی در کاهش و یا افزایش هزینه اندولیفت زیر چشم دارد. هرچه پزشک مورد نظر شما دارای تخصص، مهارت و سابقه‌ی کاری بیشتری باشد، هزینه‌ی دریافتی از شما در آن مرکز نیز بیشتر می‌شود. البته این تخصص و مهارت بالا سبب می‌شود که اندولیفت زیر چشم شما به بهترین نحو ممکن و با نتایج عالی انجام شود. تجربه‌ی تیم همراه پزشک نیز در افزایش و کاهش هزینه ها تاثیر دارد و بسیار مهم است.هزینه های مرتبط با اندولیفت

·       هزینه های مرتبط با اندولیفت

هزینه های کلینیک در هزینه اندولیفت زیر چشم و هزینه های نهایی موثر می‌باشد. عواملی مانند منطقه‌ی جغرافیایی کلینیک، تجهیزات پزشکی مورد استفاده در کلینیک، میزان رعایت بهداشت در کلینیک توسط پرسنل، نوع دستگاه های استفاده شده برای بیماران و… می‌توانند میزان هزینه ها را افزایش داده که البته این افزایش به نفع بیماران می‌باشد و موجب آسایش، راحتی و نتیجه های عالی برای آنها خواهد شد.

سخن پایانی

برای آنکه بتوانید به طور آگاهانه در رابطه با هزینه های اندولیفت زیر چشم تصمیم بگیرید، می‌توانید آن را با سایر روش های جوانسازی صورت مقایسه کنید. اگر نگاهی به هزینه ها و روش های دیگر در این زمینه بیندازید، متوجه خواهید شد که هم عوارض و هم هزینه ها در اندولیفت نقاط مختلف بدن بسیار به صرفه تر می‌باشد و نتایج آن نیز در بسیاری از موارد چشمگیر تر از مابقی روش هاست.

برای دریافت مشاروه و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از طریق لینک تماس با ما با دکتر مولایی فر در ارتباط باشید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *