قیمت اندولیفت ابرو دکتر مولایی فر

در فصل تابستان به دلیل وجود اوقات فراغت بیشتر، انجام بعضی از عمل های زیبایی و فعالیت های زیبایی برای صورت بیشتر رایج می شوند. یکی از این فعالیت ها اندولیفت ابرو است. شاید شما هم درباره این روش برای بالابردن ابروها شنیده یا داوطلب انجام آن باشید. قیمت اندولیفت ابرو از مهم ترین اطلاعاتی است که برای این روش وجود داشته و نیاز است تا درباره آن قبل از کاملا آگاه باشیم.

از این رو در ادامه بررسی خواهیم کرد که این روش زیبایی به چه صورت انجام شده و چه قیمت و هزینه هایی برای آن در نظر گرفته شده است و در انتهای مقاله چند نمونه عکس از اندولیفت صورت در کلینیک دکترمولایی فر را مشاهده فرمایید.

در همین ابتدا شما را از تخفیف لیزر اندولیفت کلینیک با خبر کنم، در این مرکز اندولیفت صورت، غبغب و گردن با تخفیف 20 درصدی از 8 تیر لغایت 16 تیر برای شما عزیزان انجام میشود . پس دیگر نگران هزینه ها نباشید و از این فرصت استثنایی استفاده کنید.

با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید

اندولیفت ابرو و نحوه انجام آن:

The price of endolift eyebrow 2 نخست بهتر است تا قبل از پرداختن به بحث قیمت اندولیفت ابرو به این موضوع بپردازیم که این روش برای بالا بردن ابرو چیست و چطور انجام می شود. اندولیفت ابرو با لیزر انجام می شود یک روش زیبایی کم تهاجمی است که برای بالابردن ابروهای افتاده و صاف کردن چین و چروک های پیشانی طراحی شده است.

این تکنیک شامل استفاده از دستگاه لیزری است که از طریق برش های کوچکی که در پشت خط مو ایجاد می شود، وارد پوست می شود. سپس انرژی لیزر برای هدف قرار دادن و سفت کردن دقیق بافت ‌های زیر ابرو استفاده شده و در نتیجه ظاهری برجسته و جوان ‌تر ایجاد می کند.

این روش معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد و می تواند تحت بی حسی موضعی انجام شود. برخلاف جراحی سنتی لیفت ابرو که نیاز به برش های بزرگ و زمان بهبودی طولانی تری دارد، اندولیفت ابرو با لیزر زمان بهبودی سریع تر و کمترین جای زخم را ارائه می دهد.

زیباجویان معمولا می توانند در عرض یک یا دو هفته پس از اندولیفت به فعالیت های عادی خود بازگردند. اندولیفت ابرو برای افرادی مناسب است که به دنبال جایگزینی غیرتهاجمی برای جراحی لیفت ابرو سنتی هستند. هم چنین برای کسانی که دارای افتادگی خفیف تا متوسط ابروها و چین و چروک های پیشانی هستند ایده آل است. البته اگر افتادگی و چین و چروک زیاد باشد، بهتر است تا جراحی انجام شده تا نتیجه بهتر حاصل شود.

 شاید شما نیاز داشته باشید: خدمات اندولیفت از صورت تا ساق پا 

قیمت اندولیفت ابرو چطور تعیین می شود؟

The price of endolift eyebrow بعد از آشنایی با اندولیفت ابرو حال می توان به صورت دقیق تر به بحث قیمت آن پرداخت. برای اطلاع از هزینه های این نوع از اندولیفت باید دانست که عوامل بسیاری بر آن تاثیرگذار است. البته با وجود تمامی این موارد و فاکتورها هزینه تقریبی بین 5 تا 15 میلیون برای این روش در نظر گرفته می شود.

با این حال در این قسمت به این موضوع می پردازیم که چه عواملی بر قیمت اندولیفت ابرو تاثیرگذار هستند.

امکانات کلینیک:

یکی از عواملی که می تواند بر قیمت اندولیفت ابرو تأثیر بگذارد، امکانات کلینیکی است که این روش در آن انجام می شود. کلینیک هایی با امکانات رفاهی مجلل مانند سوئیت های ریکاوری خصوصی یا تجهیزات پیشرفته ممکن است هزینه های بیشتری نسبت به کلینیک هایی با امکانات متوسط تردریافت کنند.

نوع دستگاه لیزر و فیبر مورد استفاده برای اندولیفت ابرو:

نوع دستگاه لیزر و فیبر آن که در طول روش استفاده می شود نیز می تواند بر هزینه لیزر اندولیفت ابرو تأثیر بگذارد. انواع مختلفی از لیزرهای موجود در بازار وجود دارد که هر کدام دارای درجات اثربخشی و هزینه متفاوتی هستند. علاوه بر این، نوع فیبر مورد استفاده می‌تواند بر دقت درمان و سرعت نتیجه گیری در فرآیند تاثیر بگذارد.

درجه سختی اندولیفت:

این امکان وجود دارد که پیچیدگی در قسمت مورد نظر وجود داشته و اندولیفت سخت انجام شود. در این صورت نیاز به زمان و استفاده از منابع بیشتر برای این روش وجود دارد. به همین دلیل امکان بالا بودن قیمت اندولیفت ابرو در این حالت بیشتر خواهد شد.

تخصص پزشک: تخصص پزشک عامل مهم دیگری است که می تواند بر قیمت اندولیفت ابرو تأثیر بگذارد. پزشکان بسیار باتجربه با سابقه اثبات شده با روش های موفق ممکن است هزینه های بالاتری را برای خدمات خود دریافت کنند. البته ممکن است بعضی از پزشکان متخصص برای مهارت بالای خود هزینه اضافی از مراجعه کننده دریافت نکنند.

هزینه های اضافی: علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا، بیماران ممکن است هزینه های اضافی مربوط به درمان خود را نیز متحمل شوند. این هزینه ها می تواند شامل هزینه های مشاوره و قرار ملاقات های بعدی باشد. کلینیک ها موظف هستند تمامی این هزینه ها را از ابتدا برای مراجعه کننده مشخص کنند تا بتوانند تصمیم گیری درستی داشته باشند.

اگر شکم و پهلو دارید بخوانید: اندولیفت شکم و پهلو 

دکتر مولایی فر متخصص در انجام اندولیفت ابرو

Dr. Moulay Far

بعد از آگاهی درباره قیمت اندولیفت بهتر است درباره یکی از بهترین پزشکان و متخصصان برای انجام این روش بدانید. از این رو در این جا دکتر مولایی فر را برای انجام اندولیفت ابرو به شما معرفی می کنیم. شما می توانید از طریق وب سایت دکتر مولایی فر و راه های ارتباطی آن، مشاوره های لازم در این زمینه را به صورت رایگان دریافت کنید.

سپس می توانید وقت خود را آنلاین رزرو کرده و دکتر را ملاقات کنید. در کلینیک دکتر مولایی فر تمامی انواع اندولیفت با استفاده از دستگاه ها و امکانات مدرن انجام شده و بهترین نتیجه برای زیباجویان به ارمغان خواهد داشت.

اگر غبغب دارید بخوانید: قیمت اندولیفت غبغب

هزینه اندولیفت ابرو در تابستان 1402 در کلینیک دکتر مولایی فر

The price of endolift eyebrow 4

هزینه و قیمت اندولیفت ابرو در کلینیک دکتر مولایی فر نیز در هنگام دریافت مشاوره رایگان و بعد از انجام معاینات توسط پزشک متخصص تعیین می شود. با این حال معمولا هزینه برای مراجعان مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

البته در کلینیک بهترین دستگاه های لیزر و مراقبت ها بعد از انجام اندولیفت فراهم شده است تا مراجعان با آسودگی خاطر به زیبایی و جوان سازی صورت و بدن خود توجه کنند. اندولیفت ابرو یک روش غیر تهاجمی نسبت به عمل های جراحی برای بالا بردن ابروها است که توسط لیزر و کمترین میزان جراحت انجام می شود.

قیمت اندولیفت ابرو نیز یکی از مهم ترین اطلاعات درباره این روش است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. دکتر مولایی فر با استفاده از بهترین اماکانات و دستگاه ها، اندولیفت ابرو را بسیار مقرون به صرفه برای زیباجویان خود انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید : قیمت اندولیفت صورت در تابستان 1402

  انواع  خدمات اندولیفت در مرکز تخصصی دکتر مولایی فر

Dr. Moulay Far 2   ما در مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنیم تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و… باشد.

با انتخاب مرکز تخصصی دکتر مولایی فر از داشتن مزایای زیر برخوردار هستید:

• فضای مناسب داشتن فضای کافی جهت انتظار و پذیرایی

• دسترسی آسان لوکیشن و قابل دسترسی به اتوبان

• اینترنت Wifi و اینترنت رایگان

• دو شیفت امکان خدمت رسانی صبح، و بعدازظهر

• حضور پزشک حضور پزشک متخصص در مجموعه

بنابراین اگر علاقه مند به امتحان سبک ترین روش سفت کردن پوست هستید، لطفاً به وب سایت دکتر مولایی فر سر بزنید یا با شماره تلفن کلینیک دکتر مولایی فر 02126474915  و 09302747479 تماس بگیرید تا یک وقت مشاوره رزرو کنید. در واقع، رزرو نوبت مشاوره، بهترین راه برای رفع هرگونه سوالی در رابطه با این موضوع است و تصمیم بگیرید که آیا این درمان برای شما بهترین است یا خیر.

چند نمونه از اندولیفت صورت در کلینیک دکتر مولایی فر

Endolift of the face of Dr. Moulai Far 6 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 5 Endolift of the face of Dr. Moulai Far Endolift of the face of Dr. Moulai Far 2 Endolift of the face of Dr. Moulai Far 3

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *