اندولیفت داخل ران

سلولیت باعث ایجاد برآمدگی و فرورفتگی‌هایی بر روی پوست می‌شود که ظاهر نازیبایی به وجود می‌آورد. اندولیفت شیوه‌ای بسیار مفید برای از بین بردن سلولیت‌های موجود برروی پوست است که توسط آن می‌توان پوست ران‌ را صاف و یکدست کرد. اندولیفت داخل ران در مدت زمانی کوتاه انجام می‌شود که نتایج شگفت انگیزی به دنبال دارد.

سلولیت چیست؟

سلولیت نوعی عفونت باکتریایی است که‌ غشا میان پوستی و چربی زیر جلد را تحت تاثیر قرار می‌دهد در نتیجه پوست را درگیر می‌کند.‌ سلولیت همچون پوست پرتقال یا حفره‌های پنیر بوده که سطحی ناصاف ایجاد می‌کند و بیشتر در نواحی ران، باسن و شکم دیده می‌شود. هنگامی که چربی یک جا زیر پوست جمع شود فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌های خفیف ایجاد شده، ظاهر پوست را عوض می‌کند که ناخوشایند است در نتیجه فرد تمایل به پنهان کردن آن دارد.

ژنتیک، تغییرات هورمونی، اختلالات سیستم گردش خون و چاقی از عواملی هستند که منجر به بروز و تشدید سلولیت می‌شوند. سلولیت در بانوان شایع‌تر است زیرا بافت همبند نگهدارنده چربی در پوست خانم‌ها کمتر از مردان بوده و همچنین نازک‌تر است به همین دلیل ناهمواری‌ها را بیشتر نشان می‌دهد.

گاهی اوقات بانوانی که سلولیت دارند از پوشیدن لباس‌های کوتاه و بدن نما خودداری می‌کنند تا برجستگی و فرورفتگی‌های موجود بر روی پوست کمتر دیده شود. روش‌های مختلفی مانند کاهش وزن، لیفت، ماساژ درمانی، دستگاه‌های لاغری موضعی و … برای از بین بردن سلولیت وجود دارند اما اندولیفت داخل ران راهی ایده‌آل برای درمان چنین عارضه‌ای است.‌

بیشتر بخوانید :اندولیفت اطراف دهان

اندولیفت چیست؟

اندولیفت چیستاندولیفت نوعی تکنیک لیزر زیر پوستی بوده که به جای اینکه لایه‌های سطحی پوست را تحت تاثیر قرار دهد بافت‌های داخلی و لایه‌های زیرین را هدف قرار می‌دهد و منجر به جوانسازی و زیباتر دیده شدن آن می‌شود. اندولیفت از تکنولوژی فوق پیشرفته و موثر استفاده می‌کند که کلاژن‌ها را تحریک کرده تا پوست حالت ارتجاعی پیدا کند و سلامت خود را بازیابد.

کلاژن و الاستین از موثرترین پروتئین‌های ساختاری موجود در بافت همبند پوست بوده که نقش مهمی در سالم بودن پوست دارند. هنگامی که میزان کلاژن پوست کم شود از میزان الاستین نیز کاسته خواهد شد در نتیجه ساختمان پوست دارای ایراد می‌شود. سلولیت یکی از ایرادهای پوستی بوده که کیفیت ظاهری پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اندولیفت با تحریک کلاژن‌ها منجر به ساخت کلاژن و الاستین بیشتر شده که سلول‌های پوستی تخریب شده با سلول‌های سالم جایگزین می‌شود.

اندولیفت برای تمامی نواحی صورت و بدن قابل استفاده است که راهی بی خطر و بدون عارضه بوده که به کمک طول موج بافت‌های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار داده و منجر به ترمیم سلول‌های پوستی می‌شود. از آنجایی که ران یکی از مستعدترین نقاط بدن برای بروز سلولیت بوده که به کمک اندولیفت داخل ران می‌تواند درمان و برطرف شود.‌

شیوه انجام اندولیفت داخل ران

شیوه انجام اندولیفت داخل رانبرای انجام اندولیفت نیازی به بیهوشی یا بستری شدن نیست بلکه پروسه‌ای غیر تهاجمی بوده که در عرض چندین دقیقه بدون زخم و برش انجام می‌شود. در اندولیفت از یک میکروفیبر نوری لیزری بسیار نازک استفاده می‌شود که متصل به منبع لیزری با طول موج مشخص بوده و لایه‌های زیرین و بافت چربی پوستی را هدف قرار می‌دهد.

در اندولیفت داخل ران ممکن است کمی پوست به دلیل گرمای لیزر ملتهب و متورم شود که موقتی بوده و با توجه به نوع پوست در همان روز یا نهایتا یک یا دو هفته بعد از بین می‌رود. اثر اندولیفت از همان ابتدا قابل رویت است که پوست جوان‌تر دیده می‌شود و فرو رفتگی‌ها تا حد زیادی از بین رفته‌اند. ممکن است نیاز به تکرار دو تا سه جلسه دیگر جهت رسیدن به نتیجه مطلوب باشد که بهتر است در فاصله زمانی مشخص شده توسط پزشک به کلینیک جهت اندولیفت مراجعه کرد تا اثربخشی آن افزایش یابد.

بازسازی کلاژن پس از اندولیفت با سرعت بیشتری انجام شده که فرصتی برای ترمیم و بازسازی پوست به وجود می‌آید در نتیجه سلولیت‌ها ظرف 3 تا 6 ماه به طور کامل از بین می‌روند. بنابراین اندولیفت در دو مرحله تاثیر خود را نشان می‌دهد که یکی همان روز و دیگری چند ماه پس از آن است که تا مدتی طولانی ماندگار است.

لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید.

مزایای انجام اندولیفت داخل ران

مزایای انجام اندولیفت داخل رانران به ویژه نواحی داخلی ران در بیشتر بانوان دارای سلولیت است که پوست را به شکل پوست پرتقال نشان می‌دهد. پوشیدن پیراهن، دامن، مایو و شلوارک‌های کوتاه برای چنین افرادی سخت و غیر قابل تحمل است زیرا سلولیت‌ها ظاهری ناخوشایند دارند. به همین دلیل است که افرادی که در نواحی ران دارای سلولیت هستند عموما از لباس‌های بلند و پوشیده استفاده می‌کنند.‌

اندولیفت برای افرادی مفید است که نمی‌خواهند تحت عمل جراحی تهاجمی قرار گیرند و خواهان داشتن پوستی سالم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ماندگاری بلند مدت هستند. با انجام اندولیفت داخل ران اعتماد به نفس افزایش یافته و فرد تمایل بیشتری به نمایش دادن ران‌های خود دارد. اندولیفت با اصلاح لایه‌های پوستی و افزایش تولید کلاژن و کاهش چربی‌های بیش از حد پوستی صاف، شفاف و یکدست به وجود می‌آورد که بهترین راهکار برای از بین بردن سلولیت‌های پوستی است.

خدمات اندولیفت دکتر مولایی فر

خدمات اندولیفت دکتر مولایی فرروش‌های زیادی وجود دارد ک هاز آن می‌توان برای از بین بردن عفونت باکتریایی پوست استفاده کرد که اندولیفت بهترین آن‌هاست. اندولیفت داخل ران به کمک دستگاه‌های ویژه انجام می‌شود که‌ توسط لیزر داخلی به نوعی پوست را لیفت کرده و ناهمواری‌های موجود بر روی آن را از بین می‌برد. اندولیفت نه تنها برای از بین بردن سلولیت‌ها بلکه راهی برای سفت کردن پوست بوده که می‌توان از آن به تنهایی یا در کنار سایر روش‌های درمانی استفاده کرد.

کلینیک دکتر مولایی فر واقع در منطقه پاسداران تهران بهترین مرکز برای دریافت خدمات لیزر اندولیفت از صورت تا مچ پا بوده که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و آخرین متد روز دنیا استفاده می‌شود تا متقاضیان زیبایی به پوست سالم و زیبا برسند.

 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *