درمان انواع لک پوستی با روش مزوژل

پوست بزرگ‌ترین پوشش بدن است که ظاهر را شکل می‌دهد. هنگامی که پوست سالم باشد شفاف و روشن است اما پوست ناسالم فرو رفتگی، برآمدگی، سطح مات و غیر طبیعی دارد که ممکن است به شکل لک نمایان شود. لک‌های پوستی همچون یک عیب بر روی پوست ظاهر شده که می‌تواند بر زیبایی ظاهری تاثیر گذاشته و اعتماد به نفس فرد را از بین ببرد. ترزیق مزوژل برای لک صورت بسیار مفید و سودمند است که در این بخش بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

لک پوستی چیست؟

هر نوع علامت، تغییر رنگ و یا عیبی که بر روی پوست نمایان شود لک نامیده می‌شود. ملانین‌ سلول‌های رنگدانه‌ای پوست هستند؛ پوست با وجود ملانین دارای رنگی مشخص خواهد شد و هنگامی که تعداد آن‌ها در یک بخش از پوست بیشتر از حد معمول باشد، آن ناحیه تیره‌تر و حتی گاهی روشن‌تر از رنگ معمولی پوست دیده می‌شود.

انواع لک صورت :

لک‌ در قسمت‌های مختلف پوست صورت و بدن به وجود می‌آید که نتیجه تکثیر بیش از حد ملانین‌ها است.
بیشتر لک‌های پوستی ‌ضرری ندارند اما احتمال دارد که نشان دهنده یک بیماری زمینه‌ای باشند که نیاز به درمان سریع دارد. تشخیص نوع لک به عهده پزشک معالج است که ممکن است یکی از انواع زیر باشند:

لک‌های ناشی از جوش

لک ناشی از جوش یا اسکار آکنه پس از درمان آکنه شدید ایجاد می‌شود که اغلب به رنگ قرمز یا قهوه‌ای است.
اگر شخص جوش‌های خود را برای مدت زمان طولانی درمان نکند، دستکاری کند یا جوش از نوع کیست باشد احتمال بروز لک‌ها بیشتر است. مزوژل برای لک صورت و درمان اسکار آکنه کاربرد دارد.

لک‌های ناشی از جوش

لک‌های مادرزادی یا علائم تولد

لک‌های مادرزادی یک ناهنجاری پوستی است که در بدو تولد یا بعد از آن ظاهر می‌شود. بعضی از این لک‌ها با گذشت زمان از بین می‌روند اما برخی دیگر ممکن است دائمی باشند. لک‌های مادرزادی اندازه و رنگ‌های مختلفی دارند که ممکن است روی صورت یا بدن ظاهر شوند و معمولاً بی ضرر هستند اما می‌تواند نشان دهنده بیماری زمینه‌ای باشد. تشخیص نوع لک به عهده پزشک معالج بوده که مزوژل برای لک صورت یکی از راه‌های معتبر درمان شناخته شده است.


 لک‌های هورمونی و بارداری

ملاسما یا لک‌های هورمونی و بارداری یک بیماری پوستی بوده که لکه‌های قهوه‌ای تا آبی – خاکستری بر روی پوست در دوران بارداری و یائسگی ایجاد می‌کند. ملاسما به دلیل تغییرات هورمونی و افزایش ملانین‌ها به وجود می‌آید که نواحی روی گونه‌، پیشانی، چانه، بینی و بالای لب‌ها را درگیر می‌کند. ژنتیک و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز از جمله عوامل بروز و تشدید ملاسما به شمار می‌روند. معمولاً ملاسما یک سال بعد از زایمان از بین می‌رود اما احتمال دارد تا چند سال‌ بر روی پوست باقی بمانند که در این صورت که باید درمان گردند. مزوژل برای لک صورت ناشی از تغییرات هورمونی و بارداری بسیار موثر است.

کک و مک

کک و مک به دلیل ساخته شدن بیش از حد معمول رنگدانه ملانین، شایع‌ترین نوع لکه‌های پوستی بوده که در افراد مختلف با نژادهای متفاوت ایجاد می‌شود. کک و مک در اندازه متفاوت و تعداد مختلف در هر نقطه‌ای از بدن مانند صورت، شانه‌ها و دستان ظاهر می‌شود.

برای درمان کک و مک از روش‌های مختلف مانند لیزر درمانی، کرایوتراپی (منجمد کردن)، لایه برداری با مواد شیمیایی، کرم‌های ضد لک و … استفاده می‌شود. ترزیق مزوژل برای لک صورت ناشی از کک و مک نیز کاربردی است.

لک‌های پیری

لک‌های پیری بیشتر در افرادی که بدون استفاده از کرم‌ ضد آفتاب، در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند ظاهر می‌شود. لک‌های ناشی از آفتاب یا همان لک پیری معمولا در افراد بالای 45 سال ایجاد می‌شود اما گاهی در افراد جوان نیز دیده می‌شوند که صورت و گردن، بازوها و دست‌ها را درگیر می‌کنند. سطحی‌ترین نوع این لک‌ها را می‌توان با لایه برداری از بین برد اما هنگامی که تعداد این لک‌ها بیشتر است می‌توان از مزوژل برای لک صورت استفاده کرد که آن را از بین می‌برد.

بیماری لک و پیس

برص یا لک و پیس یک بیماری خود ایمنی بوده که سلول‌های رنگدانه از بین رفته و لک‌های نا‌منظم سفید بر روی پوست ایجاد می‌شود. لک و پیس در هر نقطه از بدن ظاهر می‌شود اما نواحی صورت، گردن، چشم‌ها و … بیشتر مستعد درگیری هستند.

 لک و پیس بیشتر افراد 10 تا 30 سال را مبتلا می‌کند که ممکن است ناشی از اختلال‌های خود ایمنی، ژنتیک، عوامل عصبی و … باشد. در بعضی از افراد می‌توان برص را با مزوژل برطرف کرد که در این مورد باید پزشک متخصص نظر دهد.

مزوژل برای لک صورت |بهترین تاثیر با بهترین هزینه
مزوژل برای لک صورت |بهترین تاثیر با بهترین هزینه

مزوژل و لک صورت

لک در هر نقطه‌ای از بدن و صورت می‌تواند ظاهر شود. صورت بیشتر در معرض دید قرار دارد بنابراین لک‌ها بیشتر دیده می‌شوند. مزوژل برای لک صورت استفاده می‌شود زیرا خاصیت آبرسانی عمقی داشته که پوست صورت را آبرسانی و هیدراته می‌کند. با آبرسانی و تامین مواد معدنی و مغذی ضروری بدن بافت‌های پوستی ترمیم و تقویت شده در نتیجه لک‌های ایجاد شده کمتر می‌شود و حتی ممکن است کامل از بین بروند.

از مزوژل نه تنها برای رفع لک بلکه برای جوانسازی، از بین بردن ترک‌های پوستی، چین و چروک، شل شدگی و افتادگی و … استفاده می‌شود که اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته و مدت زمان ماندگاری آن طولانی مدت است. برای ترزیق مزوژل می‌بایست به کلینیک‌های معتبر پوست، مو و زیبایی مراجعه کرد. کلینیک دکتر مولایی فر یکی از بهترین کلینیک‌ها برای درمان لک از طریق ترزیق مزوژل در تهران است.

خدمات کلینک دکترمولایی فر

کلینیک دکتر مولایی فر با بهره‌گیری از علم روز، دستگاه‌های پیشرفته و مواد اصل و درجه یک در زمینه‌های مختلف زیبایی و پوست و مو در خدمت مراجعین گرامی است. لک صورت از هر نوعی که باشد ابتدا باید توسط پزشک متخصص مجموعه دیده شده و سپس درباره روند درمانی آن تصمیم گرفته شود. ترزیق مزوژل برای لک صورت بسیار موثر و کاربردی بوده که در صورت صلاحدید پزشک از آن استفاده خواهد شد.

مزوژل یکی از بهترین اثرات را میان انواع روش‌های درمانی داشته که با صرف هزینه‌ای مقرون به صرفه می‌توان از آن استفاده کرد. فرصت را غنیمت شمرده و در اسرع وقت به مجموعه پوست، مو و زیبایی دکتر مولایی فر مراجعه نمایید تا هرچه زودتر لک‌ها برطرف شوند و از مزایای دیگر ترزیق مزوژل برای افزایش زیبایی و حفظ طراوات و لطافت پوست بهره‌مند شوید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *