اندولیفت پف زیر چشم

در انسان‌ها میل به زیبایی هیچ وقت تمامی ندارد. صورت و اجزای چهره همیشه در معرض دید هستند به همین دلیل است که باید به دنبال رفع نواقص در هر قسمت بود. پف زیر چشم به چهره حالت خستگی داده و سن را بالاتر نشان می‌دهد که روی زیبایی تاثیر می‌گذارد. اندولیفت پف زیر چشم بهترین راهکار غیر جراحی برای از بین بردن پف بوده که فرد را جوان‌تر و سرحال نشان می‌دهد.

علت پف کردن زیر چشم

هنگامی که عضلات حمایت کننده پلک چشم ضعیف می‌شوند به تدریج باعث پف کردن زیر چشم می‌شوند زیرا چربی حمایت کننده از چشم‌ها به سمت پایین سرازیر شده و در نتیجه منجر به پف کردن پلک زیر چشم می‌شود. همیشه پف کردن پلک زیر چشم به دلیل تجمیع چربی نیست بلکه جمع شدن آب در زیر چشم نیز باعث ورم می‌شود که شبیه به کیسه در زیر چشم دیده خواهد شد.

پف کردن زیر چشم باعث می‌شود فرد سن بالاتر دیده شده و گاه میزان پف کردگی به قدری زیاد است که هنگام نگاه کردن به پایین بخشی از دید فرد گرفته شده و روی زیبایی ظاهری اثر منفی می‌گذارد. درمان برجستگی و ورم پلک پایینی به کمک اندولیفت پف زیر چشم (Endolift) امکان پذیر است. موارد دیگری هستند که روی پف کردن پلک زیر چشم تاثیرگذارند، از جمله:

  • آرایش کردن با محصولات بی کیفیت
  • زیاده روی در مصرف قند مصنوعی
  • زیاده روی در مصرف نمک
  • استفاده از لنزهای چشمی
  • گریه‌های طولانی مدت
  • عوارض برخی از داروها
  • تغییرات هورمونی بدن
  • پوست دهیدراته شده
  • آسیب‌های محیطی
  • کمبود مایعات
  • فشار خون بالا
  • کمبود خواب
  • کهولت سن
  • استرس
  • ژنتیک
  • آلرژی
  • برخی از بیماری‌ها مانند تیروئید، نارسایی کلیه، تب یونجه، عفونت و خشکی چشم

علت پف کردن زیر چشم

اندولیفت پف زیر چشم چیست؟

روش‌های زیادی برای درمان پف زیر چشم وجود دارد اما اثربخشی برخی از آن‌ها مانند PRP، میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی، کرم، ترزیق ژل و بوتاکس نیاز به زمان طولانی داشته که ممکن است فرد میانه راه بی‌انگیزه شود.‌ یکی از جدیدترین روش‌های درمان پف کردگی پلک پایینی، اندولیفت نام دارد. اندولیفت نوعی لیزر زیر پوستی بوده که که باعث زیبایی و جوانسازی پوست می‌شود.

اندولیفت پف زیر چشم از نوعی سوزن بسیار ظریف و باریک متصل به لیزر استفاده می‌کند که وارد پوست شده و لایه‌های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. متناسب با حد مجاز تعریف شده طول موج برای پلک پایینی، نور مادون قرمز به لایه‌های زیرین پوست تابانده شده و سلول‌های چربی و مایعات تجمع یافته در زیر چشم را هدف قرار می‌دهد. چنین متد درمانی با اثر بر روی سلول‌ها باعث استحکام پوست و لیفت شدن می‌شود در نتیجه پف از بین رفته و پلک چشم حالت طبیعی خود را باز می‌یابد.

لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید.

روش اندولیفت پف زیر چشم | عملکرد اندولیفت

برای انجام اندولیفت ابتدا پزشک شرایط زیباجو را بررسی کرده و سپس پوست ناحیه مورد نظر را استریل و تمیز می‌‌کند. سپس پارامترهای دستگاه با توجه به پلک پایین چشم تنظیم شده تا طول موج مناسب باشد. پس از آن سوزن بسیار ظریف وارد زیر پوست شده که امواج  به کمک دستگاه در نواحی خاص تابیده می‌شوند.

بعد از خارج کردن سوزن، ممکن است کمی برجستگی و ورم در ناحیه دیده شود که طبیعی بوده و با توجه به جنس پوست ظرف مدت کوتاهی برطرف می‌شود. پس از آن نیاز است از داروها و پمادهای خاصی که توسط پزشک تجویز می‌شود استفاده کرد و مراقبت‌ها را به طور جدی دنبال نمود. هرچند اثرات اولیه از همان ابتدا قابل مشاهده خواهند بود اما با گذر زمان تاثیر اندولیفت کاملا قابل رویت بوده که بین چند ماه تا چند سال دوام دارد.

روش اندولیفت پف زیر چشم

مزایای اندولیفت

اندولیفت برای بخش‌های مختلف صورت و بدن قابل انجام است که از آن می‌توان برای درمان پف زیر چشم استفاده کرد. پف زیر چشم می‌تواند هم در آقایان و هم در بانوان اتفاق بیفتد که روی اعتماد به نفس فرد نیز تاثیر می‌گذارد. خوشبختانه با اندولیفت پوست زیر چشم جمع شده و سفت می‌شود در نتیجه عادی و سالم به نظر خواهد رسید.

اثر اندولیفت پف زیر چشم در همان جلسات اولیه دیده خواهد شد که نتایج نهایی پس از گذشت چند ماه به طور کامل و به وضوح قابل رویت خواهد بود. اندولیفتی که برای از بین بردن پف زیر چشم انجام می‌شود نیاز به تعداد جلسات درمانی کم داشته که ممکن است تنها یک جلسه کافی باشد. یکی دیگر از مزایای اندولیفت، عدم نیاز به بخیه و بستری شدن بوده و به هیچ عنوان جای برش و اسکار روی پوست باقی نخواهد ماند. اندولیفت در عرض چند دقیقه به صورت ایمن و مطمئن انجام می‌شود که ماندگاری آن طولانی مدت و گاه تا دو سال است.

بیشتر بخوانید : هزینه و قیمت اندولیفت غبغب در پاییز 1402

هزینه اندولیفت پف زیر چشم

قیمت اندولیفت در نواحی مختلف بدن و چهره با توجه به بزرگی وسعت ناحیه مورد نظر متفاوت است. مهارت پزشک، محل درمان، دستگاه مورد استفاده و … نیز بر هزینه اندولیفت پف زیر چشم تاثیر می‌گذارند اما هرچه که باشد ارزش هزینه کردن را دارد زیرا در مدت زمان کوتاه بدون درد انجام شده و اثرات آن از همان لحظات اولیه قابل رویت است که به مرور زمان نیز بیشتر و بهتر دیده می‌شود. سایر روش‌ها نیاز به پیگیری طولانی مدت و آزمون و خطا دارند تا میزان اثربخشی آن‌ها معلوم شود.

هزینه اندولیفت پف زیر چشم

اندولیفت پف زیر چشم به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اندولیف بر تجمع غیر طبیعی چربی یا مایع زیر چشم تاثیر گذاشته و کیسه به وجود آمده را از بین می‌برد. اندولیفت پف زیر چشم به افرادی توصیه می‌شود که که زیبایی آن‌ها تحت تاثیر قرار گرفته و راهکارهای درمانی مختلف بر روی صورت آن‌ها چندان موفقیت آمیز نخواهد بود و نیاز به زمان طولانی دارد.

اندولیفت کلاژن‌ها را تحریک کرده در نتیجه پس از انجام آن، پوست شاداب و زیباتر دیده خواهد شد که گویی فرد چند سال جوان‌تر شده است. همچنین اندولیفت برای کسانی مناسب است که با جراحی مخالف هستند یا از آن می‌ترسند. اندولیفت باید در کلینیک معتبر زیر نظر پزشک متخصص و توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام شود. بهترین کلینیک برای انجام اندولیفت در پاسداران تهران، مجموعه دکتر مولایی فر بوده که تاکنون مراجعه کنندگان زیادی داشته و همه آن‌ها از این کار نتیجه گرفته‌ و رضایت داشته‌اند.‌

اندولیفت پف زیر چشم با دکتر مولایی فر

مجموعه پوست، مو و زیبایی دکتر مولایی فر با بهره‌گیری از علم روز و تجربه‌های کسب شده خدمات مختلفی اعم از اندولیفت را ارائه می‌دهد. اندولیفت پروسه‌ای حساس بوده و نیاز به مهارت پزشک دارد تا فرد بتواند از آن نتیجه بگیرد بنابراین اگر خواهان زیبایی در چهره خود هستید با مراجعه به مجموعه دکتر امیر مولایی فر با اطمینان خاطر پف زیر چشم را از بین ببرید تا با زیبایی و اعتماد به نفش بیشتر به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *