اندولیفت بینی گوشتی

بینی‌هایی که صاف و قلمی هستند همیشه زیبا به نظر می‌رسند به همین دلیل افرادی که بینی‌ گوشتی دارند خواهان کوچک کردن آن هستند تا به زیبایی ظاهر خود بیفزایند. کوچک کردن بینی نه تنها باعث افزایش زیبایی بلکه منجر به جوانسازی صورت می‌شود. راه‌های مختلفی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توان بینی را به فرم دلخواه درآورد اما اندولیفت بهترین روش است. اندولیفت بینی گوشتی بدون درد بوده و فرد ظرف مدت کوتاهی به فرم دلخواه خود دست می‌یابد.

بینی گوشتی

بینی گوشتی یکی از شایع‌ترین اشکال بینی در میان مردان و زنان است. بینی‌های گوشتی دارای غضروف ضعیف و بیرون زده در قسمت نوک پایینی هستند که معمولا غدد چربی فعالی دارند.‌ همیشه سایز بینی گوشتی خیلی بزرگ نیست اما نسبت به بینی‌های استخوانی پهن و حجیم‌تر به نظر می‌رسد. بینی گوشتی را می‌توان عمل کرد تا به فرم دلخواه درآید اما معمولا جراح مجبور است بافت غضروفی یا تیغه را برداشته و به قسمتی دیگر منتقل کند که کاری دشوار است.

بینی‌های گوشتی گاهی به دلیل نداشتن پایه مناسب و دارا بودن مقادیر زیادی چربی و غدد پس از عمل، تغییر شکل داده و منقبض شوند در نتیجه شکل آن کاملا خارج از تصور خواهد شد. به همین دلیل است که بیشتر جراحان توصیه می‌کنند افراد دارای بینی گوشتی به جای جراحی فانتزی و نیمه فانتزی، به عمل معمولی بسنده کنند. اندولیفت بینی گوشتی این روزها بسیار غوغا کرده است.

اندولیفت بینی

اندولیفت

اندولیفت روش غیرتهاجمی است که نتایج آن بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است. زمان بهبودی اندولیفت فوق‌العاده کوتاه بوده و علاوه بر آن زیباجو به واسطه پمادهای بی حسی موضعی یا دردی را حس نمی‌کند یا اینکه میزان درد بسیار کم است. اندولیفت در عرض چندین دقیقه انجام می‌شود که اختلالی در زندگی روزمره متقاضی زیبایی به وجود نیاورده و پس از آن فرد می‌تواند به راحتی به فعالیت خود ادامه دهد.

در اندولیفت از اشعه لیزری استفاده می‌شود با این تفاوت که به جای سطوح بالای پوست، بافت لایه‌های زیرین هدف قرار گرفته می‌شود. اشعه تابانده شده دارای طول موج مشخص بوده که به دلیل گرمای آزاد شده چربی‌ها را ذوب کرده و باعث تحریک کلاژن می‌شود. با تحریک کلاژن، سلول‌های مرده کمتر شده و به جای آن سطح کلاژن و الاستین بیشتر می‌شود در نتیجه پوست ظاهر بهتری پیدا می‌کند.‌ اندولیفت بینی گوشتی بهترین راهکار به جای عمل جراحی سخت و طاقت فرسا است که فرم زیبایی به وجود می‌آورد.

 

اندولیفت بینی گوشتی

اندولیفت بینی تکنیکی جدید برای بازسازی بینی بوده که این روزها میان آقایان و بانوان طرفداران زیادی پیدا کرده است. اندولیفت توسط پزشک زیبایی در کلینیک انجام می‌‌شود که زخمی بر روی بینی ایجاد نشده و عارضه‌ای بر جای نمی‌گذارد.

در اندولیفت بینی گوشتی از سوزن بسیار باریک متصل به منبع فیبر لیزری استفاده می‌شود. با وارد کردن سوزن به لایه زیرین پوست، اشعه لیزر متناسب با حد مجاز تعریف شده برای طول موج در ناحیه صورت شروع به تابیدن کرده که پیوند سلول‌های چربی و مایعات تجمع یافته در بینی را در هم می‌شکند. چنین متد درمانی باعث لیفت شدن پوست بینی شده در نتیجه فرد شاهد کوچک‌تر شدن بینی خود خواهد شد. ممکن است نیاز به چند جلسه تکرار اندولیفت باشد که بستگی به میزان گوشتی بودن بینی و جنس پوست فرد زیباجو دارد.

بیشتر بخوانید : عکس قبل و بعد اندولیفت

 

مزایای اندولیفت بینی گوشتی

مزایای اندولیفت بینی گوشتیبرای کوچک و قلمی کردن بینی‌های گوشتی راهکارهای مختلفی مانند عمل جراحی، مزوتراپی و … وجود دارد اما چنین درمان‌هایی یا بسیار سخت بوده یا اینکه برای اثربخشی زمان‌بر هستند. اندولیفت بینی به کمک دستگاه‌های پیشرفته لیزری در مدت زمانی کوتاه قادر است بافت گوشتی و غضروفی بینی را تحت تاثیر قرار داده و بینی را جمع و جورتر نماید. اندولیفت بینی گوشتی در آقایان و بانوان در سنین مختلف قابل انجام است.

نتایج اندولیفت در همان جلسه قابل مشاهده است اما از آنجایی که پوست مدام در حال ترمیم و بازسازی است اثرات نهایی طی 3 تا 6 ماه آینده معلوم خواهد شد که فرصتی برای کوچک شدن تدریجی بینی، داشتن فرم طبیعی و دور شدن از عارضه‌ها به وجود می‌آید. اثرات اندولیفت بینی گوشتی تا مدت‌های طولانی ماندگار خواهد بود که ممکن است هرگز نیازی به تکرار یا روی آوردن به روش‌های دیگر نباشد.

 

هزینه اندولیفت بینی گوشتی

هزینه اندولیفت بینی گوشتی به کیفیت دستگاه مورد استفاده، مهارت پزشک، موقعیت مکانی کلینیک و دستمزد متخصص دارد اما هرچقدر که باشد ارزش هزینه کردن را دارد زیرا فرد از عارضه‌ها دور بوده، درد نخواهد کشید و پس از آن می‌تواند بدون نیاز به بستری شدن به فعالیت‌ها و زندگی روزمره خود ادامه دهد. از آنجایی که اندولیفت نوعی پروسه زیبایی است بیمه‌ها هزینه آن را پوشش نمی‌دهند.

هزینه اندولیفت بینی گوشتی

ارائه خدمات اندولیفت در کلینیک دکتر مولایی فر

دکتر امیر مولایی فر از بهترین پزشکان زیبایی بوده که کلیه خدمات زیبایی را در مجموعه خود ارائه می‌دهد. اندولیفت بینی گوشتی در محیطی مجهز با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون عارضه انجام می‌شود. علاوه بر اندولیفت بینی خدمات زیبایی دیگر برای جوانسازی و تغییر در اندام و ظاهر در کلینیک دکتر مولایی فر با قیمت مناسب انجام می‌شود که تاکنون همه مراجعه کنندگان راضی بوده و روز به روز بر تعداد متقاضیان زیبایی در این مجموعه افزوده می‌شود.

برای ارتباط با دکتر مولایی فر می‌توانید از طرق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

  • آدرس: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
  • تلفن: 26474915 – 09302747479
  • واتساپ: 09302747479
  • تلگرام: 09302747479
  • اینستاگرام: samdermato

لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *